abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97429394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Er is maar een ras denk ik het menselijk ras.
ja joh neem jij lekker een boerderij in zuidafrika in een risicogebied....en dan kan je dat lekker uit gaan zitten leggen aan een wilde bosneger die je boerderij afpikt....
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:36:25 #52
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_97429420
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen hebben de verschillen doorgaans geen ruk met ras te maken. Dus jij hebt het niet echt begrepen. Nederlanders zijn geen ras, net als Marokkanen dat niet zijn. Allochtonen zijn ook geen "ras" in case you didn't know. De meeste allochtonen behoren zelfs tot hetzelfde ras als de Nederlanders.
Ik heb nergens beweerd dat Nederlanders een ras zijn of dat de verschillen vaak wat met ras te maken hebben. Ik zei slechts dat wat Megumi zei niet klopte. Dat jullie mij dan gelijk voor racist aanzien omdat Megumi van die "wij zijn het menselijke ras" hippieshit aan het ophangen was zegt vooral wat over jullie.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:38:31 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97429499
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ha ja of zijn sommige mensen honden? ( niet alleen blanken dus ha ha )

ha ha nu weet ik het ook niet meer...en scheiden onze wegen ....bij jou is een marokaan geen ras en bij mij wel....
Tja zo zie je maar weer dat een van mijn geschiedenis leraren gelijk heeft. De enige vooruitgang in het menselijk bestaan is technologie. Het denken is in geen 2.500.000 miljoen jaar verander ik zit er wellicht wat naast. De Joden waren tenslotte ook volgens sommigen een ras met fatale gevolgen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_97429640
900 000 jaar geleden was de mens een neanderthaler....en toen splitste het continent Eurazie in verschillende delen...... ( amerika en azie en afrika en nog een paar eilanden )

dat ging niet helemaal lekker...want de blonde mensen in azie die deden het niet zo goed ( werden verstoten ) en idem dito de spanjaard was niet zo welkom in het veelal blonde noordeuropa

in die tijden hebben de verschillende familie takken zich compleet anders ontwikkeld....

nou ja ik noem dat dus rassen,....maar mischien zou je het liever dan ( als het je echt stoort ) familie stambomen kunnen noemen....
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:43:37 #55
16715 Mylene
*schatje*
pi_97429718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef dandybleu het volgende:

[..]

nou ik wil eigenlijk dolgraag weg uit rotterdam .... ( buiten een enkele mooie allochtoonse vrouw die ik wel eens zie ) maar wil echt weg dus...helaas zit ik aan mn familie vast die ook hier wonen

ik ben echt niet vies van een allochtoonse vrouw maar is echt zeldzaam dat eentje mij leuk vind...

ze preferen altijd toch hun eigen ras boven een blanke....
Met alle respect hoor, als jij dit bent, ligt het denk eerder aan je gebit. Eerder vrouw vindt een slecht gebit een afknapper. Heeft niets met voorkeur allochtonen vrouwen te maken.

pi_97429834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, als jij dit bent, ligt het denk eerder aan je gebit. Eerder vrouw vindt een slecht gebit een afknapper. Heeft niets met voorkeur allochtonen vrouwen te maken.

wat weet jij nu af van mijn neuk-cv? ( sorry voor het groffe woord... )....

ha ha

ps niet elke vrouw knapt af op tanden die niet gepoetst zijn...zo heb ik ooit relatie gehad met een fotomodel ( op maryclaire nivo ) en die douchde zich bijna nooit.....en poetste alleen maar als dat nodig was voor haar werk....ha en die presteerde het zelfs om met rouwnagels op haar werk te verschijnen

zodra ik op vakantie ben? in een blank gebied? ja dan heb ik opeens 90 procent meer contact met vrouwen....
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:50:22 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef dandybleu het volgende:
900 000 jaar geleden was de mens een neanderthaler....en toen splitste het continent Eurazie in verschillende delen...... ( amerika en azie en afrika en nog een paar eilanden )

dat ging niet helemaal lekker...want de blonde mensen in azie die deden het niet zo goed ( werden verstoten ) en idem dito de spanjaard was niet zo welkom in het veelal blonde noordeuropa

in die tijden hebben de verschillende familie takken zich compleet anders ontwikkeld....

nou ja ik noem dat dus rassen,....maar mischien zou je het liever dan ( als het je echt stoort ) familie stambomen kunnen noemen....
Op genetisch niveau zijn we allemaal van een dinosaurus tot een mens uit een gezamenlijke voorouder ontstaan alle levende wezens behalve een bacterie die we tot nu toe gevonden hebben hebben een zelfde voorouder. In dat opzicht zouden we wellicht wat meer respect moeten hebben voor al het leven om ons heen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_97430105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op genetisch niveau zijn we allemaal van een dinosaurus tot een mens uit een gezamenlijke voorouder ontstaan alle levende wezens behalve een bacterie die we tot nu toe gevonden hebben hebben een zelfde voorouder. In dat opzicht zouden we wellicht wat meer respect moeten hebben voor al het leven om ons heen.
Nee. Weczijn daar te suf voor. Biologisch niet in staat om op een fatsoenlijke manier met elkander om te gaan.
pi_97430154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

jee je gaat niet inhoudelijk op me in.....

ja ik weet dat we afstammen van een hagedis ofzo

maar hoe verklaar je het dat chinesen? als voorbeeld? niet echt gewillig zijn om blonde mensen binnen te halen?

99.99999 procent van alle chinesen heeft zwart haar....

wat is jouw theorie en uitleg?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:53:27 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nee. Weczijn daar te suf voor. Biologisch niet in staat om op een fatsoenlijke manier met elkander om te gaan.
En ik vindt dat jammer maar dat is mijn mening.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:53:29 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97430166
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef pdxnet96 het volgende:
Mark my words, ze willen een eigen sta(a)d(t)
"Ze"? Waarom zouden chinezen, amerikanen, surinamers, marokkanen, turken, indiers, etc. 1 stad willen?

Er wonen op dit moment rond de 170 verschillende nationaliteiten in Amsterdam. Als ik op straat loop zie ik gewoon een goede mix van nationaliteiten zonder dat 1 groep flink de overhand heeft. Ik vind het alleen maar mooi.

Mensen verwarren hier het woord allochtoon een beetje met het woord marokkaan zo lijkt het, want dat is de enige nationaliteit waar het hier over gaat terwijl een groot deel van de allochtonen bestaat uit mensen van westerse afkomst en dus niet eens opvallen.

Ik hoorde trouwens laatst van een friese vriendin van me dat ze was weggestuurd bij iemand (ze doet thuiszorg) omdat ze bruin haar had :')_! Dat vond hij al teveel 'allochtoon'. Als we zo gaan denken gaat er ergens iets mis.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:55:14 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430243
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:53 schreef dandybleu het volgende:

[..]

jee je gaat niet inhoudelijk op me in.....

ja ik weet dat we afstammen van een hagedis ofzo

maar hoe verklaar je het dat chinesen? als voorbeeld? niet echt gewillig zijn om blonde mensen binnen te halen?

99.99999 van alle chinesen heeft zwart haar....

wat is jouw theorie en uitleg?
Mij broer een blanke man heeft het anders wel voor elkaar om een Chineese aan de haak te slaan en ze hebben zelfs een dochter. Dus wellicht ligt het aan je zelf. :D
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:56:15 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97430303
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mij broer een blanke man heeft het anders wel voor elkaar om een Chineese aan de haak te slaan en ze hebben zelfs een dochter. Dus wellicht ligt het aan je zelf. :D
Volgens mij ook. Ik ken redelijk wat chineze meisjes van mijn middelbare school en veel daarvan gaan liever met een hollandse jongen aan de haal :P

Over chinezen gesproken. Het zijn prima lui maar als China straks even welvarend zal zijn als het westen nu, dan hoeft maar een paar procent de besluiten om het buitenland te gaan wonen en Nederland bestaat opeens uit 30 miljoen inwoners...
pi_97430465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

ja mijn broer heeft zuidamerikaans kind en ik zou ook wel een chineesje thuis willen hebben
(die vinden mij knap ha ha )

maar toch? je gaat voorbij aan een bepaald principe....waarom is 99.9999 procent van china en zuidamerika en afrika zwartharig?

dat is omdat de blonde mensen in de oudheid zijn weggefiltert door discrimimninatie

zie je ook bij zwarte apen

komt er een blonde aap bij ? die willen ze niet want die is raar

resultaat is dat blonde aap geen nakomelingen krijgt
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:00:32 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430515
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Ik ken redelijk wat chineze meisjes van mijn middelbare school en veel daarvan gaan liever met een hollandse jongen aan de haal :P

Over chinezen gesproken. Het zijn prima lui maar als China straks even welvarend zal zijn als het westen nu, dan hoeft maar een paar procent de besluiten om het buitenland te gaan wonen en Nederland bestaat opeens uit 30 miljoen inwoners...
Ik denk eigenlijk van niet. Ik zou me beter voelen een passpoort te hebben van een supermacht of een land als Canada dan een Nederlands passpoort. :D
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:00:36 #66
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_97430516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef dandybleu het volgende:
900 000 jaar geleden was de mens een neanderthaler
Nee.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_97430587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Nee.
jawel....
pi_97430606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Nee.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:03:05 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef dandybleu het volgende:

resultaat is dat blonde aap geen nakomelingen krijgt
Tja wat is het dan raar dat mensen als soort dat wel kunnen. We kunnen elke mens neuken en kinderen krijgen en zij weer ook wat wellicht zelfs een nadeel is gezien de overbevolking.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:03:38 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97430657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk van niet. Ik zou me beter voelen een passpoort te hebben van een supermacht of een land als Canada dan een Nederlands passpoort. :D
Dat hangt ervan af natuurlijk. Veel rijkere en beter opgeleiden trekken nu al naar het buitenland omdat ze weten dat er in eigen land veel censuur en onderdrukking is. Maar zelfs al zou dat beter worden, dan nog heb je altijd een paar procent die richting het buitenland gaat, puur omdat het kan. Er trekken jaarlijks ook een behoorlijk aantal nederlanders richting Spanje en Frankrijk, gewoon omdat ze het weer en het eten hier zat zijn en wel es wat anders willen :P
  Moderator zaterdag 28 mei 2011 @ 20:05:20 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97430733
Groningen valt heel erg mee. Nou zijn er wel veel allochtonen misschien, maar in veel mindere mate 'moslim' allochtonen. Wat meer Oost-blok en Aziatische.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:05:30 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97430740
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er trekken jaarlijks ook een behoorlijk aantal nederlanders richting Spanje en Frankrijk, gewoon omdat ze het weer en het eten hier zat zijn en wel es wat anders willen :P
En ik zie dat ook niet als een probleem. Er zijn behoorlijk wat Nederlanders in het buitenland. :)
pi_97430799
ha spanjaarden zijn superlief ( soms denk ik wel eens liever als hollanders )

ja alleen ik heb geen vak geleerd en heb totaal geen aanleg voor spaanse taal ... dus ja daar gaan wonen is dan lastig
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:07:56 #74
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_97430844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

En ik zie dat ook niet als een probleem. Er zijn behoorlijk wat Nederlanders in het buitenland. :)
Ik ook niet :) Ik zei het ook meer om mijn punt duidelijk te maken dat chinezen dat ook zullen doen, en zoals met alles daar gaat het dan ook meteen om enorme hoeveelheden :P Er hoeft maar 1% weg te trekken en dan praat je nog over potentiel miljoenen chinezen die kiezen voor Nederland :P Ons inwonersaantal stelt niks voor, "De nederlander" is dan ook in verhouding gezien maar een klein groepje mensen wat in een gek dorp woont in het land wat Aarde heet.
pi_97430933
chinese maffie schijnt wel wreed te zijn.....ha ha of je die nu witlt hebben??

maar chinezen zijn voor mij wel welkom

zolang ze maar de inburgerings curus doen ( dus dat ze weten wat een tulp is en wie onze koning ( patatzak ) is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')