quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef Specularium het volgende:
Zilverbeestjes ofzo.Zitten in ruimtes met een hogere vochtigheidsgraad.
Vooral in kansenwijken.
ik had ze in mijn nieuwbouw huis I(nahja nieuw... 1996) zitten, wat niet in een prachtwijk stond...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef Specularium het volgende:
Zilverbeestjes ofzo.Zitten in ruimtes met een hogere vochtigheidsgraad.
Vooral in kansenwijken.
Dat doet zijn familie het papiervisje. Zilvervisjes hebben liever textiel.quote:
Als dit het alternatief is........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:08 schreef xibalba het volgende:
Deze loslaten:
[ afbeelding ]
Scytodes thoracica
Een mok op de trap zetten, daar vallen ze inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef soapie het volgende:
Ik heb bij intratuin een spray gehaald voor die dingen... Regelmatig sprayen en lijken rapen, maar helemaal weg krijg je ze niet...
Ik wist niet eens dat het bestond!quote:
Ik laat het je over enige tijd weten. Wij hebben ook last van die beestjes en deze week zag ik dat ze er waren. Vandaag gekocht en neergezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Helpt dit, zag het laatst, ben benieuwd of dat wat is.....
Dat denk je maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:49 schreef kippiedippie het volgende:
Hoezo niet te bestrijden? Heb hier gespoten met zo'n spuitbus tegen die beesten.. iets van 3x en ze zijn nu gewoon allemaal weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |