Niet de broek aan hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Management het volgende:
Zogenaamd iedere FOK!ker heeft opeens de broek aan, ga verder de toetsenbordheld uithangen stelletje zolderfiguren
SPOILER: Wie heeft de broek aan?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Rijstkoker het volgende:
TADAAZie hier een echte man.SPOILER: Wie heeft de broek aan?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dusquote:
Stereotype FOK!ker die kopquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
Deze is de baas.
The ownage
Leet machintje
Uber ownage
See you in azeroth dude
Wat is dit.quote:
Nee, dit soort mensen, die snor, dat hoofd, die kleren, die uitspraak, ik dacht dat het jiskefet ofzo was.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef Saisai het volgende:
Probleemwijken, dit is Oosterpark ook nog geloof ik
Markster heeft geen overwicht en vlucht dus maar laf weg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef Markster het volgende:
1 van de redenen dat ik binnenkort weer alleen woon![]()
Eindbaas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
Deze is de baas.
The ownage
Leet machintje
Uber ownage
See you in azeroth dude
Dit vind ik niet zo vreemd hoor. Een vakantie is iets anders dan een avondje stappen. Misschien was hij wel van plan met z'n vriendin te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Daanus het volgende:
Herkenbaar,
Bij ons in de groep ook zo eentje. Doet alles wat vriendin wilt en gaat echt zelden meer mee stappen. Vragen we hem mee op vakantie, gaat hij het eerst met zn vriendin overleggen.
In de meeste gevallen weet je al wat elkaars vakantieplannen zijn. Daar hoeft geen overleg bij. Daarbij, als het zo incidenteel ineens anders zou zijn, dan kan je later nog wel kijken of een andere datum niet als optie kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Pencile het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo vreemd hoor. Een vakantie is iets anders dan een avondje stappen. Misschien was hij wel van plan met z'n vriendin te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |