abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97491313
_O-
pi_97492779
Geweldig gedaan ^O^

Wraak is zoet.... mierzoet :P
  maandag 30 mei 2011 @ 16:52:55 #28
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_97501314
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 07:42 schreef djprovox het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dijkie & T0nja zijn eindelijk verstandig geworden!
Whahahahahahahaha _O- _O-
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_97508204
Dijk draait......samen met de kat O+
  maandag 30 mei 2011 @ 19:41:51 #30
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_97508272
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dijk draait......samen met de kat O+
[ link | afbeelding ]
Ah, bejaarde Gabbertje O+
pi_97514666
T0n tekent op verzoek:
pi_97514751
Maar morgen weer het echte werk dan tekent T0n van 20.30 tot 21.30!
Niet vergeten!! Schrijf in jullie agenda!!
pi_97515975
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:38:11 #34
332288 djprovox
www.djprovox.nl/1908.htm
pi_97528839
Klik hier om gelijk naar de stream/chat te gaan. Vanaf deze pagina kan je eventueel ook door naar de andere streams/chats.
Op www.followyourstreams.tk kunnen de streams op verschillende manieren bekeken worden. Neem dus even op je gemak de tijd om de site te bekijken.

VANAVOND OM 20.30 T0NJA'S TEKENSHOW!!!!!!!
pi_97554032
Dj betrapt voor de spiegel :o

pi_97560789
Nu op www.followyourstreams.tk Cafe/Radio Hoeksche Waard ^O^

pi_97561265
Huub Hangop bij Cafe HW !!!

pi_97585116
*O* *O* Er is weer een nieuw onderwerp geboren op www.followyourstreams.tk ^O^

Vanaf volgende week Woensdag en alle daaropvolgende woensdagen Shar's PuzzelDOOS!
De ene week kruiswoordpuzzels, de andere week cryptogrammen!

De start is met Kruiswoord!
Het puzzelplezier zal om 20:30 uur beginnen tot Shar het zat is :O

http://www.provox-entertainment.nl/sharonspuzzeldoos.htm

[ Bericht 2% gewijzigd door BendeBielzen op 01-06-2011 18:59:29 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:11:13 #39
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_97596568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef BendeBielzen het volgende:
Huub Hangop bij Cafe HW !!!

[ link | afbeelding ]

*O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_97624070
Een kleine glimp van Dj op weg naar huis :)

lekker bakkie he Dj?

Uhm?

Ff Sanitaire stop!

De weg vervolgt zich :)

Ongeluk onderweg.... Oh jee!!

En weer veilig thuis ^O^

[ Bericht 34% gewijzigd door BendeBielzen op 02-06-2011 20:23:36 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:03:06 #41
332288 djprovox
www.djprovox.nl/1908.htm
pi_97650834
Discussie op de chat

Gisteren was er een kleine discussie op de chat over het wel/dan niet co-hosten van streams. Mijn doel van deze stream is het zoveel mogelijk streamen met zoveel mogelijk variatie.Dus..... uitzendingen die exclusief op FYS te bekijken zijn. Dit kunnen we helaas op dit moment nog niet realiseren Er is al een kleine start gemaakt met T0nja's-Tekenshow,Dijkie's Grote "Waar Zijn M'n Ooordopjes" Show, Sharon's Puzzeldoos(vanaf volgende week), en natuurlijk mijn eigen beelden. Op de momenten dat er geen exclusieve uitzendingen zijn sta ik voor een keuze.....:
- Of geen uitzending
- Of een stream co-hosten
Mijn persoonlijke idee is dat bewegend beeld altijd leuker is als helemaal niets. Ook is het onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Afgelopen dinsdag heb ik na afloop van T0nja's-Tekenshow het radio programma "CafeHW" ge-cohost.Dit viel bij een aantal kijkers niet in goede aarde maar er waren ook een paar positieve reacties. Deze uitzending heb ik toen afgekapt en ik ben toen zelf weer verder gegaan. CafeHW wordt vanaf nu dus enkel uitgezonden als er geen exclusieve uitzending beschikbaar is, of als er een bijzondere gast is (zoals binnenkort Johan Vlemmix)
Naar aanleiding van de discussie op de chat heb ik erover nagedacht en lijkt het mij het beste om het volgende te doen:

Zoveel mogelijk exclusieve uitzendingen
Uitsluitend co-hosten als er echt niets anders beschikbaar is.

Ik blijf dus bezig met de zoektocht naar nieuwe (exclusieve) items voor de stream!
Ook vraag ik jullie om rekening te houden met het feit dat we nog maar net begonnen zijn. We hebben vooralsnog een leuk team (broadcasters,mods & chatters), en met wederzijds respect ben ik ervan overtuigd dat we er met z'n allen iets heel moois van kunnen maken!!!!

Laterssssssssss

[ Bericht 1% gewijzigd door djprovox op 03-06-2011 11:16:23 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:55:31 #42
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_97662396
Op dit moment liggen de chatservers van Ustream plat.
pi_97662995
Opgelost

[ Bericht 77% gewijzigd door BendeBielzen op 03-06-2011 20:21:26 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:53:37 #44
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_97678120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:03 schreef djprovox het volgende:
Discussie op de chat

Gisteren was er een kleine discussie op de chat over het wel/dan niet co-hosten van streams. Mijn doel van deze stream is het zoveel mogelijk streamen met zoveel mogelijk variatie.Dus..... uitzendingen die exclusief op FYS te bekijken zijn. Dit kunnen we helaas op dit moment nog niet realiseren Er is al een kleine start gemaakt met T0nja's-Tekenshow,Dijkie's Grote "Waar Zijn M'n Ooordopjes" Show, Sharon's Puzzeldoos(vanaf volgende week), en natuurlijk mijn eigen beelden. Op de momenten dat er geen exclusieve uitzendingen zijn sta ik voor een keuze.....:
- Of geen uitzending
- Of een stream co-hosten
Mijn persoonlijke idee is dat bewegend beeld altijd leuker is als helemaal niets. Ook is het onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Afgelopen dinsdag heb ik na afloop van T0nja's-Tekenshow het radio programma "CafeHW" ge-cohost.Dit viel bij een aantal kijkers niet in goede aarde maar er waren ook een paar positieve reacties. Deze uitzending heb ik toen afgekapt en ik ben toen zelf weer verder gegaan. CafeHW wordt vanaf nu dus enkel uitgezonden als er geen exclusieve uitzending beschikbaar is, of als er een bijzondere gast is (zoals binnenkort Johan Vlemmix)
Naar aanleiding van de discussie op de chat heb ik erover nagedacht en lijkt het mij het beste om het volgende te doen:

Zoveel mogelijk exclusieve uitzendingen
Uitsluitend co-hosten als er echt niets anders beschikbaar is.

Ik blijf dus bezig met de zoektocht naar nieuwe (exclusieve) items voor de stream!
Ook vraag ik jullie om rekening te houden met het feit dat we nog maar net begonnen zijn. We hebben vooralsnog een leuk team (broadcasters,mods & chatters), en met wederzijds respect ben ik ervan overtuigd dat we er met z'n allen iets heel moois van kunnen maken!!!!

Laterssssssssss
Even mijn reactie, voor wat ie waard is.

Ten eerste heb je helemaal gelijk: beter bewegend beeld dan geen beeld. Dat moet altijd het uitgangspunt zijn, anders heb je geen enkele kijker meer die de moeite neemt om te kijken. Da's simpel.

Natuurlijk moet het streven zijn om zo veel mogelijk unieke content op de stream te zetten, maar als dat niet mogelijk is zie ik er absoluut geen enkel probleem in om één van de zusterstreams op FYS door te stralen. Is alleen maar leuk. Dijkie die muziek draait, Tonja die tekent, Opa die vanuit z'n luie stoel een belangrijke voetbalwedstrijd op onnavolgbare wijze van eigen commentaar voorziet, Wiem die op zondagmiddag verzoekjes draait... Het is alleen maar leuk en ik merk ook dat steeds meer Fok!'kers komen kijken.

Keep up the good job zou ik zeggen!! ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_97681469
Dit is dan wat je noemt: Stank voor dank... }:|

pi_97693844
Vandaag mogen we mee met DJ naar het Zuiderpark :)

Nee... Das niet Dj die staat te zingen.
pi_97712723
Teamwork door vader en dochter:
pi_97712912
pi_97713615
Zo vader Zo dochter !!! :)

pi_97713699
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')