Ik heb eigenlijk 1 probleem. Het heet vriendinnetjes. Ik heb er op dit moment geen en ik heb er nu op zich wel behoefte aan. Er is een tijd geweest dat ik vreselijk wanhopig was, omdat ik echt dacht dat niemand me leuk vond. Het probleem is dat ik te snel verliefd word en vaak ook nog op de verkeerde mensen. Niet dat ik verliefd wordt op enge figuren ofzo, maar meer meisjes die ik niet kan krijgen ofzo.
Er zijn wel meisjes die mij leuk vinden en dat weet ik ook wel, maar ik wil zo graag steeds dat ene speciale meisje berijken. Ik zit nu weer in dubio, half verliefd op een meisje op mijn school. Ik weet van mezelf dat ik te snel verliefd wordt en ik ben dus helemaal niet zeker of zij mij leuk vind. Omdat ik hiervoor in korte tijd 3 blauwtjes heb gelopen (pijnlijke) ben ik niet meer zo makkelijk daarin. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb nu zoiets van, ik laat het zijn gang gaan, ga het niet pushen, kijk wel of er wat op het eindfeest gebeurd (geen vage reacties aub) en zo niet dan zal ik me wel amuseren tijdens de vakantie (denk ik). Maar stel nou dat het wel wat wordt, dan ben ik heel erg blij, maar aan de andere kant zou het een ramp zijn. Ik bedoel, we zien elkaar dan waarschijnlijk 3 weken ofzo, ik wil fulltime werken dan, dus ik weet niet pcies hoe of wat en daarna gaat zij waarschijnlijk wel op vakantie en ik ga op vakantie, kortom, je ziet elkaar 6 weken ofzo niet. En dat is (lijkt mij) niet zo prettig bij een relatie die pas zo jong is...
Ik ben er niet enorm kapot van, maar het houd me wel bezig. Niet alleen of ik het wat moet laten worden maar vooral dat ik weer eens verliefd ben en dat het waarschijnlijk weer nix wordt.
Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar je mag reageren hier.
En nog een (categorie open-deur) tip: niet teveel zorgen maken over vriendinnetjes.. meisjes hebben een ingebouwd mechanisme wat ervoor zorgt dat ze nooit iets beginnen met wanhopige jongetjes
- het komt meestal wanneer je het juist niet verwacht
En ten tweede, tja als je écht verliefd wordt, zal je haar toch wel vreselijk missen. Of het nou wat is geworden of niet..
Oftewel, go for it op je eindfeest
quote:you're right.. ik heb me wat vertiept.. maar je begrijpt wat ik bedoel
Op vrijdag 21 juni 2002 19:35 schreef Guppi het volgende:
Om te beginnen heeft verliefd zijn niks te maken met de vraag of de ander jou ook leuk vindt. Dus dat je nog niet weet wat ze van jou vindt, hoeft niet te betekenen dat jij niet verliefd op haar kan worden
quote:precies
Oftewel, go for it op je eindfeest
Kzal me dr nie druk over maken en gewoon lekker feesten. Als het gebeurd, dan gebeurd het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |