Hij is er gewoon zelf, momenteel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe heet zijn nieuwste kloon trouwens?
Ik volg de onlinedatingreeksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Kom hem nooit meer tegen online.
Jezusmina, arme nietsvermoedende vrouwenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik volg de onlinedatingreeks
[Datingsite-ervaringen topic] #135 daten in de bios
Bedtijd!
Dat is wat je noemt aanwezigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is dus een of ander muziekfestival in de Berendonck bezig, al de hele dag.. wat een teringherrie![]()
Emporium dus... voor de 'kenners', keiharde bonkmuziek
Heb je een linkje naar de route ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef Blurred86 het volgende:
hi! wandeling was super mooi, 8 km over de rotsen langs de kust en daarna heerlijk gegeten met prachtig uitzicht in http://www.beachhousebray.com/we hadden een tafel bij het raam, echt perfect! nu net thuis, moe en voldaan, tijd om te slapen
Ik denk dat een echt tv-meubel te groot is, aangezien ik al vrij veel spullen hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
kokos
De twee billy's zijn uit elkaar!
Hier nog mensen (Rituals?) behoefte aan bijvoorbeeld een tv-meubel van IKEA?Hebben wat dingen 'over' die we voor weinig weg gaan doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |