Rekken snap ik wel. Je vel kan ook rekken. Maar niet uit zichzelf weer krimpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:24 schreef LXIV het volgende:
Nee, dat kan. Je maag kan immers ook rekken. Zie de Zonnekoning
Jawel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
Je vel kan ook rekken. Maar niet uit zichzelf weer krimpen.
Waarom zouden mensen dan een corrigerende operatie nodig hebben om hun overtollige vel weg te laten halen na een periode van veel afvallen?quote:
Na pakweg je 30e jaar krimpt de huid steeds minder snelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dan een corrigerende operatie nodig hebben om hun overtollige vel weg te laten halen na een periode van veel afvallen?
Je moeder heeft neem ik aan nog steeds het vel van jouw zwangerschap tot over de knieën hangen, of een correctie laten doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dan een corrigerende operatie nodig hebben om hun overtollige vel weg te laten halen na een periode van veel afvallen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je moeder heeft neem ik aan nog steeds het vel van jouw zwangerschap tot over de knieën hangen, of een correctie laten doen?
Je huid is prima in staat om weer naar de oude vorm te krimpen, mits de duur van de rek niet in de jaren loopt.
Dus ook als je drastisch afvalt zal je huid weer teruggaan naar de oude vorm mits je niet jaren lang met een zwaar overgewicht hebt gezeten.
quote:Waarom zouden mensen dan een corrigerende operatie nodig hebben om hun overtollige vel weg te laten halen na een periode van veel afvallen?
Het antwoord staat erin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag:
[..]
quote:Dus ook als je drastisch afvalt zal je huid weer teruggaan naar de oude vorm mits je niet jaren lang met een zwaar overgewicht hebt gezeten.
Ok dus je maag kan feitelijk niet op een natuurlijk manier krimpen, dank jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |