het was een Q.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:55 schreef Schunckelstar het volgende:
NL9jpmyo (laatste kan ook een nul zijn, moeilijk te zien
Bij een kringloopwinkel heb je zo'n ding voor een habbekratsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
Ik heb geen zin meer om 100 codes te sparen. Dan maar een platenspeler in de winkel halen.
Ik wil wel zeker weten dat hij het goed doet, maar ik ga misschien wel eventjes kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef Editeur het volgende:
[..]
Bij een kringloopwinkel heb je zo'n ding voor een habbekrats
Ik heb een paar jaar geleden bij de Blokker een platenspeler voor ¤25,- gekocht, van een partij die ze nog hadden gevonden in een oude opslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil wel zeker weten dat hij het goed doet, maar ik ga misschien wel eventjes kijken.
Het gaat erom dat het een special van Coca Cola is. Bijna alles daarvan stijgt na 10-20 jaar flink in waarde, gewoon, omdat het door Coca Cola is uitgegeven.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden bij de Blokker een platenspeler voor ¤25,- gekocht, van een partij die ze nog hadden gevonden in een oude opslag.
Anders moet je gewoon even op marktplaats kijken, 't kost niet zo gek veel.
Weet ik, daarom denk ik er ook over om mijn platenspeler niet eens uit de doos te halen.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een special van Coca Cola is. Bijna alles daarvan stijgt na 10-20 jaar flink in waarde, gewoon, omdat het door Coca Cola is uitgegeven.
Denk het niet, want toen ik gisteren een order plaatsen was ik nr. 50.000 of zo. In meer dan twee maanden tijd zijn er dus over ALLE producten, over bijna 17 miljoen inwoners, slechts 50.000 bestellingen geplaatst. Het grootste aantal zal waarschijnlijk wel kleding en tassen geweest zijn, op nr. 3 de originals, op nr 4. de platenspelers en nr. 5 de koelkast. Dus ik denk niet dat er zoveel platenspelers en koelkasten zullen zijn hoor, hooguit een paar duizend. Want komt op, hoeveel mensen in NL zijn er nou echt die net als ons sparen voor zo'n ding? Ik denk dat de meesten zich niet bewust zijn van de actie.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
mwa, ik kan me met dit soort aantallen niet voorstellen dat je er wat op zult verdienen.
niet dat ik de aantallen weet, maar volgens mij zijn het er veel.
Nee, heb het nooit over fortuin gehad hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar wordt echt geen fortuin ofzo waard hoor. In ieder geval zonder om het helemaal niet te gebruiken.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik spaar die dingen om te hebben. Het is me meer waard om in de zomer een mooi koelkastje op je kamer te hebben met koude drank dan over 2-3 jaar 100-200 euro te krijgen ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |