Omdat hij zich niet moet aanstellen om die kleine dingen (pleepapier en mensen die op hem neerkijken). Hij moet gewoon blij zijn dat ie in Nederland woont en uberhaupt een uitkering krijgt. Vergelijking met Afrika slaat overal op; nogmaals, armoede/kleine meisjes van 9 die voor hoer spelen voor een beetje geld. En dan zit hij te janken over het feit dat mensen op hem neerkijken terwijl ie geld + hulp krijgt. Kom op, haters blijven haten, ook als je succesvol bent voor de 28010e keer.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nee naar Afrika kijken is niet hard...die is misplaats en het slaat kant nog wal wat heeft hij aan dit soort opmerkingen?
En juist dat woord aanstellen is het harde woord....Dit woord maakt jouw post imo hard en kwetsend op een tijdstip dat iemand net zijn post plaats met allerlei insteken om op verder te gaan....maar nee: jij leest gaande weg over onzinnige flut dingen en huppa het is een aansteller.
Opzich los van het geheel is het ook inderdaad een futtiliteit, maar zo zwart wit is het gewoon niet in deze post van de user.
Wat dacht je van huur en eten enzo ???quote:Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Waar gaat je geld trouwens aan op aangezien je ouders alle belasting betalen? Aan prostituees of zo?
Waarom zou je je ook laten leiden door afgunst... toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef bebbel het volgende:
[..]
*had.
Ja, maar ipv dat ik zoiets heb van, 'nou, dan weten we dat ook weer', mis ik ze best wel. Heb overigens nu een stel andere maatjes gevonden die me er niet op aankijken verder maar best wel helpen. Maar dat zijn meer kenissen dan vrienden. Van een hele wups vrienden heb ik er 2 over die me echt nooit zullen veroordelen, maar het drukte me wel met de neus op de feiten.
Gek genoeg ben ik wel oprecht blij voor de vrienden die goed terecht zijn gekomen.
Dat betalen die ouders voor hem, zegt ie.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat dacht je van huur en eten enzo ???
ha sommige mensen claimen dat je van 30 euro eetgeld per week prima rond kan komen.....maar ha een vriendein van mij ( werkt 60 uur per week ) die denkt wel "jezus met dat geld zou ik helemaal gek worden en ga je bijna uit wanhoop gras plukken in het park om op te eten ""quote:Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Waar gaat je geld trouwens aan op aangezien je ouders alle belasting betalen? Aan prostituees of zo?
Thanks, diep down twijfel ik daar ook niet aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Waarom zou je je ook laten leiden door afgunst... toch?iig succes met je toekomst, zoals ik het lees gaat het je best lukken
Had je zin moeten maken voor die baantjes die men je aangeboden heeft.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:29 schreef dandybleu het volgende:
afrika is wel waar enzo.....maar ja ik zit in steun en de euro is nix meer waard.... heb je dan nog baantje dan kan je een cafe in....ik ga al jaren niet meer een terasje op......ja dus ik voel me echt ummmm.... ja is best wel depri als je "niet mee kan doen" met de rest.....
ja en wat ook is? ik maak juis in cafe makkelijk vrienden maar kan er financieel gezien nooit meer binnen ....dus ja dat mis ik ook heel erg....
Ja, ik snap ook niet dat 'ie dan ervoor kiest om thuis te blijven zitten. Als ik morgen iets aangeboden krijg wat passend is, ga ik *nu* de stad in om een normale outfit bij elkaar te rapen van het geld dat ik niet heb en sta ik morgen representatief een kwartier voor tijd voor de deur bij Bedrijf X.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Had je zin moeten maken voor die baantjes die men je aangeboden heeft.
sorry kijk ik heb veel werkende vriendenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Had je zin moeten maken voor die baantjes die men je aangeboden heeft.
Maar dat snapo ik niet, je zou dus wel kunnen werken?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef bebbel het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat 'ie dan ervoor kiest om thuis te blijven zitten. Als ik morgen iets aangeboden krijg wat passend is, ga ik *nu* de stad in om een normale outfit bij elkaar te rapen van het geld dat ik niet heb en sta ik morgen representatief een kwartier voor tijd voor de deur bij Bedrijf X.
Man, met een simpel kantoorbaantje zou ik al enorm blij zijn. 't Is ook niet zo zeer meedoen met de rest als wel de vrijheid die je eigen boontjes doppen met zich mee brengt.
Als je niet blij bent met je haarkleur dan verf je je haar, opgelost. Denk niet dat je haar het probleem is, je komt gewoon niet helemaal 100% over.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef dandybleu het volgende:
[..]
sorry kijk ik heb veel werkende vrienden
ja ik ben zo een beetje de enigste van die groep met een sociale handicap......word ook door mijn weke caracter vaker overvallen en kom in ruzies terecht ( mensen voelen aan dat ik niet weerbaar ben )
dan word ik nog ook vaak uigescholden voor mijn rode haar....heel mn leven al.....ja en vervolgens vragen mensen zich af "ja waarom spoor jij niet?" ( ja omdat ik vaak met een mes in bed slaap ha ha )
nou ja en dan ook rellaties gehad met vrouwen die rood haar wel geinig vonden voor een wipje of twee....nou ja daar werd ik ook niet gelukkiger van
nou ja nu ben ik op zoek naar baantje dus als webdesiger en reclame werled....
Ja, ik vind van wel maar mijn psy vind nog van niet. Leuk touwtrekken. Je wil wel, maar mag niet ofzow. Erg vermoeiend ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar dat snapo ik niet, je zou dus wel kunnen werken?
Als je a) niet weerbaar bent en b) een echt week karakter hebt, lijkt de reclame wereld me niet echt the way to go. Je typo daargelaten. (open deur)quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef dandybleu het volgende:
[..]
sorry kijk ik heb veel werkende vrienden
ja ik ben zo een beetje de enigste van die groep met een sociale handicap......word ook door mijn weke caracter vaker overvallen en kom in ruzies terecht ( mensen voelen aan dat ik niet weerbaar ben )
dan word ik nog ook vaak uigescholden voor mijn rode haar....heel mn leven al.....ja en vervolgens vragen mensen zich af "ja waarom spoor jij niet?" ( ja omdat ik vaak met een mes in bed slaap ha ha )
nou ja en dan ook rellaties gehad met vrouwen die rood haar wel geinig vonden voor een wipje of twee....nou ja daar werd ik ook niet gelukkiger van
nou ja nu ben ik op zoek naar baantje dus als webdesiger en reclame werled....
Sjah, kritiek op de werkvloer kan ik prima handelen, heb daar zelfs les in gehad. Maar je woordkeuze schoot me even in het verkeerde keelgat. Je bedoelingen zijn vast goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, als je al niet tegen de opmerking niet aanstellen kan, ben ik van mening dat het op de werkvloer ook niks wordt (nu) aangezien je sowieso wel kritiek over je heen krijgt. Tenzij je schoonmaker wordt of zo.
Hmm. Het was niet beledigend of gemeen bedoeld in ieder geval.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:54 schreef bebbel het volgende:
[..]
Sjah, kritiek op de werkvloer kan ik prima handelen, heb daar zelfs les in gehad. Maar je woordkeuze schoot me even in het verkeerde keelgat. Je bedoelingen zijn vast goed.
Je hebt zelfs wel een punt, ergens. Mensen die je vies aankijken heb je al snel als je er ook maar iets anders bij loopt. Maar daar ging het nou juist niet om.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. Het was niet beledigend of gemeen bedoeld in ieder geval.
ha ik heb een score van ronde de 95 procent op internet van topics en essays die goedgekeurd worden.....een ding mag je alleen niet zeggen en dat is "heb psychische problemen ondervonden in mn jeugd door rood haar"quote:Op zondag 29 mei 2011 14:45 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Als je niet blij bent met je haarkleur dan verf je je haar, opgelost. Denk niet dat je haar het probleem is, je komt gewoon niet helemaal 100% over.
met afrika hebben mensen niks te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor, in Afrika en in zulke landen zijn kleine meisjes van 9 die voor hoer spelen om alleen al aan geld te komen/die in erge armoede leven/dagelijks worden verkracht enzovoort, die kunnen nooit een studie gaan doen/betalen en hij zit te klagen omdat mensen hem (in zijn ogen) vreemd aankijken omdat ie een uitkering heeft. Wees maar blij dat je in Nederland woont en wees blij met de kansen die je krijgt (uitkering, hulp voor problemen).. Niet zeuren om kleine dingen, want mensen die je afkeurend aankijken blijf je altijd, echt altijd hebben.
Als jij het niet eens bent met hoe de dingen gaan met jou in de maatschappij, dan moet je gewoon andere keuzes maken. Kun je echt niet werken omdat je niet kunt presteren door een beperking? Hou dan je mond, aanvaard de sociale mogelijkheden en accepteer het. Is het niet goed genoeg zo? Vecht dan harder, of ga gewoon weg en maak keuzes die je wel gelukkig maken..quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik heb een score van ronde de 95 procent op internet van topics en essays die goedgekeurd worden.....een ding mag je alleen niet zeggen en dat is "heb psychische problemen ondervonden in mn jeugd door rood haar"
de percentage dat mensen raar tegen me gaan doen opeens? ( zonder reden ) en de keren dat ik zomaar in elkaar werd geslagen? mijn gemiddelde daarin is veel hoger dan een doorsnee hollander......
maar als je dit aankaart? dan ben je een aansteller en leugenaar en droplul zonder karakter enz enz..... maar in de kippenindustrie? dan heeft zoiets een naam...."je staat heel laag in de pik-orde"
als je brildrager bent ? dan kan je voor lenzen kiezen.....of als je boeken leest graag? ( is ook pest reden vaak ) dan kan je nog een hippe jas aantrekken.....
maar ja voor mij mn haar blond verfen heel mn leven lang? ja dat is bijna zoiets als een flapoorcorrectie.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |