Yup, ik maak me er ook verder niet druk over maar normaal is het ook niet denk ik zomaar.quote:
soa's kunnen ook een tijdje onder-water verder gaan... dat je ex een maagd was toen je haar leerde kennen wil niet zeggen dat jij de enige was met wie ze sex heeft gehad voordat ze bij je weg ging...quote:
Zij was maagd, bloed, je kent het verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
soa's kunnen ook een tijdje onder-water verder gaan... dat je ex een maagd was toen je haar leerde kennen wil niet zeggen dat jij de enige was met wie ze sex heeft gehad voordat ze bij je weg ging...
Dacht ik ook aan inderdaad, ik heb er nog nooit een gehad en weet dus niet hoe dat voelt, maar zou ik die dan niet nog steeds moeten hebben???quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Misschien dat je blaasontsteking hebt. Lijkt mij het meest logisch eignelijk
Ja, ik weet het ook niet. Misschien dat de urinebuis geïrriteerd was. Ik weet het ook niet, he. Ik gok maar wat. Als je echt sluitend advies/raad wil, zou ik toch wel even de huisarts bezoekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan inderdaad, ik heb er nog nooit een gehad en weet dus niet hoe dat voelt, maar zou ik die dan niet nog steeds moeten hebben???
Ik heb het ook wel eens, maar eigenlijk alleen na de seks (met een ander of met mezelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Precizionist het volgende:
Heeey,
Ik had gister 2 flessen wijn gedronken en kreeg op eens een heel (pijnlijk) branderig gevoel bij het plassen, en dat hield ook een flinke tijd aan waarbij de urine met hele kleine beetjes tegelijk er uit kwam. Ik heb dus ongeveer een uur op de WC gezeten omdat ik anders om de minuut naar de WC moest lopen...
Het is zéker niet de eerste keer dat ik alcohol heb gedronken, de hoeveelheid is ook niet erg veel in vergelijking met andere keren. Maar het is de eerste keer dat ik dit probleem heb.
Het is inmiddels wel weg hoor daar niet van maar ik ben wel benieuwd waar dit aan ligt.
Internet begon meteen over SOA's maar dat lijkt me sterk want TS staat al 2,5 jaar droog (en houdt dat graag zo) tenslotte was TS' lover een maagd.
Is er iemand die een soortgelijke situatie heeft meegemaakt?
Zo ja, kun je er iets aan doen?
Ik ben benieuwd.
Nuah, ik ging gewoon toen ik moest, was tenslotte gewoon thuis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef outtayourleague het volgende:
Heb je heeeel lang gewacht voordat je een keer ging plassen toen je aan het zuipen was?
Nou ja... ik denk dat ik het nog even afwacht, en als het nog een keer voorkomt, dat ik dan effetjes aan de bel trek. Bedankt iniedergeval voor de reacties, beetje jammer dat niemand een soortgelijk iets heeft kunnen gevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Misschien dat de urinebuis geïrriteerd was. Ik weet het ook niet, he. Ik gok maar wat. Als je echt sluitend advies/raad wil, zou ik toch wel even de huisarts bezoeken
zoals ik al zei.. dat je ex maagd was toen je haar voor het eerst neukte, wil niet zeggen dat ze tussen de eerste en de laatste keer sex met een ander heeft liggen batsenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Zij was maagd, bloed, je kent het verhaal.
Nope.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens, maar eigenlijk alleen na de seks (met een ander of met mezelf). Heb het er wel eens over gehad met de huisarts en hij zei dat het wel eens kon komen doordat je je lul teveel martelt als het ware en omdat je lul slapper is door de alcohol, wordt er vrij veel kracht op onder andere de urinebuis gezet. Hierdoor wordt deze erg gevoelig en dat in combinatie met alcohol op die gevoelige plek ontstaat er een branderig gevoel.
De vraag is dus of jij jezelf hebt afgetrokken nadat je alcohol hebt gedronken?
Ik heb maar twee keer seks met haar gehad, en dat was heel kort opelkaar. (3 dagen)quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
zoals ik al zei.. dat je ex maagd was toen je haar voor het eerst neukte, wil niet zeggen dat ze tussen de eerste en de laatste keer sex met een ander heeft liggen batsen
Misschien dan gewoon een gevoelige urinebuis door wat voor reden dan ook. Misschien doordat je teveel ongezonde stoffen binnenkrijgt die je uitplast die daardoor je urinebuis ahw aantasten...quote:
Ja, soortgelijks heb ik ook al verschillende keren gehad, maar niet zo erg als jij het beschrijft in de OP.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Precizionist het volgende:
Nou ja... ik denk dat ik het nog even afwacht, en als het nog een keer voorkomt, dat ik dan effetjes aan de bel trek. Bedankt iniedergeval voor de reacties, beetje jammer dat niemand een soortgelijk iets heeft kunnen geven
Ja het lijkt me gewoon té toevallig dat het iets anders is dan de alcohol. Zeker ook omdat ik altijd bier drink en nu dus voor het eerst aan de semi-sparkling witte wijn ben gegaan. Dat zou het ook nog kunnen zijn, dat daar iets inzit waar mijn lichaam niet tegenkan. Wie weet, het is een gekke wereld waar we in leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, soortgelijks heb ik ook al verschillende keren gehad, maar niet zo erg als jij het beschrijft in de OP.
Het klinkt ook een beetje als een urineretentie: als je te lang wacht terwijl je aandrang hebt, kan je blaas en bekkenbodem niet meer goed ontspannen en krijg je kramp: dan kun je tijdens het plassen veel pijn krijgen en niet meer goed "doseren". Vooral het eenmalige karakter doet er aan denken. maar dan moet je wel je aandrang op z'n minst een half uurtje volgehouden hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Nuah, ik ging gewoon toen ik moest, was tenslotte gewoon thuis.
Heb gewoon netjes gewacht tot ik de fles leeg had gemaakt en ben toen gaan plassen... maar ik had niet echt moeite om iets in te houden ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Het klinkt ook een beetje als een urineretentie: als je te lang wacht terwijl je aandrang hebt, kan je blaas en bekkenbodem niet meer goed ontspannen en krijg je kramp: dan kun je tijdens het plassen veel pijn krijgen en niet meer goed "doseren". Vooral het eenmalige karakter doet er aan denken. maar dan moet je wel je aandrang op z'n minst een half uurtje volgehouden hebben.
Oke. Ik heb niet té veel gedronken hoor, dit was niks vergeleken bij zaterdagen... maar ik heb verder nog nooit ergens last van gehad, niet eens gekotst ofzo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Pijn bij het poepen na veel te veel alcohol kan ik me nog wel voorstellen, heeft iets met de zgn. 'sterretje-rondje' transformatie te maken. Maar na te veel alcohol?
Ik heb veel. héél veel gedronken. Mijn lever is op hol geslagen er van, drink nu niet meer. Maar pijn bij het plassen kan ik me, in dat verband, niet herinneren/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |