Ja westerse jongens kiezen voor echte tieten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef kadoet het volgende:
Ik schijn dus een dikke tetten fetish te hebben omdat ik aziatisch ben, zeggen vrienden van me. Is dat zo? Zijn aziatische jongens meer in voor grote tieten als westerse jongens?
Ja, 100% waar. Omdat je aziatisch bent, heb je een dikke tetten fetish....quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef kadoet het volgende:
Ik schijn dus een dikke tetten fetish te hebben omdat ik aziatisch ben
dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef kadoet het volgende:
Ik schijn dus een dikke tetten fetish te hebben omdat ik aziatisch ben, zeggen vrienden van me. Is dat zo? Zijn aziatische jongens meer in voor grote tieten als westerse jongens?
Oeh die heeft straks d'r navel tussen haar borsten.quote:
Waarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen kloppen
het is dus algemeen bekend dat Aziatiche jongens klein geschapen zijn ( zeer kleine piemel ) en de meisjes ook kleine tieten hebben ( dat is nu eenmaal zo )
dus kan ik er best inkomen dat je op grotere borsten valt
goede photoshopquote:
je hebt geen fetish omdat je vrienden dat zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef kadoet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |