quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er mag trouwens gewoon gepost worden hoor, ben niet boos ofzo
Crvena Jabuka, topbandje

quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er mag trouwens gewoon gepost worden hoor, ben niet boos ofzo
Crvena Jabuka, topbandje

Mararska, dat waren nog is tijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Mirel het volgende:
Zijn jullie toevallig wel eens een keertje in Tucepi geweest? Desnoods Makarska, die ernaast ligt. In Tucepi heb je zo'n gigantisch oud hotel die compleet verlaten is, en je kan binnen echt van alles vinden. Ik zocht er net foto's voor voor een schoolartikel en ik kwam toevallig uit op een oud topic van mij:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=955670
Erg interessant is dat, oude en/of verlaten gebouwen checken
 Samen met Gradac
  Samen met Gradac  

). Wat ik trouwens in dat topic van mij ook zei, maar ik zeg het hier ook:
). Wat ik trouwens in dat topic van mij ook zei, maar ik zeg het hier ook:  Ik heb hem wel vergeten mee te nemen, maar later las ik ook dat het veel beter is om juist alles te laten liggen, want dan behoudt een verlaten plek dat unieke karakter.
 Ik heb hem wel vergeten mee te nemen, maar later las ik ook dat het veel beter is om juist alles te laten liggen, want dan behoudt een verlaten plek dat unieke karakter. 

Hmm ik kan niks vinden over het hotel of het verkocht is of of het te koop is en voor hoeveel.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Mirel het volgende:
http://wiki.answers.com/Q(...)dran_tuceipi_croatia Ik weet niet wanneer deze poster z'n vraag stelde maar hij zegt dat een Rus (Russische hotelketen?) de boel gaat renoveren. Ik weet niet hoe het er nu voor staat maar het is zoveel toffer als het verlaten is en je door het hele gebouw kan wandelen (of rennen). Wat ik trouwens in dat topic van mij ook zei, maar ik zeg het hier ook:
Ik vond een oude ansichtkaart uit de jaren 80. Hoe tof is dat?Ik heb hem wel vergeten mee te nemen, maar later las ik ook dat het veel beter is om juist alles te laten liggen, want dan behoudt een verlaten plek dat unieke karakter.
Googlemaps:
http://tinyurl.com/3ul5lxu (naast de letters 'Hotel Neptun'. Dat stukje beton. Als je streetview knopje vasthoudt bvat het blauwe cirkeltje direct linksonder de woorden 'Hotel Neptun' een foto van het hotel vanaf de zijkant genomen.

WTF WTF WTF WTF IS DIT MIJN OGEN GAAN KAPOT VAN HET BLAUW, WTFAAK IS DITquote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan er ook niets over vinden eigenlijk, wellicht kijk ik niet goed ofzo..

ZELJO!!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik had ook liever bordeaux (FK Sarajevo), maar het is niet anders. Ben erl wel blij mee hoor.

Please allow me to introduce myself..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ZELJO!!
Maar waarom? Je verkoopt je ziel aan de duivel, ik zal je nooit meer zien hoe je was.

Nee maar waarom ben je MOD geworden dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself..

Is wel te hopen, drukke kloteweg...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef Shalimar het volgende:
hangt ervan af, ik weet niet of die snelweg (zenica-sarajevo) al klaar is of niet
want 60-80 constant rijden schiet ook niet op

Nieuwe mod erbij op PTAquote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee maar waarom ben je MOD geworden dan?

Ooooh ik dacht voor GC..quote:
 Om dit topic in de gaten te houden.. wel apart want Opa is me nooit opgevallen.
 Om dit topic in de gaten te houden.. wel apart want Opa is me nooit opgevallen.  

Nee joh,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht voor GC..Om dit topic in de gaten te houden.. wel apart want Opa is me nooit opgevallen.

Vind ik dus ook, lekker luchtige* muziek met mooie teksten.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |