Ik fok weinig kenners las ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@Peu.. Ik ken maar weinig fokkers hoor
iets met opticienquote:
Seymour Buttsquote:
een welk?quote:
Ik zocht op opticien en toen kwam die naam voorbij!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zocht op opticien en toen kwam die naam voorbij!
duur, piskonijn, kreng, en soms aanhankelijkquote:
Mehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duur, piskonijn, kreng, en soms aanhankelijk
na flink wat gedoe en gepush bij de dierenarts zijn we er eindelijk achter waarom ze zoveel plast.. Strufietkristallen in dr blaas.. Dus net 2 weken pijnstiller/ontstekingsremmer gegeven (ze is nu verslaafdquote:
Oh jeetje. Dat hoor je echt vaak, blaasproblemen. Wat krijgt ze, Urinary van Royal Canin?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na flink wat gedoe en gepush bij de dierenarts zijn we er eindelijk achter waarom ze zoveel plast.. Strufietkristallen in dr blaas.. Dus net 2 weken pijnstiller/ontstekingsremmer gegeven (ze is nu verslaafd) .. Moet de rest van dr leven duur voer (18 euro per anderhalve kilo) en heb per 4 weken een speciale feromonen ambi pur (25 euro) tegen dr stress.. Nu is het alleen nog hopen dat ze ooit nog zindelijk wordt (mijn bank schijnt namelijk ook geweldig te zijn om op te plassen) ...
jup.. Urinary s/o .. En die kut van een assistente maar zeggen dat het niet duur was dat voer.. Ik vond het echt een hele slechte opmerking, want het is WEL duur voer. Nu is het zo dat ik varken liever eten geef dan dat ik zelf eet en er dus geen problemen mee heb (baal wel natuurlijk) maar dat mens kan niet in mijn portemonnee kijken.. En ik mocht het van haar ook nergens amnders vandaan halen, want dat was heel ander voerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dat hoor je echt vaak, blaasproblemen. Wat krijgt ze, Urinary van Royal Canin?
Als het gewoon Royal Canin is, dan is het overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup.. Urinary s/o .. En die kut van een assistente maar zeggen dat het niet duur was dat voer.. Ik vond het echt een hele slechte opmerking, want het is WEL duur voer. Nu is het zo dat ik varken liever eten geef dan dat ik zelf eet en er dus geen problemen mee heb (baal wel natuurlijk) maar dat mens kan niet in mijn portemonnee kijken.. En ik mocht het van haar ook nergens amnders vandaan halen, want dat was heel ander voerik heb nu precies dezelfde zak en ingredienten van 6 kilo voor 50 euro
en gewoon gekookte witte vis af en toe? Vind t zo sneu dat ze nu niks extra's krijgtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het gewoon Royal Canin is, dan is het overal hetzelfde.Of je er nu 18 of 6 euro voor betaalt.
Royal Canin is gezien de kwaliteit niet duur te noemen, maar als je niet veel te besteden hebt, is het wel heel duur voer ja. Al hoef je er ook maar kleine porties van te voeren, want heel voedzaam.
Je kan ook eens vlees proberen. Gewoon vers vlees van Barf of zo. Goed voor carnivorenAl zal je van Royal Canin denk ik nooit helemaal af komen, vers vlees heeft een hele goede uitwerking op die dieren.
Kan je best geven, of je het moet koken weet ik niet, volgens mij kan je witte vis ook wel rauw geven, maar pin me daar niet op vast. Wat katten, vaak, ook leuk vinden, is een eendagskuikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en gewoon gekookte witte vis af en toe? Vind t zo sneu dat ze nu niks extra's krijgt
mja, dat bedoel ik.. Raar wijf.. Is gewoon van royal, precies dezelfde..
En varken eet ongeveer een halve kilo per week
Varken eet geen rauw vlees.. Dat is echt alleen om te spelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je best geven, of je het moet koken weet ik niet, volgens mij kan je witte vis ook wel rauw geven, maar pin me daar niet op vast. Wat katten, vaak, ook leuk vinden, is een eendagskuiken
Google maar eens op Barf of Carnibest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |