Je noemt haar alleen zo hier? Of je heb alleen wat losse dingen gedaan en hoopte op meerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef angel008 het volgende:
lynda heeft gelijk alleen ben ik nooit ex geweest van mevrouw A
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt mij het meest logisch. Of in ieder geval iets in die trant.
Waarom gaan ze je dan doodmaken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef angel008 het volgende:
lynda heeft gelijk alleen ben ik nooit ex geweest van mevrouw A
Ze zijn gewoon gemeen.quote:
quote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hey eendje, wanneer gaan we trivianten?
Ga je mee, spelletje spelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai mop
Ik heb een nieuwe telefoon![]()
![]()
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden
Best heel veel tijd momenteel, verkansie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd?
Envoor het winnen van het spel!
Moet eerst het spel nog krijgen, natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best heel veel tijd momenteel, verkansie.
Kom naar de Honthorstlaan, zitten er zat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef Ayca het volgende:
Lol toen ik in oudorp woonde zag ik ook wel eens vleermuizen, nu nooit.
Het was toch half 9? op de plattedingiebrugquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef lynda het volgende:
Hoe laat doen we vrijdag nou? En wie komen er nu definitief?
Stalk mij maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niemands telefoonnummer, maar het kan zijn dat ik wat later benhet hangt er vanaf hoelaat we uit utrecht vertrekken en dan naar huis eten, en douchen en omkleden e.d.
69quote:
Ik wel.quote:
Dankjewel.quote:
Ik stuur wel een vaasje op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:22 schreef Ener-G het volgende:
Ik ben er vrijdag niet, maar dan drinken jullie maar een biertje extra namens mij
Brr.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |