Nee gewoon onderwijs is het, Middelbare school.quote:
Is wel een beetje makkelijk gezegd.. maar ik heb al moeite met nieuwe contacten maken..quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef Crimyclown het volgende:
Gewoon nieuwe mensen ontmoeten, ze bijten niet. Er zijn toch wel meer mensen waarbij je jezelf vertrouwd voelt?
Het is ook heel makkelijk, zet je eens over die angst heen en maak een praatje met vreemde mensenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef hellandor het volgende:
[..]
Is wel een beetje makkelijk gezegd.. maar ik heb al moeite met nieuwe contacten maken..
Ook dat is niet zo makkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
zet je eens over die angst heen en maak een praatje met vreemde mensen.
maar alles is bijna te leren zolang je het zelf maar wilt....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Ook dat is niet zo makkelijk
Ben ik het helemaal met je eens, Bedankt, ik ga het gewoon aan hem vragen, hij weet toch al hoe ik ben, en nu ik er zo over nadenk, ik denk niet dat hij het raar zal gaan vinden, ik denk hij vind het eerder raar als ik het niet vraag, want dat komt voor hem dan heel raar over omdat ik dan ineens weg ben zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Convict het volgende:
[..]
maar alles is bijna te leren zolang je het zelf maar wilt....
Als je het vraagt op de manier zoals je het hier verwoord, is het absoluut geen rare vraag. Het is zelfs een heldere vraag, waardoor hij meteen snapt wat je wilt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef hellandor het volgende:
zou hij het niet raar vinden dat ik aan hem ga vragen van : Zou ik met u door kunnen blijven praten ook al ga ik naar een andere school? En hoe kan ik het het beste aan hem vragen?
ik heb net ff je twitter en tumblr bekeken maar ik kan mij niet voorstellen dat jij PDD-NOS hebt met je gedichten en woordspelingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef hellandor het volgende:
[..]
Is wel een beetje makkelijk gezegd.. maar ik heb al moeite met nieuwe contacten maken..
Ach ze zal vast wel ergens moeite mee hebben. Als je tegenwoordig verlegen bent, krijg je meteen een labeltje opgeplakt. Dan ben je meteen autistisch of heb je 1 of andere ontwikkelingsstoornis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:09 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ik heb net ff je twitter en tumblr bekeken maar ik kan mij niet voorstellen dat jij PDD-NOS hebt met je gedichten en woordspelingen.
Vraag of ie msn heeft.. Kun je af en toe chatten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef hellandor het volgende:
Ik praat veel met een leraar bij mij op school over mijn problemen en dingen die er thuis gebeurt zijn. Nu zit ik in het examenjaar en heb ik al mijn examens gehad, over ongv 2 maanden ben ik dus bijna van school af, nu wil ik wel blijven praten met mijn leraar ook al ben ik van school af, maar ik weet niet hoe ik dit moet vragen aan mijn leraar en of het slim is om te blijven praten met die persoon ik zelf vind het fijner om toch met die persoon te praten over mijn gevoelens en problemen omdat ik anders weer op de andere school waar ik mijn opleiding ga volgen weer vertrouwen moet winnen van een andere persoon en diegene weer alles opnieuw moet gaan vertellen en daar heb ik geen behoefte aan, dus mijn vraag is, is het slim om met dezelfde persoon te blijven praten, zou hij het niet raar vinden dat ik aan hem ga vragen van : Zou ik met u door kunnen blijven praten ook al ga ik naar een andere school? En hoe kan ik het het beste aan hem vragen?
Bedankt !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |