Qftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Socios het volgende:
Vrouwen in een vriendengroep... 80% wil er `gewoon overheen´.
Beseffen vrouwen dit denk je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Socios het volgende:
Vrouwen in een vriendengroep... 80% wil er `gewoon overheen´.
Dus, hypothetisch, dat je mannelijke vrienden je willen doen maakt je niet uit? Wat is je mening daarover dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef Taurus het volgende:
Ja. Anders ga ik natuurlijk niet bij de mannen staan.
De wereld zou een betere plek zijn als je als vrouw een dagje de gedachtes van mannen zou kunnen lezen. Zo... basic. Zo duidelijk ook. Ik denk dat je dat heel rustgevend zou vinden.quote:
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus, hypothetisch, dat je mannelijke vrienden je willen doen maakt je niet uit? Wat is je mening daarover dan?
Over jou gaan ze ooit nog een boek schrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Taurus het volgende:
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Over jou gaan ze ooit nog een boek schrijven.
Ah een aandachtshoer, en wat voor eentjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah een aandachtshoer, en wat voor eentje
Mijn beeld van jou. Kan me niet voorstellen dat jij eindigt als doorsnee huisvrouwtje 3 hoog achter met 2 kleuters en een hond. Zou me niet verbazen als ik ooit ergens nog eens iets over jou lees (zonder te weten dat jij het bent natuurlijk).quote:
Dat denk ik ook wel eens. Tot nu toe reikt mijn invloed echter niet verder dan fok. Mocht dat ooit veranderen, dan zal ik zorgen dat je weet dat ik het benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou. Kan me niet voorstellen dat jij eindigt als doorsnee huisvrouwtje 3 hoog achter met 2 kleuters en een hond. Zou me niet verbazen als ik ooit ergens nog eens iets over jou lees (zonder te weten dat jij het bent natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |