Ze mogen roepen wat ze willen maar ze blijven natuurlijk wel met hun tengels van me af. Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Itallchanges het volgende:
Ik vraag me af, wat denken jullie (als vrouw zijnde...)
-Als een 20 jaar oudere man 'hee schatje....' roept of zwaait?
-Iemand in je kont knijpt tijdens het uitgaan o.i.d.
Irriteer je je hieraan of vind je het eigenlijk wel leuk dat je aandacht krijgt?
Dus ze wilde jou 2 euro geven als jij ze in hun kont kneep?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Prenzlauer het volgende:
Een paar weken terug wilde een groep meiden mij betalen om ze in de kont te knijpen
2 euro, goedkope hoer dat ik ben
...jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus ze wilde jou 2 euro geven als jij ze in hun kont kneep?
Want?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef seasushi het volgende:
Vraag nooit aan een man wat hij denkt..
Een man die al genoeg krijgt en dus standaarden heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor man ben je dan als je dat niet gewoon doet.
Dit dus. Overigens net zo kansloos als een (onbekende) dame in de kont knijpen als ze langs je looptquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Schatje roepen naar mensen die je niet of nauwelijks kentKansloos..
Duidelijk geen hosselaar. 4 x 2 is 8 euro mattie. Is rooie vodka red bulletje jeweets.quote:
Dat is ook nog een van de redenen waarom ik het niet doe het is me trouwens ook nog nooit in me opgekomen om zoiets te roepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Schatje roepen naar mensen die je niet of nauwelijks kentKansloos..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |