ja joh neem jij lekker een boerderij in zuidafrika in een risicogebied....en dan kan je dat lekker uit gaan zitten leggen aan een wilde bosneger die je boerderij afpikt....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er is maar een ras denk ik het menselijk ras.
Ik heb nergens beweerd dat Nederlanders een ras zijn of dat de verschillen vaak wat met ras te maken hebben. Ik zei slechts dat wat Megumi zei niet klopte. Dat jullie mij dan gelijk voor racist aanzien omdat Megumi van die "wij zijn het menselijke ras" hippieshit aan het ophangen was zegt vooral wat over jullie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen hebben de verschillen doorgaans geen ruk met ras te maken. Dus jij hebt het niet echt begrepen. Nederlanders zijn geen ras, net als Marokkanen dat niet zijn. Allochtonen zijn ook geen "ras" in case you didn't know. De meeste allochtonen behoren zelfs tot hetzelfde ras als de Nederlanders.
Tja zo zie je maar weer dat een van mijn geschiedenis leraren gelijk heeft. De enige vooruitgang in het menselijk bestaan is technologie. Het denken is in geen 2.500.000 miljoen jaar verander ik zit er wellicht wat naast. De Joden waren tenslotte ook volgens sommigen een ras met fatale gevolgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ja of zijn sommige mensen honden? ( niet alleen blanken dus ha ha )
ha ha nu weet ik het ook niet meer...en scheiden onze wegen ....bij jou is een marokaan geen ras en bij mij wel....
Met alle respect hoor, als jij dit bent, ligt het denk eerder aan je gebit. Eerder vrouw vindt een slecht gebit een afknapper. Heeft niets met voorkeur allochtonen vrouwen te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ik wil eigenlijk dolgraag weg uit rotterdam .... ( buiten een enkele mooie allochtoonse vrouw die ik wel eens zie ) maar wil echt weg dus...helaas zit ik aan mn familie vast die ook hier wonen
ik ben echt niet vies van een allochtoonse vrouw maar is echt zeldzaam dat eentje mij leuk vind...
ze preferen altijd toch hun eigen ras boven een blanke....
wat weet jij nu af van mijn neuk-cv? ( sorry voor het groffe woord... )....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, als jij dit bent, ligt het denk eerder aan je gebit. Eerder vrouw vindt een slecht gebit een afknapper. Heeft niets met voorkeur allochtonen vrouwen te maken.
Op genetisch niveau zijn we allemaal van een dinosaurus tot een mens uit een gezamenlijke voorouder ontstaan alle levende wezens behalve een bacterie die we tot nu toe gevonden hebben hebben een zelfde voorouder. In dat opzicht zouden we wellicht wat meer respect moeten hebben voor al het leven om ons heen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef dandybleu het volgende:
900 000 jaar geleden was de mens een neanderthaler....en toen splitste het continent Eurazie in verschillende delen...... ( amerika en azie en afrika en nog een paar eilanden )
dat ging niet helemaal lekker...want de blonde mensen in azie die deden het niet zo goed ( werden verstoten ) en idem dito de spanjaard was niet zo welkom in het veelal blonde noordeuropa
in die tijden hebben de verschillende familie takken zich compleet anders ontwikkeld....
nou ja ik noem dat dus rassen,....maar mischien zou je het liever dan ( als het je echt stoort ) familie stambomen kunnen noemen....
Nee. Weczijn daar te suf voor. Biologisch niet in staat om op een fatsoenlijke manier met elkander om te gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op genetisch niveau zijn we allemaal van een dinosaurus tot een mens uit een gezamenlijke voorouder ontstaan alle levende wezens behalve een bacterie die we tot nu toe gevonden hebben hebben een zelfde voorouder. In dat opzicht zouden we wellicht wat meer respect moeten hebben voor al het leven om ons heen.
jee je gaat niet inhoudelijk op me in.....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op genetisch niveau zijn we allemaal van een dinosaurus tot een mens uit een gezamenlijke voorouder ontstaan alle levende wezens behalve een bacterie die we tot nu toe gevonden hebben hebben een zelfde voorouder. In dat opzicht zouden we wellicht wat meer respect moeten hebben voor al het leven om ons heen.
En ik vindt dat jammer maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee. Weczijn daar te suf voor. Biologisch niet in staat om op een fatsoenlijke manier met elkander om te gaan.
"Ze"? Waarom zouden chinezen, amerikanen, surinamers, marokkanen, turken, indiers, etc. 1 stad willen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef pdxnet96 het volgende:
Mark my words, ze willen een eigen sta(a)d(t)
Mij broer een blanke man heeft het anders wel voor elkaar om een Chineese aan de haak te slaan en ze hebben zelfs een dochter. Dus wellicht ligt het aan je zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:53 schreef dandybleu het volgende:
[..]
jee je gaat niet inhoudelijk op me in.....
ja ik weet dat we afstammen van een hagedis ofzo
maar hoe verklaar je het dat chinesen? als voorbeeld? niet echt gewillig zijn om blonde mensen binnen te halen?
99.99999 van alle chinesen heeft zwart haar....
wat is jouw theorie en uitleg?
Volgens mij ook. Ik ken redelijk wat chineze meisjes van mijn middelbare school en veel daarvan gaan liever met een hollandse jongen aan de haalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mij broer een blanke man heeft het anders wel voor elkaar om een Chineese aan de haak te slaan en ze hebben zelfs een dochter. Dus wellicht ligt het aan je zelf.
ja mijn broer heeft zuidamerikaans kind en ik zou ook wel een chineesje thuis willen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mij broer een blanke man heeft het anders wel voor elkaar om een Chineese aan de haak te slaan en ze hebben zelfs een dochter. Dus wellicht ligt het aan je zelf.
Ik denk eigenlijk van niet. Ik zou me beter voelen een passpoort te hebben van een supermacht of een land als Canada dan een Nederlands passpoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik ken redelijk wat chineze meisjes van mijn middelbare school en veel daarvan gaan liever met een hollandse jongen aan de haal![]()
Over chinezen gesproken. Het zijn prima lui maar als China straks even welvarend zal zijn als het westen nu, dan hoeft maar een paar procent de besluiten om het buitenland te gaan wonen en Nederland bestaat opeens uit 30 miljoen inwoners...
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef dandybleu het volgende:
900 000 jaar geleden was de mens een neanderthaler
Tja wat is het dan raar dat mensen als soort dat wel kunnen. We kunnen elke mens neuken en kinderen krijgen en zij weer ook wat wellicht zelfs een nadeel is gezien de overbevolking.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef dandybleu het volgende:
resultaat is dat blonde aap geen nakomelingen krijgt
Dat hangt ervan af natuurlijk. Veel rijkere en beter opgeleiden trekken nu al naar het buitenland omdat ze weten dat er in eigen land veel censuur en onderdrukking is. Maar zelfs al zou dat beter worden, dan nog heb je altijd een paar procent die richting het buitenland gaat, puur omdat het kan. Er trekken jaarlijks ook een behoorlijk aantal nederlanders richting Spanje en Frankrijk, gewoon omdat ze het weer en het eten hier zat zijn en wel es wat anders willenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van niet. Ik zou me beter voelen een passpoort te hebben van een supermacht of een land als Canada dan een Nederlands passpoort.
En ik zie dat ook niet als een probleem. Er zijn behoorlijk wat Nederlanders in het buitenland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er trekken jaarlijks ook een behoorlijk aantal nederlanders richting Spanje en Frankrijk, gewoon omdat ze het weer en het eten hier zat zijn en wel es wat anders willen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik zie dat ook niet als een probleem. Er zijn behoorlijk wat Nederlanders in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |