Ja en nu maar hopen dat ze op het politiebureau dat ding niet ergens neerleggen waar het nooit meer tevoorschijn komt,quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei al dat ik dat ding beter had kunnen laten liggen
Kittens waarquote:
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Kittens waaren nog gefeliciteerd met je vader
Ik heb m geadresseerd aan de afdeling gevonden voorwerpen, dus dat zou ik echt knap vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat ze op het politiebureau dat ding niet ergens neerleggen waar het nooit meer tevoorschijn komt,maar je hebt wel een goede daad verricht
Echt raar ja. Dan denk je een goede daad te verrichten en dan moet je er ook nog allerlei moeite voor doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Tis toch best bizar dat ze t niet ff op willen pikken hier toch?
Als ik vanavond na mn werk eerst naar het politiebureau zou gaan en dan pas naar huis ben ik wel een uur later thuis geloof ik![]()
Er zat geen adres in helaas.
O leuk, maak je weer een topic aan danquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je
Maandag komen er 4 kittens van 5 weken tijdelijk bij me wonenOp dit moment eten ze nog niet allemaal zelfstandig, ben benieuwd hoe dat maandag is anders heb ik nog wat te leren!
We hebben net alvast voer en kattenbakkorrels gehaald
thanxquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Rewimo het volgende:
O en ik heb nog even op Diaz gestemd. Handig, al die e-mailadressen
Zonder eten naar bed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Shut op DM, jij kan het ook niet
[..]
thanx
Uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O leuk, maak je weer een topic aan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |