quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:39 schreef angel008 het volgende:
oeh belangrijk nieuws :
dealextreme heeft mijn pakketje verstuurd
Wachten? Waarom zou ik wachten? We hebben nu zo'n mooie knop zodat iedereen een nieuw deel kan openen.quote:
truequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Wachten? Waarom zou ik wachten? We hebben nu zo'n mooie knop zodat iedereen een nieuw deel kan openen.
Ik zei toch al dat ik anoniem lurkte?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef -tape- het volgende:
Oh en ijdraakje, jammer weer
[ afbeelding ]
Goed dat je het zelf weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef angel008 het volgende:
haha nee dat heb ik niet besteld bartjespulletjes voor mn ipad en obd II reader voor de volvo op blauwetand + software voor de ipad
lol
(geek alarm)
Laat me je Ipad kopen dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef angel008 het volgende:
haha nee dat heb ik niet besteld bartjespulletjes voor mn ipad en obd II reader voor de volvo op blauwetand + software voor de ipad
lol
(geek alarm)
Als dat al een geek alarm laat afgaan, wat ben ik dan in godsnaam?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef angel008 het volgende:
lol
(geek alarm)
Nee, Street Fighter.quote:
Hip.quote:
Daar mogen we het hier niet over hebben, dan moeten we naar KPD.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat al een geek alarm laat afgaan, wat ben ik dan in godsnaam?
Bazenfilm was dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hip.
Alleen jammer dat ik meteen weer moet denken aan die film met Jean Claude.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar mogen we het hier niet over hebben, dan moeten we naar KPD.
Oh ja, een 12V to usb, die heb ik ook laatst gekocht, is wel handigquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:48 schreef angel008 het volgende:
@ bart
[ afbeelding ]
toy's for boy's
http://www.palmerperforma(...)and/iphone/index.php
is ofc een ipad versie van
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have fun...
Streetfigherdas toch niet leuk man
ik heb er nu al eentje maar die laad de ipad niet opquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, een 12V to usb, die heb ik ook laatst gekocht, is wel handig.
Vroegah, toen ik 8 was, speelde ik het veel op de NES. Daarna niet meer gespeeld maar nu was SSF4 in de bonus voor de 360 dus ik dacht, ik koop hem maar, vast wel geinig. Dus dat ga ik zo even testen, hij kwam gisteren in de brievenbus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have fun...
Streetfigherdas toch niet leuk man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |