Ik heb dit ooit 1 x eerder gehad een jaar of 3 geleden, toen was het 1 nachtje niet slapen... Daarnaar geen last meer van gehad, ik val wel in slaap b.d.w maar naar 1 minuut schrik ik weer wakker... Misschien handig om er bij te vermelden dat ik een warm land zitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef BorusBulldog het volgende:
Niet lullig bedoeld maar hoe ben jij ooit dj geworden als je hier last van hebt?
Drink 1 bier, of 20 maar ik raad je toch echt aan er maar 1 te drinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef draude het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit 1 x eerder gehad een jaar of 3 geleden, toen was het 1 nachtje niet slapen... Daarnaar geen last meer van gehad, ik val wel in slaap b.d.w maar naar 1 minuut schrik ik weer wakker... Misschien handig om er bij te vermelden dat ik een warm land zit
Ja ik heb gebrobeerd op het strand te slapen vanmiddag, ik moet zeggen dat ik wel wat uitgerust was maar niet inslaap gevallen, kwa drinken, ik neem mijn werk bijzonder serieus en ben altijd nuchter en drink spa blauw hehe....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Drink 1 bier, of 20 maar ik raad je toch echt aan er maar 1 te drinken.
Je kan ook gewoon op het strand gaan slapen....
Ik bedoel ook na je werk, niet tijdensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef draude het volgende:
[..]
Ja ik heb gebrobeerd op het strand te slapen vanmiddag, ik moet zeggen dat ik wel wat uitgerust was maar niet inslaap gevallen, kwa drinken, ik neem mijn werk bijzonder serieus en ben altijd nuchter en drink spa blauw hehe....
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik bedoel ook na je werk, niet tijdens
Ja het punt is dat ik niet om 7 of 8 uur smorgens wil gaan slapen dan heb ik niks meer aam de morgen en voel ik mij een zombie zoals vroeger toen ik pasom 4 uur smiddags wakker werd naar het draaien...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:50 schreef Halcon het volgende:
Je moet ook nooit direct na het werk gaan slapen. Doet iemand met een normale kantoorbaan ook niet. Als ik om 5.30pm thuis kom, dan kan ik ook niet direct slapen...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zou je aanraden om die Ipod uit je oren te trekken, dat moet een groot verschil maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |