SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
geen. ben een uurtje thuis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker? Ik heb een goeie reden (moet nog even blokken voor laatste examen) maar wat is jullie excuus?
En wat gaat het snel ineens!!
Ik kijk even een paar minuten niet en voor ik 't weet zijn we alweer anderhalve pagina en een nieuw deel verder.. Op dit tijdstip, ook nog
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
geen. ben een uurtje thuis.
succes met je examen. maar moet je niet leren in plaats van op fok te zitten?
Ben je dan niet te moe voor je examen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
..
Nou, ik ben een vrouw: ik multitask, okay
Ik ben nog nooit niet-moe geweest voor een examenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ben je dan niet te moe voor je examen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
..
Nou, ik ben een vrouw: ik multitask, okay
Een feestje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit niet-moe geweest voor een examen
Ziekelijk uitstellen en dan nachten doorhalen of de ochtend van tevoren pas leren, dat is meer wat ik doe
Is het luiheid? M'n ADD? Een combinatie hiervan? Geen idee
Ik zal iig blij zijn als het allemaal voorbij is
Waar kom je vandaan? Je bent net thuis, zei je.
dude, je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:37 schreef Axel1988 het volgende:
Zo net terug van het uitgaan hier in Eindhoven. Opzich was het een prima stapavond; alleen weer totaal geen meiden aangesproken... ik kan mezelf wel schieten. De hele avond wat bij mijn maten gehangen, die uiteraard ook niemand aanspreken die ze niet kennen; het voelt zo lekker natuurlijk om daarin te blijven hangen.
Op gegeven moment liep een leuke meid langs die na oogcontact even vriendelijk lachte; en ik betrapte me op de automatische gedachte die opkwam: "ik moet echt wat verzinnen voor de volgende keer dat ik uitga om zulke situaties te benutten". Keer op keer, week in week uit gebeurt het weer. Wat een gezeik; ik snap echt niet waarom het altijd zo kut moet gaan. Met vele andere dingen heb ik drempels overwonnen, waarbij het achteraf geen reet voorsteld; en bij de meiden kom ik er maar niet overheen. *gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*.
Hoezo overdrijft ie dan?quote:
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hoezo overdrijft ie dan?
Wat hij beschrijft past hier totaal.
Maar met een simpele "Hoi, vermaak je je wat" heb je al een gesprekje.
Dat ze je lief naar je glimlacht is een signaal dat ze open staat voor in ieder geval een gesprekje. Laat dan het gesprek z'n gang gaan, beetje humor erdoor en je komt een heel eind.
Misschien moet je es met iemand gaan stappen die wel op de vrouwtjes af durft te stappen.
bijvoorbeeld. vind ik een tikkeltje overdreven.quote:*gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*
Nee. Maar we zijn oneindig geduldig.quote:
Precies hetzelfde gehad als gister. en er zat gewoon redelijk wat alcohol in, soms heb ik avonden dan lul ik heel makkelijk tegen meiden, maar gister dus ook niet. Achja, vanavond en morgen weer!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:37 schreef Axel1988 het volgende:
Zo net terug van het uitgaan hier in Eindhoven. Opzich was het een prima stapavond; alleen weer totaal geen meiden aangesproken... ik kan mezelf wel schieten. De hele avond wat bij mijn maten gehangen, die uiteraard ook niemand aanspreken die ze niet kennen; het voelt zo lekker natuurlijk om daarin te blijven hangen.
Op gegeven moment liep een leuke meid langs die na oogcontact even vriendelijk lachte; en ik betrapte me op de automatische gedachte die opkwam: "ik moet echt wat verzinnen voor de volgende keer dat ik uitga om zulke situaties te benutten". Keer op keer, week in week uit gebeurt het weer. Wat een gezeik; ik snap echt niet waarom het altijd zo kut moet gaan. Met vele andere dingen heb ik drempels overwonnen, waarbij het achteraf geen reet voorsteld; en bij de meiden kom ik er maar niet overheen. *gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*.
Ga je wel eens in je eentje uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:37 schreef Axel1988 het volgende:
In je eentje uitgaan lijkt me nog veel lastiger. Ik doe dat ook alleen als ik ook ergens echt alleen ben. Ik kom niet in een kroeg om alleen maar vrouwen te scoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga je wel eens in je eentje uit?
Het is natuurlijk op zich al lastig om uit de comfort zone van je groep vrienden te stappen.
Je kan beter zo de kroeg in gaan, beter dan dat je doelbewust ermee bezig gaat zijn, dan lukt het niet snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
In je eentje uitgaan lijkt me nog veel lastiger. Ik doe dat ook alleen als ik ook ergens echt alleen ben. Ik kom niet in een kroeg om alleen maar vrouwen te scoren.
Doel nummer 1 zou dan ook je eigen plezier moeten zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
In je eentje uitgaan lijkt me nog veel lastiger. Ik doe dat ook alleen als ik ook ergens echt alleen ben. Ik kom niet in een kroeg om alleen maar vrouwen te scoren.
Yeah I know; het was ook gewoon een lelijke lamp. Normaal ga ik een stuk hardlopen of ff fitnessen als ik wat frustratie kwijt moet; maar daar was het niet de tijd voor. Normaal gaat het prima, maar op sommige momenten kan ik niet met mijn frustratie omgaan. Ik loop trouwens niet zo'n hele avond gefrustreerd rond, absoluut niet! Het komt pas tijdens het kwartier dat ik terug naar huis fiets en na ga denken over die avond...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:48 schreef JedimindhaX het volgende:
bijvoorbeeld. vind ik een tikkeltje overdreven.
Ja wel eens gedaan; maar is zeer wisselvallig van hoe het gaat. Ik heb wel eens avonden gehad waarop het me wel lukte om diverse meiden aan te spreken, maar toen kon ik het gesprek erna niet echt op gang houden. Het is wel zo, wanneer ik eenmaal iemand heb aangesproken, dat het bij de volgende meid wat meer vanzelf gaat.quote:[img]
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga je wel eens in je eentje uit?
Het is natuurlijk op zich al lastig om uit de comfort zone van je groep vrienden te stappen.
Nouja, je wordt inderdaad 'gedwongen' op mensen af te stappen, en soms werkt dat, maar vaak ook niet. Ik ben voor m'n werk wel in de VS geweest maar als je dan in een kroeg komt waar het erg rustig is en alleen maar een paar mensen met z'n 2e staat ga je daar ook niet zomaar ff bijstaan. Als het vrouwen waren was mijn 'truuk' dus om vlak bij ze te gaan staan en dan tegen bijvoorbeeld de barman iets te zeggen met een flink dik Nederlands accent om hun interesse te wekken. Maarja, dat werkt niet bij kerelsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doel nummer 1 zou dan ook je eigen plezier moeten zijn inderdaad.
Maar als je contact wilt maken maken met nieuwe mensen kun je beter alleen gaan.
Dank jequote:Oh en gefeliciteerd hè!
Ja, dat. Ga eens op tijd slapen en ga een dagje in de supermarkt rondhangen. Dat blijft serieus een goede plek om contacten te leggen en nee dan heb ik het niet over de kassameisjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |