abonnement Unibet Coolblue
pi_97395232
Heey even een topic,

sinds ongeveer drie dagen heb ik last van mijn rechter oog,
geen pijn of iets dergelijks, maar meer de roodheid,

een observatie in de spiegel liet al snel zien dat het niet alleen rood is maar dat er een hele kleine witgele bobbel verstopt zit onder het rood,

weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik dacht eerst misschien een aparte soa maar google leerde me dat soa > oog niet een groot verband is, misschien een infectie dan?
Geen pijn dus een huisarts leek me niet gelijk nodig, misschien dat iemand dit herkent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:44:20 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_97395459
Gesprongen aders in je oog kan onschuldig zijn maar kan ook een teken zijn van diabetes.
Als dit vaker gebeurt zou ik toch maar even langs de dokter gaan.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:45:40 #3
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_97395528
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_97395629
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef NoXia het volgende:
Gesprongen aders in je oog kan onschuldig zijn maar kan ook een teken zijn van diabetes.
Als dit vaker gebeurt zou ik toch maar even langs de dokter gaan.
Ik heb dinsdag wel een abnormaal hoog suikergehalte gehad, zou een hoop verklaren.
pi_97395656
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef dreams.psd het volgende:

[..]

Ik heb dinsdag wel een abnormaal hoog suikergehalte gehad, zou een hoop verklaren.
Daarom een afspraak maken met de dokter.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_97395773
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef dreams.psd het volgende:

[..]

Ik heb dinsdag wel een abnormaal hoog suikergehalte gehad, zou een hoop verklaren.
Dit heeft er helemaal niets mee te maken. Bij diabetes gaat het om de bloedvaten die op het netvlies lopen en niet op het blindvlies.
  Boks-Chick vrijdag 27 mei 2011 @ 19:50:56 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97395783
Joohhhhhh! Chilll! Weet je wat ik hoorde? Dat ze daar huisartsen voor hebben uitgevonden!
lolwut
pi_97395853
aids in je oog..
je gaat DOOD!!!! als je hem nie amputeerd voor het weekend... eigenschuld dikke bult moet je maar nie knipperen naar wild vreemde ogen :P
do you have the guts to smell my nuts?
pi_97395903
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef BrandX het volgende:
Joohhhhhh! Chilll! Weet je wat ik hoorde? Dat ze daar huisartsen voor hebben uitgevonden!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
aids in je oog..
je gaat DOOD!!!! als je hem nie amputeerd voor het weekend... eigenschuld dikke bult moet je maar nie knipperen naar wild vreemde ogen :P
k.
pi_97398731
Er heerst momenteel een virale bindvliesontsteking. Als je oog snachts ook vies wordt (lees snotterig) heb je deze vast te pakken. Ik had het twee weken geleden aan beide ogen. Op recept van huisarts zalf erin, thuis uitzieken als je je ook ziek voelt (lees keelpijn hebt) en klaar!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:15:36 #11
208890 June.
Seriously?
pi_97413213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef An24 het volgende:
Er heerst momenteel een virale bindvliesontsteking. Als je oog snachts ook vies wordt (lees snotterig) heb je deze vast te pakken. Ik had het twee weken geleden aan beide ogen. Op recept van huisarts zalf erin, thuis uitzieken als je je ook ziek voelt (lees keelpijn hebt) en klaar!
Alleen een conjunctivitis is vaak aan beide ogen, gaat vaak om het hele oogwit en geeft meer klachten (tranend oog, jeukend gevoel, zand gevoel en idd soort afscheiding uit het oog). Dit lijkt eerder op een episcleritis.
Shine bright like a diamond.
pi_97423319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:15 schreef June. het volgende:

[..]

Alleen een conjunctivitis is vaak aan beide ogen, gaat vaak om het hele oogwit en geeft meer klachten (tranend oog, jeukend gevoel, zand gevoel en idd soort afscheiding uit het oog). Dit lijkt eerder op een episcleritis.
Weer wat geleerd :)
pi_97484066
Klinkt als een pinguecula. Das een onschukldig geel bobbeltje dat veel mensen hebben in je oogwit en de aders daaromheen kunnen wat geirriteerd raken, zie bv onderaan http://www.oogartsen.nl/o(...)terygium_pinguecula/

Bij twijfel even je huisarts bellen en als je er last van hebt (pijn/jeuk) ook.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')