Ik las het met in m'n hoofd Jambers stemquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:20 schreef MrNiles het volgende:
iemand die op oudere vrouwen valt...uit belgie...
hier zit een Jambers aflevering...
overdag is hij een gewone jongen..maar 's nachts gaat hij alle bingoclubs af op zoek naar rijpe vrouwen
ah ok... nu is het wel grappigquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik las het met in m'n hoofd Jambers stem
ja met oudere, bedoel ik ouder als mij he, ik schrijf niet 'oude vrouwen' ofz...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef grindfreakje het volgende:
Goed advies is om die vrouwen geen oudere vrouwen te noemen.
jullie Nederlanders lachen altijd met ons taal gebruik, terwijl jullie vloeken via ziektes en om de 2 zinnen het woord nou gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef Flurry het volgende:
"als mij"
probeer 't in buurtkroegjes van probleemwijken, zou ik zeggen
ons? dude Nederlands is Nederlands... is voor iedereen hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef vince123 het volgende:
[..]
jullie Nederlanders lachen altijd met ons taal gebruik, terwijl jullie vloeken via ziektes en om de 2 zinnen het woord nou gebruiken
Trappen van vergelijkingquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef vince123 het volgende:
[..]
jullie Nederlanders lachen altijd met ons taal gebruik, terwijl jullie vloeken via ziektes en om de 2 zinnen het woord nou gebruiken
How did that happen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb seks gehad met een vrouw van 41 toen ik 26 was (vorig jaar dus). Erg lekker
Zij begon met flirten, en na wat gechat lagen we in bed (dat rijmtquote:
Baasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zij begon met flirten, en na wat gechat lagen we in bed (dat rijmt)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |