Mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:53 schreef BzP het volgende:
Welke fokkers zijn vanavond online?
Voeg maar Devildriver_ toe..
Speel laatste tijd alleen maar met devil
is cool g ga je ook langs musa ik wel spreek hem soms weleens hij heet motoribba snap je beetje chillen enzo haha maarja rustig ik spreek je ga nu met ahmed rigting stad lataquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben trouwens pas rond 22.00 er, eerst sporten en dan ff buiten hangen met de homeboys nog.
Ja, kwam bij Hanoi toevallig in jullie team, ging lekker!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef MagischMannetje het volgende:
@Totstitomaatkaas Ging wel lekker gister met onze party of niet gister!
Thats what she saidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik ookHoe laat wou je erop vanavond dan?
Ik kan hem nu nog niet downloaden nee....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef Antilurker het volgende:
Er stond dat Escalation om 10 uur PST beschikbaar wordt, dat is toch ong. 7 uur 's avonds?
En daar heb je toch ook de Playstation Store voor nodig?
Ik wil die zombiemap zo graag doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik kan hem nu nog niet downloaden nee....
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef BzP het volgende:
[..]
denk je dat er geen <18 jarigen naar de hoertjes gaan?
Ik zal je ook even toevoegen, misschien doe ik ook even een potje mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:53 schreef BzP het volgende:
Welke fokkers zijn vanavond online?
Voeg maar Devildriver_ toe..
Speel laatste tijd alleen maar met devil
Nee jij dan, "dit is een feit, het heeft helemaal niks met meningen te maken ofzo"quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee jij dan, "dit is een feit, het heeft helemaal niks met meningen te maken ofzo"
GOH!!!! echt waar?
now GTFO![]()
Skillz baby
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yagbquote:
Ah ok, dat lijkt inderdaad op "Forumpimp"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:51 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yagb![]()
Guy 1: OMG I just no scoped someone across the map.
Guy2: Dont lie, YAGB.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:20 schreef vandermar het volgende:
Had een 100 kill+ game kunnen zijn maar nee hoor blops laat zich weer van zijn beste kant zien![]()
Lijkt mij gewoon een zandstormquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:20 schreef vandermar het volgende:
Had een 100 kill+ game kunnen zijn maar nee hoor blops laat zich weer van zijn beste kant zien![]()
Wat is nou eigenlijk je toegevoegde waarde aan dit topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |