Lielie denkt dat ze met d'r ipad het vrouwtje is en direct de boel kan ontreeksen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
Goed idee Borisz!![]()
Maar we zijn wel ontreekst.
Dat dus, ik kon niet reeksen met de mobiele layoutquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef Vork het volgende:
Ja, wanneer kunnen we ook mobiel reeksen? Dat zou pas handig zijn.
Goede reden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ter ere van: deze stond nog koud en verder is er geen drank in huis
Oeh, da's leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ach, je weet toch?quote:
Wat leuk! Is het huis eraan toe?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ga je het roze schilderen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Ja, hij zit er nog niet zo lang, maar bepaalde dingen zijn gewoon niet af. Het is een kleine benedenwoning in Amsterdam met best nog wat originele features enzo. Het was ooit een huurhuis, dus qua onderhoud is het nooit geweldig geweest. Het houtwerk is bijvoorbeeld niet goed genoeg geschilderd en er moet ook nog het een en ander bijgewerkt worden (je kent het wel, scheve muren met dikke lagen ondefinieerbaar gebouwbeslag erop). Meneer heeft er zelf geen tijd voor en daarnaast twijfel ik ook heel erg aanzijn kluscapaciteitenquote:
Een maand naar Suriname lijkt me eigenlijk ook wel een tof idee. Maar dan gewoon volledig op vakantie. Hij moet daar nog wel aan het werkquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
"Een maand in Suriname" wat lijkt me dat heerlijk
Wel tof idee trouwens Vork![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |