Ja, dat is het geheugen op je telefoonquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef Zocalo het volgende:
Nee, want als ik onder Instellingen kijk staat er Totale opslag: 7.5GB, waarvan ik nu 7.33GB gebruikt heb (waaronder voornamelijk eigen nummers). Meer kan er nu dan niet meer bij. Dit staat overigens zowel in Spotify zelf als in mijn telefoon (Android)
Ik kan er echter nergens iets over terug vinden...
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat is het geheugen op je telefoon. Er past gewoon fysiek niks meer op. Als je een groter geheugenkaartje erin stopt (zo te zien heb je er nu een van 8GB), kan je er meer muziek opzetten.
In principe betekent offline dat ie het gewoon in je geheugen zet. Het is geen magisch muziekmediumquote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet
Als je muziek in Spotify offline beschikbaar maakt, wordt het gedownload naar je telefoon (en kost het dus opslagruimte op je telefoon), zodat je het zonder internetverbinding kan luisteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |