abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97456371
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Nee naar Afrika kijken is niet hard...die is misplaats en het slaat kant nog wal wat heeft hij aan dit soort opmerkingen?

En juist dat woord aanstellen is het harde woord....Dit woord maakt jouw post imo hard en kwetsend op een tijdstip dat iemand net zijn post plaats met allerlei insteken om op verder te gaan....maar nee: jij leest gaande weg over onzinnige flut dingen en huppa het is een aansteller.

Opzich los van het geheel is het ook inderdaad een futtiliteit, maar zo zwart wit is het gewoon niet in deze post van de user.
Omdat hij zich niet moet aanstellen om die kleine dingen (pleepapier en mensen die op hem neerkijken). Hij moet gewoon blij zijn dat ie in Nederland woont en uberhaupt een uitkering krijgt. Vergelijking met Afrika slaat overal op; nogmaals, armoede/kleine meisjes van 9 die voor hoer spelen voor een beetje geld. En dan zit hij te janken over het feit dat mensen op hem neerkijken terwijl ie geld + hulp krijgt. Kom op, haters blijven haten, ook als je succesvol bent voor de 28010e keer.
pi_97456396
quote:
18s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:31 schreef bebbel het volgende:

[..]

Ja right, maar ík heb een stoornis? _O-
Ik ouwehoer omdat ik het gevoel heb dat die dandy alles bij elkaar lult :D
pi_97456398
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is je eigen schuld. Waar gaat je geld trouwens aan op aangezien je ouders alle belasting betalen? Aan prostituees of zo?
Wat dacht je van huur en eten enzo ???
pi_97456401
quote:
18s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef bebbel het volgende:

[..]

*had.

Ja, maar ipv dat ik zoiets heb van, 'nou, dan weten we dat ook weer', mis ik ze best wel. Heb overigens nu een stel andere maatjes gevonden die me er niet op aankijken verder maar best wel helpen. Maar dat zijn meer kenissen dan vrienden. Van een hele wups vrienden heb ik er 2 over die me echt nooit zullen veroordelen, maar het drukte me wel met de neus op de feiten.

Gek genoeg ben ik wel oprecht blij voor de vrienden die goed terecht zijn gekomen.
Waarom zou je je ook laten leiden door afgunst... toch? :) iig succes met je toekomst, zoals ik het lees gaat het je best lukken :)
pi_97456419
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wat dacht je van huur en eten enzo ???
Dat betalen die ouders voor hem, zegt ie.
pi_97456456
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is je eigen schuld. Waar gaat je geld trouwens aan op aangezien je ouders alle belasting betalen? Aan prostituees of zo?
ha sommige mensen claimen dat je van 30 euro eetgeld per week prima rond kan komen.....maar ha een vriendein van mij ( werkt 60 uur per week ) die denkt wel "jezus met dat geld zou ik helemaal gek worden en ga je bijna uit wanhoop gras plukken in het park om op te eten ""

dus ja de meningen zijn nogal verdeeld.....

ps ik ga niet naar hoeren en drugs doe ik ook niet.....
  zondag 29 mei 2011 @ 14:35:31 #182
297051 schaal_9
Caissičre B
pi_97456461
Als je een uitkering hebt maar wel deels kunt werken, is het een gunst als mensen je aanvaarden. Neem je de stap naar werk, dan begint het al meer een recht te worden. Dus ook mocht werken financieel nauwelijks lonen, ga je er toch op vooruit.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_97456487
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Waarom zou je je ook laten leiden door afgunst... toch? :) iig succes met je toekomst, zoals ik het lees gaat het je best lukken :)
Thanks, diep down twijfel ik daar ook niet aan.

* bebbel doorbijten doet
  zondag 29 mei 2011 @ 14:37:16 #184
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_97456523
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:29 schreef dandybleu het volgende:
afrika is wel waar enzo.....maar ja ik zit in steun en de euro is nix meer waard.... heb je dan nog baantje dan kan je een cafe in....ik ga al jaren niet meer een terasje op......ja dus ik voel me echt ummmm.... ja is best wel depri als je "niet mee kan doen" met de rest.....

ja en wat ook is? ik maak juis in cafe makkelijk vrienden maar kan er financieel gezien nooit meer binnen ....dus ja dat mis ik ook heel erg....
Had je zin moeten maken voor die baantjes die men je aangeboden heeft.
pi_97456672
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet dat 'ie dan ervoor kiest om thuis te blijven zitten. Als ik morgen iets aangeboden krijg wat passend is, ga ik *nu* de stad in om een normale outfit bij elkaar te rapen van het geld dat ik niet heb en sta ik morgen representatief een kwartier voor tijd voor de deur bij Bedrijf X.

Man, met een simpel kantoorbaantje zou ik al enorm blij zijn. 't Is ook niet zo zeer meedoen met de rest als wel de vrijheid die je eigen boontjes doppen met zich mee brengt.

En het gevoel dat je tegen niemand 'dankjewel' hoeft te zeggen.
pi_97456734
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Suphomes het volgende:

[..]

sorry kijk ik heb veel werkende vrienden

ja ik ben zo een beetje de enigste van die groep met een sociale handicap......word ook door mijn weke caracter vaker overvallen en kom in ruzies terecht ( mensen voelen aan dat ik niet weerbaar ben )

dan word ik nog ook vaak uigescholden voor mijn rode haar....heel mn leven al.....ja en vervolgens vragen mensen zich af "ja waarom spoor jij niet?" ( ja omdat ik vaak met een mes in bed slaap ha ha )

nou ja en dan ook rellaties gehad met vrouwen die rood haar wel geinig vonden voor een wipje of twee....nou ja daar werd ik ook niet gelukkiger van

nou ja nu ben ik op zoek naar baantje dus als webdesiger en reclame werled....
pi_97456776
quote:
18s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef bebbel het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet dat 'ie dan ervoor kiest om thuis te blijven zitten. Als ik morgen iets aangeboden krijg wat passend is, ga ik *nu* de stad in om een normale outfit bij elkaar te rapen van het geld dat ik niet heb en sta ik morgen representatief een kwartier voor tijd voor de deur bij Bedrijf X.

Man, met een simpel kantoorbaantje zou ik al enorm blij zijn. 't Is ook niet zo zeer meedoen met de rest als wel de vrijheid die je eigen boontjes doppen met zich mee brengt.
Maar dat snapo ik niet, je zou dus wel kunnen werken?
pi_97456779
tsja bebbel, ik heb zo mijn eigen mening over 'kunstenaars"zonder talent die hun troep niet verkocht krijgen en dan maar een uitkering trekken.

Ik geef 30 euro uit in drie dagen voor eten. melk, brood, avondeten, groenten, fruit, brood beleg etc.
pi_97456813
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja ik ben zo een beetje de enigste van die groep met een sociale handicap......word ook door mijn weke caracter vaker overvallen en kom in ruzies terecht ( mensen voelen aan dat ik niet weerbaar ben )

dan word ik nog ook vaak uigescholden voor mijn rode haar....heel mn leven al.....ja en vervolgens vragen mensen zich af "ja waarom spoor jij niet?" ( ja omdat ik vaak met een mes in bed slaap ha ha )

nou ja en dan ook rellaties gehad met vrouwen die rood haar wel geinig vonden voor een wipje of twee....nou ja daar werd ik ook niet gelukkiger van

Als je niet blij bent met je haarkleur dan verf je je haar, opgelost. Denk niet dat je haar het probleem is, je komt gewoon niet helemaal 100% over.
pi_97456847
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar dat snapo ik niet, je zou dus wel kunnen werken?
Ja, ik vind van wel maar mijn psy vind nog van niet. Leuk touwtrekken. Je wil wel, maar mag niet ofzow. Erg vermoeiend ook.

Ik ben overigens geen kunstenaar in die zin, moezeidekoe, ik doe ontwerp en DTP, dat is best een praktisch en concreet beroep. Vago's die idd shit produceren en het kunst noemen, maar geen werk verkopen en op die manier in een uitkering komen te zitten, daar heb ik ook gemengde emoties over.

Ik doe het ook met iets van 30 euro in de week ook, soms ietsje meer, soms zelfs ietsje minder.
pi_97456868
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Als je a) niet weerbaar bent en b) een echt week karakter hebt, lijkt de reclame wereld me niet echt the way to go. Je typo daargelaten. (open deur)
pi_97456916
Tja, als je al niet tegen de opmerking niet aanstellen kan, ben ik van mening dat het op de werkvloer ook niks wordt (nu) aangezien je sowieso wel kritiek over je heen krijgt. Tenzij je schoonmaker wordt of zo. :)
pi_97456960
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, als je al niet tegen de opmerking niet aanstellen kan, ben ik van mening dat het op de werkvloer ook niks wordt (nu) aangezien je sowieso wel kritiek over je heen krijgt. Tenzij je schoonmaker wordt of zo. :)
Sjah, kritiek op de werkvloer kan ik prima handelen, heb daar zelfs les in gehad. Maar je woordkeuze schoot me even in het verkeerde keelgat. Je bedoelingen zijn vast goed.
pi_97456996
quote:
18s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:54 schreef bebbel het volgende:

[..]

Sjah, kritiek op de werkvloer kan ik prima handelen, heb daar zelfs les in gehad. Maar je woordkeuze schoot me even in het verkeerde keelgat. Je bedoelingen zijn vast goed.
Hmm. Het was niet beledigend of gemeen bedoeld in ieder geval.
pi_97457059
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm. Het was niet beledigend of gemeen bedoeld in ieder geval.
Je hebt zelfs wel een punt, ergens. Mensen die je vies aankijken heb je al snel als je er ook maar iets anders bij loopt. Maar daar ging het nou juist niet om.

Maar is al goed joh. No hard feelings.
pi_97457912
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:45 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

Als je niet blij bent met je haarkleur dan verf je je haar, opgelost. Denk niet dat je haar het probleem is, je komt gewoon niet helemaal 100% over.
ha ik heb een score van ronde de 95 procent op internet van topics en essays die goedgekeurd worden.....een ding mag je alleen niet zeggen en dat is "heb psychische problemen ondervonden in mn jeugd door rood haar"

de percentage dat mensen raar tegen me gaan doen opeens? ( zonder reden ) en de keren dat ik zomaar in elkaar werd geslagen? mijn gemiddelde daarin is veel hoger dan een doorsnee hollander......

maar als je dit aankaart? dan ben je een aansteller en leugenaar en droplul zonder karakter enz enz..... maar in de kippenindustrie? dan heeft zoiets een naam...."je staat heel laag in de pik-orde"

als je brildrager bent ? dan kan je voor lenzen kiezen.....of als je boeken leest graag? ( is ook pest reden vaak ) dan kan je nog een hippe jas aantrekken.....

maar ja voor mij mn haar blond verfen heel mn leven lang? ja dat is bijna zoiets als een flapoorcorrectie.....

[ Bericht 4% gewijzigd door dandybleu op 29-05-2011 15:49:37 ]
pi_97458528
Weet je, als je volwassen bent en de psycholoog zegt iets dat jij niet wil, dan hoef je het niet te doen.,
pi_97458762
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Neehoor, in Afrika en in zulke landen zijn kleine meisjes van 9 die voor hoer spelen om alleen al aan geld te komen/die in erge armoede leven/dagelijks worden verkracht enzovoort, die kunnen nooit een studie gaan doen/betalen en hij zit te klagen omdat mensen hem (in zijn ogen) vreemd aankijken omdat ie een uitkering heeft. Wees maar blij dat je in Nederland woont en wees blij met de kansen die je krijgt (uitkering, hulp voor problemen).. Niet zeuren om kleine dingen, want mensen die je afkeurend aankijken blijf je altijd, echt altijd hebben.
met afrika hebben mensen niks te maken. :')
het gaat om je eigen situatie, niet om de situatie van iemand anders aan de andere kant van de wereld. mensen zullen altijd vergelijken met hun omgeving.

dat gezegd, een uitkering is niet alleen weinig inkomen, het is ook stigmatiserend en als je in dit land niet aan het arbeidsproces kunt (of voor sommigen wilt) meedoen, sta je voor een groot deel buiten de maatschappij.
pi_97459452
ha ha moez?

ja oke dus als ik mn haar verf? nou das ook zo

rode mensen kan je niet blond ,maken ( raar genoeg........die verf die pakt niet op rood haar )

dus moet ik voor zwart kiezen.......
nou ja en al wil je het dan mooi hebben?

dan krijg je om de twee weken uitgroei ook nog eens....dus betekend dat ik 26 keer per jaar mn haar moet verfen.....vaak is haarverf ook een chemisch goedje.... dus ja das ook niet lekker....

ja of ik scheer mn kop elke week een keer kaal....maar ja dat vind ik ook niet mooi ha ha
  zondag 29 mei 2011 @ 16:17:15 #200
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97459503
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ik heb een score van ronde de 95 procent op internet van topics en essays die goedgekeurd worden.....een ding mag je alleen niet zeggen en dat is "heb psychische problemen ondervonden in mn jeugd door rood haar"

de percentage dat mensen raar tegen me gaan doen opeens? ( zonder reden ) en de keren dat ik zomaar in elkaar werd geslagen? mijn gemiddelde daarin is veel hoger dan een doorsnee hollander......

maar als je dit aankaart? dan ben je een aansteller en leugenaar en droplul zonder karakter enz enz..... maar in de kippenindustrie? dan heeft zoiets een naam...."je staat heel laag in de pik-orde"

als je brildrager bent ? dan kan je voor lenzen kiezen.....of als je boeken leest graag? ( is ook pest reden vaak ) dan kan je nog een hippe jas aantrekken.....

maar ja voor mij mn haar blond verfen heel mn leven lang? ja dat is bijna zoiets als een flapoorcorrectie.....
Als jij het niet eens bent met hoe de dingen gaan met jou in de maatschappij, dan moet je gewoon andere keuzes maken. Kun je echt niet werken omdat je niet kunt presteren door een beperking? Hou dan je mond, aanvaard de sociale mogelijkheden en accepteer het. Is het niet goed genoeg zo? Vecht dan harder, of ga gewoon weg en maak keuzes die je wel gelukkig maken..

Je hebt toch ook tijd en energie om hier te posten? Er zijn kinderen op de wereld die niet eens wat te vreten hebben man, wat klets jij nou met je internet verbinding..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')