Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien je daarvoor de bak in kunt vliegen lijkt me dat behoorlijk aannemelijk ja
Ik vind het rondlopen op mw2 juist traagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind BO ook wel wat trager dan MW2
Vertel, ik ben nog nooit in mijn leven naar de hoeren geweest dus ben best benieuwdquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Jij liet vroeger wel altijd minderjarigen in je peeskamertje ja?
Dan zijn genoeg minderjarigen jou voor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel, ik ben nog nooit in mijn leven naar de hoeren geweest dus ben best benieuwd
Waarom zou je dat als minderjarige doen? Als minderjarige hoor je je geld uit te geven aan drank, sigaretten, wiet en hippe shit. Dan komen de vrouwen vanzelf, en hoef je dus helemaal niet naar de hoerenquote:
Ik ben ooit voor 4 euro naar de hoeren geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel, ik ben nog nooit in mijn leven naar de hoeren geweest dus ben best benieuwd
Het hoeft ook niet.. Bij mij gelukkig ook niet..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom zou je dat als minderjarige doen? Als minderjarige hoor je je geld uit te geven aan drank, sigaretten, wiet en hippe shit. Dan komen de vrouwen vanzelf, en hoef je dus helemaal niet naar de hoeren
Waar en hoequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor 4 euro naar de hoeren geweest.
Toen ik 17 was ging ik alleen een half jaar stage lopen in Vietnam als reisleider. Dat ging allemaal goed en ik maakte veel vrienden daar, dus op een avond gingen ik en een Vietnamese maat poolen. Tijdens het poolen gingen we kei hard zuipen en aan het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik hem op de brommer naar de hoeren kon brengen, hij zou de weg wijzen.quote:
17 is Minderjarig..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ging ik alleen een half jaar stage lopen in Vietnam als reisleider. Dat ging allemaal goed en ik maakte veel vrienden daar, dus op een avond gingen ik en een Vietnamese maat poolen. Tijdens het poolen gingen we kei hard zuipen en aan het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik hem op de brommer naar de hoeren kon brengen, hij zou de weg wijzen.
Ik gaf er geen shit om, was ook al redelijk zat maar kon nog wel rijden. Dus met hem achterop naar zo'n hoerenhuis gereden ergens langs de weg waar echt alleen maar bordelen stonden.
We kwamen daar binnen en er werden 20 super lekkere dames voor ons neergezet.
Hij koos er eentje uit en toen vroeg ik aan hem, hoeveel kost dat nou eigenlijk?
Hij zei toen: "Kost 80.000 dong" Omgerekend 4 euroDus ik keek hem aan van WTF
![]()
En toen heb ik de lekkerste uitgekozen
In Azie is alles mogelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Toen ik 17 was ging ik alleen een half jaar stage lopen in Vietnam als reisleider. Dat ging allemaal goed en ik maakte veel vrienden daar, dus op een avond gingen ik en een Vietnamese maat poolen. Tijdens het poolen gingen we kei hard zuipen en aan het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik hem op de brommer naar de hoeren kon brengen, hij zou de weg wijzen.
Ik gaf er geen shit om, was ook al redelijk zat maar kon nog wel rijden. Dus met hem achterop naar zo'n hoerenhuis gereden ergens langs de weg waar echt alleen maar bordelen stonden.
We kwamen daar binnen en er werden 20 super lekkere dames voor ons neergezet.
Hij koos er eentje uit en toen vroeg ik aan hem, hoeveel kost dat nou eigenlijk?
Hij zei toen: "Kost 80.000 dong" Omgerekend 4 euroDus ik keek hem aan van WTF dat is een pakje sigaretten in Nederland
![]()
En toen heb ik de lekkerste uitgekozen
Ik heb er zoveel gekke, grappige, gevaarlijke dingen meegemaakt dat ik er een boek over moet schrijven of het moet verfilmd worden.quote:
Een vriend van mij is net een aantal maanden terug na een jaar in Vietnam/Laos/Thailand te zijn geweest.. die heeft ongeveer dezelfde verhalenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel gekke, grappige, gevaarlijke dingen meegemaakt dat ik er een boek over moet schrijven of het moet verfilmd worden.
Maat van me ook vorig jaar, psies dezelfde landen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een vriend van mij is net een aantal maanden terug na een jaar in Vietnam/Laos/Thailand te zijn geweest.. die heeft ongeveer dezelfde verhalen
Aziaatjes zijn niet lekker, dus hoaxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
en er werden 20 super lekkere dames voor ons neergezet.
Nee zag er net een filmpje over, maar het zou alleen functies toevoegen en geen functies die nu gratis zijn weghalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand anders zich ook aangemeld voor Call Of Duty Elite?
http://www.callofduty.com/elite
Online-id is niet geregistreerd..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:53 schreef BzP het volgende:
Welke fokkers zijn vanavond online?
Voeg maar Devildriver_ toe..
Speel laatste tijd alleen maar met devil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |