Eerstvolgende weekend dat wij samen vrij zijn is 1 juli en dan zijn we wegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
TinkMaria
![]()
Uniek, had je niet kunnen zeggen 'oh, wat ga je dan doen? Anders kan het vast nog een week later hoor...'
Dat zou ik doen
Ik bedoelde je mamaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerstvolgende weekend dat wij samen vrij zijn is 1 juli en dan zijn we weg
Met zijn tweeen een ovenschotel op met 2 tartaar, 2 pakken zuurkool, 500 gr. aardappelschijfjes, 1/2 verse ananas, 2 tomaten, kleine rookworst en 2 uien.
Nu heb ik zin in wat lekkers
Hoop het voor je Ewelina, dat zou wel een uitkomst zijn he?
XM, vanavond nog wat lekkers?
Fijn Kwak!
I knowquote:
Ik heb momenteel ook continu honger, superirritantquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know
Morgen weer hardlopen.. soms ben ik jaloers op mensen die niet de hele dag honger hebben (sorry)
Vind het maar hard werken hoor, dat slank gebeuren
Minder nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn, 2700. Ik zit op de helft vandaag gok ik. Misschien neem ik nog een stukje fruit, maar denk het niet.
Ja! Heerlijk kitch en touristisch. Af en toe is dat zo fijnquote:
O: 250 kcal (72 per 100 ml + beetje halfvolle bananenkwark)quote:
quote:
Ik had je O verkeerd ingeschat. 'Bakje magere kwark' klinkt niet als 250 kcal namelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O: 250 kcal (72 per 100 ml + beetje halfvolle bananenkwark)
T: 100
L: 370
D: 700
1420.. meer dus!
Ik weet het ook niet precies, ik weeg het niet af, maar 't is gewoon een glazen schaaltje met franse kwark, met een beetje van die andere kwark erbij om 't wrange eraf te halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had je O verkeerd ingeschat. 'Bakje magere kwark' klinkt niet als 250 kcal namelijk.
Het zou kunnen kloppen hoor! Maar ik meen me vaag te herinneren dat je vrij lang met zo'n bak magere kwark doet? En wellicht dus te hoog inzet met die 250 kcal. Hoewel ik niet weet hoe hard te bananenkwark aantikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, ik weeg het niet af, maar 't is gewoon een glazen schaaltje met franse kwark, met een beetje van die andere kwark erbij om 't wrange eraf te halen.
Het gaat om het idee ... net zoals het soms heerlijk is om uren in de keuken te staan om iets te maken wat binnen 10 minuten op is...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk! Jumbo had 2 dozen aardbeien voor de prijs van 1.
Hmm.. zal ik nog even op de hometrainert zo.. ik laat het even afhangen of ik de aflevering van top gear die zo komt, al heb gezien of niet.
Dan moet je ook nog wat eten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk! Jumbo had 2 dozen aardbeien voor de prijs van 1.
Hmm.. zal ik nog even op de hometrainert zo.. ik laat het even afhangen of ik de aflevering van top gear die zo komt, al heb gezien of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |