abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97350945
hallo iedereen.

ik heb een vraag weet iemand meschien of der wat is waarmee een moedervlek minder zichtbaar is ?
ik heb al gelezen over het wegsnijden/laseren maar als ik zie wat voorn litteken het kan worden zoek ik liever wat anders
pi_97351604
edit: nee

[ Bericht 80% gewijzigd door Mirjam op 26-05-2011 19:50:34 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97351653
ga ermee naar je huisarts, die kan je er meer over vertellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97351880
Valt het weghalen van een moedervlek door de huisarts trouwens onder verzekering? Of moet je eigen risico betalen?
pi_97351903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef heaven7 het volgende:
Valt het weghalen van een moedervlek door de huisarts trouwens onder verzekering? Of moet je eigen risico betalen?
eigen risico moet je sowieso altijd betalen, daarna valt het vaak binnen je verkering en kost het je niks
pi_97352069
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Mirjam het volgende:
ga ermee naar je huisarts, die kan je er meer over vertellen
ben al bij de huisarts geweest maar die wil ze niet weghalen omdat het onnodig is omdat ze niet gevaarlijk ofzo zijn.
pi_97352224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef thejokerright het volgende:

[..]

ben al bij de huisarts geweest maar die wil ze niet weghalen omdat het onnodig is omdat ze niet gevaarlijk ofzo zijn.
waar zitten ze dan?
pi_97352700
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

eigen risico moet je sowieso altijd betalen, daarna valt het vaak binnen je verkering en kost het je niks
Das niet waar, huisartsenzorg valt niet onder eigen risico. maarja, is huisartsenzorg ook een dergelijke kleine ingreep door een huisarts vraag ik me dus af. Niemand weet het, zelfs de doktersassistent niet :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 20:15:20 ]
pi_97352843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waar zitten ze dan?
op me wang zitten ze en op me nek zit er een ik heb er wel meer maar die moeten niet speciaal weg ofzo maar deze ook niet maar als ze weg kunnen is altijd mooi.
pi_97357851
Ik heb heel veel moedervlekken, heb er 2 laten weghalen op m'n rug. Gewoon alle moedervlekken even laten checken, en gezegd dat die 2 mij erg hinderde, een qua jeuk en een qua grootte. Zijn gewoon gratis weggesneden, wel mooi litteken van 2 bij 1cm op mn rug.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:59:04 #11
208890 June.
Seriously?
pi_97362935
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:16 schreef thejokerright het volgende:

[..]

op me wang zitten ze en op me nek zit er een ik heb er wel meer maar die moeten niet speciaal weg ofzo maar deze ook niet maar als ze weg kunnen is altijd mooi.
Zit er een grote al vanaf je geboorte? Dan kan laser geen optie zijn, aangezien er een kleine kans is dat ze dan kwaadaardig kunnen worden. Dus of snijden of laten zitten.

Dus overleg het met je huisarts :)
Shine bright like a diamond.
pi_97363086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben een keer naar de huisarts gegaan, omdat er een bloedde nadat mijn huid extreem verbrand was door de zon.

Was niets aan de hand. Maar ik had er eentje (niet zo groot) die mij al mijn hele leven irriteerde, dus ik vroeg of ze die sowieso even kon weghalen en dat heeft ze gewoon gedaan voor mij O+
Zie je vrijwel niets meer van. (ging met een speciaal mesje, zonder verdoving of iets)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 02:52:21 #13
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_97369734
Langs een plastische chirurg gaan, die weten daar wel een weg mee.
Het litteken is afhankelijk van de verwijderingstechniek/aard van de vlek/plaats op je huid.

- Hoe dunner je huid: hoe minder littekens.
- Hoe elastischer (jonger) je huid: hoe meer littekens
(ook het geval bij gebieden die stretchen, zoals ellebogen e.d.)
- Hoe donkerder de huid: hoe opvallender het litteken
- + Genetica ivm aanmaak littekenweefsel

Als ze het naaien zijn er sowieso 'spinnepootjes', maar op een lichte huid zie je die vb niet echt.
Branden ze het weg, dan is de oppervlakte kleiner, maar de huid soms iets donkerder.
Etc.

Ik heb in elk geval al een paar vlekjes laten verwijderen, en op mijn rug na (zeer dikke huid) zie je die zo goed als niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')