Ik hoop dat het er nog eens van mag komen, het was een prachtig idee maar de bestuurszucht heeft het bijna helemaal verpest onderhand...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. Minister Donner heeft geen geld om Paleis Soestdijk om te toveren tot een Nationaal Historisch Museum. (bron: teletekst)
Tijd om er een tweede Bronbeek van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De MAG een kut ding???? Foei, ga je bek schrobben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Transmittendus het volgende:
Ik heb spierpijn van het speedmarsen in breda.
En mijn nekwervels doen pijn van die kut MAG.
Aah arme jij..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Transmittendus het volgende:
Ik heb spierpijn van het speedmarsen in breda.
En mijn nekwervels doen pijn van die kut MAG.
Kopervet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk wapen ja. Alleen het schoonmaken is wat minder
Helpt je OTAS vriendje je meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk wapen ja. Alleen het schoonmaken is wat minder
GVD lul!!! Had ik gisteren nog geschreven. OTAS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:
Dat dusquote:
Waarom?quote:
Nee laat maar, ik denk niet dat t nut heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom??
Het is dat ik kaarten goedkoop op de kop kon tikken en mijn vriendin dol graag wilde. Maar om te zeggen dat het nu?.
EN verwoord dan is? Want ik snap niet echt wat er sarcastisch aan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |