eigen risico moet je sowieso altijd betalen, daarna valt het vaak binnen je verkering en kost het je niksquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef heaven7 het volgende:
Valt het weghalen van een moedervlek door de huisarts trouwens onder verzekering? Of moet je eigen risico betalen?
ben al bij de huisarts geweest maar die wil ze niet weghalen omdat het onnodig is omdat ze niet gevaarlijk ofzo zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Mirjam het volgende:
ga ermee naar je huisarts, die kan je er meer over vertellen
waar zitten ze dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef thejokerright het volgende:
[..]
ben al bij de huisarts geweest maar die wil ze niet weghalen omdat het onnodig is omdat ze niet gevaarlijk ofzo zijn.
Das niet waar, huisartsenzorg valt niet onder eigen risico. maarja, is huisartsenzorg ook een dergelijke kleine ingreep door een huisarts vraag ik me dus af. Niemand weet het, zelfs de doktersassistent nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eigen risico moet je sowieso altijd betalen, daarna valt het vaak binnen je verkering en kost het je niks
op me wang zitten ze en op me nek zit er een ik heb er wel meer maar die moeten niet speciaal weg ofzo maar deze ook niet maar als ze weg kunnen is altijd mooi.quote:
Zit er een grote al vanaf je geboorte? Dan kan laser geen optie zijn, aangezien er een kleine kans is dat ze dan kwaadaardig kunnen worden. Dus of snijden of laten zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:16 schreef thejokerright het volgende:
[..]
op me wang zitten ze en op me nek zit er een ik heb er wel meer maar die moeten niet speciaal weg ofzo maar deze ook niet maar als ze weg kunnen is altijd mooi.
Ik ben een keer naar de huisarts gegaan, omdat er een bloedde nadat mijn huid extreem verbrand was door de zon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef heaven7 het volgende:
Valt het weghalen van een moedervlek door de huisarts trouwens onder verzekering? Of moet je eigen risico betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |