/care wat jij vindtquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, want dat is zo lame.
wist je dat er kogels van een decoy afknallen?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
IK KREEG NET EEN KILL MET DE DECOY![]()
![]()
Search en destroy op WMD![]()
Zo'n teammate van mij was met mij als enige over, tegen 3 van hun. Ik liep achter hem aan en ik wou gewoon een random decoy gooien, toen er een tegenstander tevoorschijn kwam. Mijn teammate gaat op m schieten en ik gooide in een reflex die decoy richting hem. Ik raakte hem en kreeg de kill
Heb het weleens vaker met flashbang/concussion gehad, maar met decoy is wel grappig
Dogs zijn overkill voor S&D imo. Wel netjes dat je ze gehaald hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 18:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Net met iemand anders van Fok! tegen een clan gespeeld. Hun 6 tegen een rommelig team, eerste hard verloren en daarna in Nuketown dogs gehaald, in SnD. Toch wel grappig zo, mn eerste 3/8/11 in SnD.
in t middelste gebouw beginnen te cooken?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De C spawn hebben op Firering Range en de A granaat gooien met een multi kill als gevolg
Nope je loopt onder door ijzeren gebouw en dan ga je bij die verhoging staan, semtex op de A vlag mikken en hij komt precies op die cirkelquote:Op maandag 30 mei 2011 18:48 schreef BzP het volgende:
[..]
in t middelste gebouw beginnen te cooken?
Ik smijt altijd psies vanuit c een tomahawk psies op A, 1 op 3 x kill ik wel 1
Bedoel je vanaf c spawn meteen rechtsaf? Welke verhoging bedoel je dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope je loopt onder door ijzeren gebouw en dan ga je bij die verhoging staan, semtex op de A vlag mikken en hij komt precies op die cirkel
Je hebt die toren daarachter kun je bij die zandzakken omhoog klimmen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bedoel je vanaf c spawn meteen rechtsaf? Welke verhoging bedoel je dan?
Het is een feit, heeft niks te maken met meningen ofzo. Sorry, maar je 'grap' was niet echt succesvol.quote:
Ga eerst maar proberen fatsoenlijke video's te maken vent, dan mag jij pas je muil open trekken.quote:
Ja, en met een nade begin je al in het middelste gebouw te cooken, en dan smijt je hem langs de toren recht op a....quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt die toren daarachter kun je bij die zandzakken omhoog klimmen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Het is een feit, heeft niks te maken met meningen ofzo. Sorry, maar je 'grap' was niet echt succesvol.
[..]
.
Semtex hoef je niet te cooken en hij gaat er toch precies op. Kun je meteen door rushen met je MP5K rapid fire om de eventuele flack jacket gasten te killenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, en met een nade begin je al in het middelste gebouw te cooken, en dan smijt je hem langs de toren recht op a....
[..]
Als jij de pimp hier bent, dan wil ik jou hoertjes toch niet zien![]()
semtex in bo is niet echt mn dingquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Semtex hoef je niet te cooken en hij gaat er toch precies op. Kun je meteen door rushen met je MP5K rapid fire om de eventuele flack jacket gasten te killen
Semtex maakt zo'n leuk geluidje als je steeds op LB en Y duwt. Ik weet niet wat Y is bij de ps3. Driehoekje?quote:
Maak je geen zorgen, zal ook niet gebeuren want je bent namelijk minderjarig.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, en met een nade begin je al in het middelste gebouw te cooken, en dan smijt je hem langs de toren recht op a....
[..]
Als jij de pimp hier bent, dan wil ik jou hoertjes toch niet zien![]()
Ja, R2 en driehoekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Semtex maakt zo'n leuk geluidje als je steeds op LB en Y duwt. Ik weet niet wat Y is bij de ps3. Driehoekje?
denk je dat er geen <18 jarigen naar de hoertjes gaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:31 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal ook niet gebeuren want je bent namelijk minderjarig.
COD traag noemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Immer kwaliteit in dit topic.
OT: gister sinds een paar maanden weer eens BO er in gedouwd. Wist gelijk weer waarom er zo'n dikke laag stof op lag
Kan echt niet wennen aan dat spel, het gaat allemaal zo traag als dikke stront door een trechter... Zal hem wat vaker gaan spelen, misschien ga ik het dan ooit nog een waardevolle aankoop vinden.
Aangezien je daarvoor de bak in kunt vliegen lijkt me dat behoorlijk aannemelijk jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef BzP het volgende:
[..]
denk je dat er geen <18 jarigen naar de hoertjes gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |