Friso in Juni?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan naar de 3000, historisch moment, ik vind dat we dat moeten vieren met een grote meet!
Ik heb 'm in m'n agenda gezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
24 Juni. En dan in Juli en Aug waarschijnlijk even niet... om vervolgens 30 Sept in de grote zaal weer los te barsten als de afterparty van ABBA Gold![]()
24 Juni of de ABBA gold?quote:
Met een kaartje voor ABBA gold krijg je gratis toegang tot Frisoquote:
We halen geen 22 topics in 1 maandquote:
Euhm, dat hele ABBA kan me eigenlijk gestolen wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een kaartje voor ABBA gold krijg je gratis toegang tot Friso
Dus als je eerst naar dat concert wil kun je beter daar een kaartje voor kopen en dan niet voor Friso, maar gewoon blijven
En nee dat scheelt ons geen inkomsten, want dat wordt geregeld met de Effenaar
Tuurlijk welquote:
Nee, wedstrijdje mini-frikandel etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef gastwatdefok het volgende:
morgen feesje heuiiii
alcohol gebruiken als excuus om hetero mensen te tonge![]()
maar nee ff serieus, ik ga nu werken, ajuuu![]()
Ik hou ook niet van Abbaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, dat hele ABBA kan me eigenlijk gestolen worden
Friso daarentegen wil ik wel heenIf the time is right
Met alcohol wordt alles grappig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van AbbaMaar ik denk dat we er wel gaan kijken. Kan best grappig zijn
Hetero's mogen toch ook gewoon naar homo feesten? Dus hij maakt zich druk om niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Aww. hetero belde net weer, over hoe laat vanavond en of er dan bekenden zijn misschien etc etc. Hij is ZO nerveusEn een vriendin van zijn beste vriend is lesbisch en zij gaan morgen uit, dus nu is ie helemaal bang dat ze er misschien vanavond zal zijn en hem zal zien.... terwijl hij eigenlijk in "Amsterdam" zit.
RELAAAAAAAAAAAX!
(maar goed, die fase heb ik ook gehad)
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hetero's mogen toch ook gewoon naar homo feesten? Dus hij maakt zich druk om niks
Laatbloeiersquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoor
Maar, als die ene goede vriend een lesbo vriendin heeft, zou het die vriend toch niet uitmaken om ook een homo vriend te hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoor
Het is zo'n hetero die de lesbo wilde versieren om haar "wel ff op andere gedachten te brengen".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, als die ene goede vriend een lesbo vriendin heeft, zou het die vriend toch niet uitmaken om ook een homo vriend te hebben?![]()
Dat is altijd wel klotequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zo'n hetero die de lesbo wilde versieren om haar "wel ff op andere gedachten te brengen".
I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |