abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97351145

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_97351162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef minibeer het volgende:

[..]

lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest :)
Je vergeet dat tijn gaat daten :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97351251
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest en tijn gaat daten :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97351289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je vergeet dat tijn gaat daten :P
Wat ga je doen na die film?
Ron Paul 2012
pi_97351312
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kaalgeschoren kop nu?
neuh, mijn ouders zagen het niet eens
pi_97351341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

ik schat dat dat afhankelijk is van de gewilligheid van de date
pi_97351342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest en tijn gaat daten :)
Feelgood topic! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97351365
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:
Wie vult hem verder aan? :+
quote:

[..]

Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk eerst een andere date in de komende weken.

Ik vind het wel raar :@ zo heb ik nog nooit met een meisje gepraat enzo. Ik vind het eigenlijk best wel eng.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97351368
quote:

[..]

Dan gaat hij natuurlijk neuken!
pi_97351394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan gaat hij natuurlijk neuken!
of masturberen, als het slecht ging :')
pi_97351468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

of masturberen, als het slecht ging :')
Laten we daar maar niet op rekenen :P besides masturberen doe ik sowieso wel :+
14 SHADES OF GREY
pi_97351474
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie vult hem verder aan? :+

[..]

Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk eerst een andere date in de komende weken.

Ik vind het wel raar :@ zo heb ik nog nooit met een meisje gepraat enzo. Ik vind het eigenlijk best wel eng.
Niet vergeten een zoen op de wang te geven, dat in ieder geval. Niet afscheid nemen met een ferme handdruk. :P

Zij vindt het vast net zo spannend dus neem maar gewoon de leidende rol op je, dan voel je je zelf wat minder zenuwachtig. Je moet haar er even doorheen loodsen.
Ron Paul 2012
pi_97351576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niet vergeten een zoen op de wang te geven, dat in ieder geval. Niet afscheid nemen met een ferme handdruk. :P

Zij vindt het vast net zo spannend dus neem maar gewoon de leidende rol op je, dan voel je je zelf wat minder zenuwachtig. Je moet haar er even doorheen loodsen.
Dat durf ik niet. :{
14 SHADES OF GREY
pi_97351695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe ga je het dan wel durven bij een 2e date? Of de 3e?
Ron Paul 2012
pi_97351737
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon doen. Geef je alleen een flauwe handdruk, dan kan ze denken ze je wellicht geen interesse in haar hebt.
pi_97351823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe ga je het dan wel durven bij een 2e date? Of de 3e?
Daar vraag je wat. Geen idee. :o Nu denk ik dat het niet durf. Waarschijnlijk als ik voor haar sta zal het anders zijn :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon doen. Geef je alleen een flauwe handdruk, dan kan ze denken ze je wellicht geen interesse in haar hebt.
Dat zou kunnen ja.
14 SHADES OF GREY
pi_97351892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar vraag je wat. Geen idee. :o Nu denk ik dat het niet durf. Waarschijnlijk als ik voor haar sta zal het anders zijn :Y

Vaak is dat als je voor haar staat nog erger hoor. :D

Maar als je al op een bepaalde manier met elkaar loopt te chatten, flirterig enzo, dan is dat helemaal geen probleem. Dat gevoel van ''niet durven'' kan je nu al wegnemen.
Ron Paul 2012
pi_97352122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vaak is dat als je voor haar staat nog erger hoor. :D

Maar als je al op een bepaalde manier met elkaar loopt te chatten, flirterig enzo, dan is dat helemaal geen probleem. Dat gevoel van ''niet durven'' kan je nu al wegnemen.
Niet echt dus. Laat ik eerst maar eens een date plannen.
14 SHADES OF GREY
pi_97352160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik dacht dat die al geplanned stond.
Ron Paul 2012
pi_97352225
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik dacht dat die al geplanned stond.
Nope, is nog wishfull thinking
14 SHADES OF GREY
pi_97352427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is de date nog niet ingepland?
pi_97352530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nope, is nog wishfull thinking
Huh? Er stond toch een bios date?
pi_97352548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is de date nog niet ingepland?
Nee nog niet.
14 SHADES OF GREY
pi_97352580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh? Er stond toch een bios date?
Dat is pas in juli. Dat is nog veel te ver weg. Daarom ook iets eerder
14 SHADES OF GREY
pi_97352923
Net terug van de sportclub.
En daar maar wat geprobeerd te flirten met de vrouwen.
En bij 1tje lukte dat nog aardig.
Heel leuk gesprek verder ook met haar gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')