dat was natuurlijk bij de 1ste opnames opgenomenquote:
Ja, stichting Aap zei onze Jaap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Deed die dikzak van zo'n "volg mensen die opgesloten zijn in een huis" programma dat ooit eens niet?
www.twitter.com/brittjjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik weet alleen haar hyves zo snel.
http://brittosz.hyves.nl/
Derksen in de jungle bij SV Robin hood!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma...
Dat kan echt never nooit 30.000 euro zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, hamburgertje!
Foto met heldin Amanda hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik weet alleen haar hyves zo snel.
http://brittosz.hyves.nl/
Nee want die geldkoffer met 5.000 euro was veel minder onzwaar!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat kan echt never nooit 30.000 euro zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ß het volgende:
http://twitter.com/#!/michella29
Die is ook blij dat Britt heeft gewonnen!
wat een ellendequote:michella29 Ben benieuwd wat ze overhoud voor de kankerbestijdering eerst autotje paard en mac nou kunne heel wat mensen van genezen vieze schijnheil
IiG mijn hartquote:
Oh, dus daarom heb je weken lopen afzien in de Jungle!quote:ik kwam daar niet voor het geld denk je nu echt dat ik ooit in me botte kop heb gedacht dat ik kon winne dan zijn jullie nog dommer als brit
ze praat op twitter echt precies als op tvquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ß het volgende:
http://twitter.com/#!/michella29
Die is ook blij dat Britt heeft gewonnen!
Daar had ik al rekening mee gehouden, daarom had ik mijn internetvenster zo afgesteld dat ik niet kon zien wat er langs de zijkant stondquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef luckass het volgende:
RTL Gemist is weer goed met spoilers hoor.
Nooit naar de homepage van een programma gaan, maar via gemist naar het filmpje toegaan. En dan ook niet naar de zijkant met fragmenten kijken. Zo is me ook de finale van Dames in de Dop verpestquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Worden er goddomme nou echt geen dreigbrieven naar RTL gestuurd ofzo? WEER zie ik wie de winnaar is voordat ik uberhaupt de aflevering heb kunnen zien. Welke mongool bedenkt dat echt?
RTL negeert die brieven altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Worden er goddomme nou echt geen dreigbrieven naar RTL gestuurd ofzo? WEER zie ik wie de winnaar is voordat ik uberhaupt de aflevering heb kunnen zien. Welke mongool bedenkt dat echt?
waar zag je dat dan? Ik had wel het gevoel dat britt ging winnen maar nergens gezien dat ze ook echt de winnaar was voor het eindequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Vond het wel grappig toen ze aan die man die bij de kano stond vroeg of het 2 uur wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
yesss Brittje gewonnen!
Die Lesley vind zich echt zo slim he..
maar dan zegt ze: Jodenbeeststraat
Als er in deel 2 maar Jenna & Lindsey uit Dames in de Dop inzitten!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef Moofasah het volgende:
Vind het wel jammer dat het nu is afgelopen. Ik denk dat ze wel een 2e seizoen zullen maken, maar dat wordt vast niet meer zo leuk als deze. Ben bang voor een deelname van die saaie Cherso meisjes
Barbie lijkt me echt niet passen in zo'n programma.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Als er in deel 2 maar Jenny & Linsey uit Dames in de Dop inzitten!!![]()
En dan Barbie uit Cherso erbij, kun je lachen
Juist wel, tieten en domme uitsprakenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:54 schreef julian6 het volgende:
Barbie lijkt me echt niet passen in zo'n programma.
Jenna zie ik graag, maar Linsey ergert me echt. Meestal vind ik dat soort types juist grappig, maar op de een of andere manier slaat Linsey bij mij echt niet aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Als er in deel 2 maar Jenna & Lindsey uit Dames in de Dop inzitten!!![]()
En dan Barbie uit Cherso erbij, kun je lachen
Linsey is dan de nieuwe Michelle, lekker negatief ingesteld bij elke nieuwe opdracht: "dat ga ik echt niet doen hoa! kankahsooi! geef me nog es een peuk waus!"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:57 schreef Moofasah het volgende:
Jenna zie ik graag, maar Linsey ergert me echt. Meestal vind ik dat soort types juist grappig, maar op de een of andere manier slaat Linsey bij mij echt niet aan.
Die houdt het niet lang vol denk ik. Marja, dat dachten velen van Michella ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Linsey is dan de nieuwe Michelle, lekker negatief ingesteld bij elke nieuwe opdracht: "dat ga ik echt niet doen hoa! kankahsooi! geef me nog es een peuk waus!"
Natasia zou ik echt heel vet vinden om terug te zien! Maar ik denk niet dat ze het doet. Ze wilde toch niet meer gezien worden als ''Natasia van De Gouden Kooi''.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor volgend seizoen dus Barbie en Bibi Lieke en Nathasia ?
Ach dat mens heeft het iq van een pepernoot . Ik denk dat die wel weer met der kop op tv wil hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Natasia zou ik echt heel vet vinden om terug te zien! Maar ik denk niet dat ze het doet. Ze wilde toch niet meer gezien worden als ''Natasia van De Gouden Kooi''.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |