Doet me goed om te horenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik sta straks vast ook 6,4 = 6. Dus je hoeft je niet inferieur te voelen
.
Havo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Denken jullie dat Engels een mooie N-term gaat worden??
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh okeEn ach, jij hebt weer 46 punten voor Frans en 48 voor Engels ofzo?
Precies ik heb bij de Grieks proefvertaling woorden niet opgezocht onder het mom van "weet ik wel". Heb ik ze met Latijn doorelkaar gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen
Nee, ik hoop dat je nog een 7 haalt. En anders, Grieks en Latijn combineren is ook al een prestatie.
Economie bij mij ook en ik sta een 9. Nooit lager gehaald dan een 7.2 laatste 4 jaar en voor dit examen heb ik waarschijnlijk een 5 ofzo. Denk dat ik het ga herkansen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.
Maar in 1 keer slagen moet wel lukken denk ik hoor.![]()
Same here. Leestoetsen gingen goed, geschiedenis ook wel, Grieks ook wel... maar maw en wiskundequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De examens zijn nogal wisselvallig gegaan voor mij. Die leestoetsen gaan me inderdaad wel goed af, maar economie was bijvoorbeeld echt een dieptepunt.
Maar in 1 keer slagen moet wel lukken denk ik hoor.![]()
VWO zal niet heel hoog zijn, vond 'm namelijk niet echt veel moeilijker dan de 2010-Iquote:
Wat versta je onder niet heel hoog?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef xCore het volgende:
[..]
VWO zal niet heel hoog zijn, vond 'm namelijk niet echt veel moeilijker dan de 2010-I
Nederlands was echtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Leestoetsen gingen bij mij ook best wel goed (behalve Nederlands..)! Normaal vind ik dat vrij moeilijk.
Onder de 1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wat versta je onder niet heel hoog?
Groetj0nsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
En nu is het genoeg geweest met alle examens, punten en onvoldoendes. Het examenfeest roept.
Ich bin pleite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |