abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97352468
Een paar dagen geleden voelde ik een vreemde pijn aan de buitenkant van mijn linker enkel voor ik ging slapen, alsof ik er behoorlijk hard mee tegen een muurtje aan was gelopen. Dag later was de plek wat dik, waarop ik besloot maar ff op slippers rond te lopen. Dag erna begon het te zwellen, tot het er gisterenavond uitzag als op onderstaande foto:

Toch even naar de nachtarts geweest, waar mij werd verteld dat het waarschijnlijk een allergische reactie op een insectenbeet is geweest, ik slik nu fexofenadine. Echter, ik ben in mijn leven al honderden keren gestoken door allerlei insectenmateriaal, zonder dat ik er ooit noemenswaardige last van heb gehad. Ook ben ik op andere plekken gestoken (door muggen), maar daar is niks gezwollen.

Heeft iemand een idee hoe het kan dat het er nu zo uitziet? Kan het zijn dat de mug 'vervuild' was? Het is namelijk wel in het buitenland gebeurd.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_97352758
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 73% gewijzigd door Mylene op 26-05-2011 20:25:54 ]
The world of SKA music
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:18:55 #3
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_97352958
Aan je tenen te zien is de mug nu wel vervuild ja.

Ik heb ook eens iets soortgelijks gehad aan mijn voet na een insectenbeet in Indonesië. Dat werd vrij heftig en ik ben zelfs een dag of 2 helemaal kwijt uit mijn geheugen. Gelukkig hebben ze daar medicijnen waarmee je een olifant omlegt, dus na enkele dagen was ik weer helemaal op de been,
Volg mijn Zweedse avonturen op www.zwederlander.nl
pi_97353642
Vent, wat ben jij ranzig :r
Huh?
pi_97354249
Helpt die fexofenadine wel?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_97354914
Heb ik afgelopen zomer ook in Nederland gehad, heb 3 dagen niet op m'n voet kunnen lopen, ging weer over en ik leef nog steeds. Rustig afwachten dus.
pi_97355507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Helpt die fexofenadine wel?
Ik heb het idee dat de bult heel iets is geslonken, maar mijn hele voet zit nog steeds vol met vocht. Loopt niet prettig. :{ Kolerebeesten.
pi_97355549
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef joekeloekes het volgende:
Aan je tenen te zien is de mug nu wel vervuild ja.

Ik heb ook eens iets soortgelijks gehad aan mijn voet na een insectenbeet in Indonesië. Dat werd vrij heftig en ik ben zelfs een dag of 2 helemaal kwijt uit mijn geheugen. Gelukkig hebben ze daar medicijnen waarmee je een olifant omlegt, dus na enkele dagen was ik weer helemaal op de been,
Leuke beesten ja.. Het was daar achterlijk stoffig en ik kreeg niks anders aan dan mijn slippers, vandaar al dat zand enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')