"was" ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel leuk die Hollandse avond, leuke muziek trouwens ook!![]()
![]()
![]()
Ja was 27 oktober, maar is toch leuk om in die kroeg te kijken, en te denken weten ze dat huis welquote:
Nou waar zijn de plaatjes?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja was 27 oktober, maar is toch leuk om in die kroeg te kijken, en te denken weten ze dat huis wel
Geintjuuuuuh
Was idd top. Het volgende feestje komt er ook weer aan. Ook de jongens van de "harde kern" zijn er dan weer bij. Ik heb er nu al zin in!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel leuk die Hollandse avond, leuke muziek trouwens ook!![]()
![]()
![]()
Nog wel..........als het anders wordt dan kunnen de vaste kijkers het altijd in pm krijgen natuurlijkquote:
Ok dan merk ik het welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef djprovox het volgende:
[..]
Nog wel..........als het anders wordt dan kunnen de vaste kijkers het altijd in pm krijgen natuurlijk
geinig shirtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef djprovox het volgende:
Wordt wel een leuke avond. De glittershirts op www.djprovox.nl gaan als een speer.
[ afbeelding ]
Was voor de lol gemaakt, maar ze gaan boven verwachting heel hardquote:
Zijn die shirts duur?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef djprovox het volgende:
[..]
Was voor de lol gemaakt, maar ze gaan boven verwachting heel hard
Ow dat is leuk ook van mijn poezen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef djprovox het volgende:
uhhhhhhhhhhh, wat is de definitie van duur haha. De prijzen staan er bij op www.djprovox.nl. Je kan trouwens ook zelf shirts maken daar.
Heb je ook ajaxshirts moest ik vragenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef djprovox het volgende:
Maar de halve kroeg loopt al met de Rotterdam-shirts zoals je waarschijnlijk al gezien hebt op de stream, dus het gaat lekker. Hier in de buurt kom je ze op straat ook steeds vaker tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |