waarom moet je voor alles wat stervende is een ambulance bellen? Laat de natuur ook gewoon zn ding doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer, leuke beestjes![]()
snap alleen niet zo goed waarom ze niet gewoon de dierenambulance gebeld hebben
Die vrienden hebben dus zelf 8 paarden, 7 honden, 5 katten, 2 oehoe's, 10 tamme duiven, etc. etc. en ze hebben er wel verstand van. Ze zijn nog wel bij de dierenarts geweest voor antibiotica en shit!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer, leuke beestjes![]()
snap alleen niet zo goed waarom ze niet gewoon de dierenambulance gebeld hebben
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Die vrienden hebben dus zelf 8 paarden, 7 honden, 5 katten, 2 oehoe's, 10 tamme duiven, etc. etc. en ze hebben er wel verstand van. Ze zijn nog wel bij de dierenarts geweest voor antibiotica en shit!
als je de natuur zijn werk wil laten doen moet je hem gewoon laten liggen en er niet meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
waarom moet je voor alles wat stervende is een ambulance bellen? Laat de natuur ook gewoon zn ding doen.
nee, maar oehoe's zijn tofquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:21 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Vergeten hoe ze er uit zien?Ik heb er geen foto's van, ik zal binnenkort es ff vragen.
Ze zitten in een gooi zo groot als een halve zeecontainer: het mannetje is rustig en prima te voeren etc., het vrouwtje heeft nog wel eens een driftbui en valt haar baasje nog wel eens aan. Maar goed, alles went.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, maar oehoe's zijn tof![]()
ben benieuwd wat voor een verblijf je voor zo'n beest moet bouwen
is dit je standaard reactie in een F&F topic of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje dat negatief commentaar ook altijd. Het beestje heeft tenminste niet liggen kreperen in de regen en kou totdat ie dood ging.
meer de kedeng kedeng, kedeng kedeng...oehoe?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Ze zitten in een gooi zo groot als een halve zeecontainer: het mannetje is rustig en prima te voeren etc., het vrouwtje heeft nog wel eens een driftbui en valt haar baasje nog wel eens aan. Maar goed, alles went.
Over een logische naam voor een dier gesproken.. Bij Tjiftjaf en koekoek twijfel ik el eens. maar de Oehoe: onmiskenbaar..
Waarom zou iemand negatief moeten reageren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is dit je standaard reactie in een F&F topic of zo?![]()
want ik zie nog geen 1 negatieve reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |