Discussie op de chatGisteren was er een kleine discussie op de chat over het wel/dan niet co-hosten van streams. Mijn doel van deze stream is het zoveel mogelijk streamen met zoveel mogelijk variatie.Dus..... uitzendingen die
exclusief op
FYS te bekijken zijn. Dit kunnen we helaas op dit moment nog niet realiseren Er is al een kleine start gemaakt met T0nja's-Tekenshow,Dijkie's Grote "Waar Zijn M'n Ooordopjes" Show, Sharon's Puzzeldoos(vanaf volgende week), en natuurlijk mijn eigen beelden. Op de momenten dat er geen exclusieve uitzendingen zijn sta ik voor een keuze.....:
- Of geen uitzending
- Of een stream co-hosten
Mijn persoonlijke idee is dat bewegend beeld altijd leuker is als helemaal niets. Ook is het onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Afgelopen dinsdag heb ik na afloop van T0nja's-Tekenshow het radio programma "CafeHW" ge-cohost.Dit viel bij een aantal kijkers niet in goede aarde maar er waren ook een paar positieve reacties. Deze uitzending heb ik toen afgekapt en ik ben toen zelf weer verder gegaan. CafeHW wordt vanaf nu dus enkel uitgezonden als er geen exclusieve uitzending beschikbaar is, of als er een bijzondere gast is (zoals binnenkort Johan Vlemmix)
Naar aanleiding van de discussie op de chat heb ik erover nagedacht en lijkt het mij het beste om het volgende te doen:
Zoveel mogelijk exclusieve uitzendingen
Uitsluitend co-hosten als er echt niets anders beschikbaar is.
Ik blijf dus bezig met de zoektocht naar nieuwe (exclusieve) items voor de stream!
Ook vraag ik jullie om rekening te houden met het feit dat we nog maar net begonnen zijn. We hebben vooralsnog een leuk team (broadcasters,mods & chatters), en met wederzijds respect ben ik ervan overtuigd dat we er met z'n allen iets heel moois van kunnen maken!!!!
Laterssssssssss
[ Bericht 1% gewijzigd door djprovox op 03-06-2011 11:16:23 ]