Reapen? Grim Reaper?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
5 mensen spawnreapen, is toch wel heerlijk of niet?
schrijft die collateral wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Reapen? Grim Reaper?
Het is rapen.
?quote:
Minder TDM = minder campquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Campers better stop tripping man, bitches always be tripping!
Nee, dan had ik een heel betoog gehoudenquote:
Concurrentie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, dan had ik een heel betoog gehoudenWilde gewoon even laten zien wat de concurrentie doet
Heb meestal niet zoveel met hardcore, maar hardcore headquarters is de enige juiste manier om headquarters te spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Concurrentie?
Ik speel alles wat ik leuk vind...
Volgens mij zitten hier geen hc fanboi'zz?
Ok, das mooi. Ik ben gewoon niet goed in BOquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Concurrentie?
Ik speel alles wat ik leuk vind...
Volgens mij zitten hier geen hc fanboi'zz?
Dan moet je campen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, das mooi. Ik ben gewoon niet goed in BOGaat me te snel
Maar de SP is wel vet!
op wat voor manier is die generfed dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat nerven van de G11 is trouwens ook echt te verkenserd voor woorden nu kun je gewoon beter met een M16 spelen.
Nope het is gewoon bijna een non stop 2 burst kill geworden. Gisteren iemand gewoon 2 burst in zijn boven lichaam geschoten en hij knivede me nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef BzP het volgende:
[..]
op wat voor manier is die generfed dan?
Heb vorige week een keer gespeeld ermee en koste me steeds 3 bursts om iemand te killen.
d8 dat het aan de verbinding lag
pfffff.... En die gun was nog zo chill met SAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope het is gewoon bijna een non stop 2 burst kill geworden. Gisteren iemand gewoon 2 burst in zijn boven lichaam geschoten en hij knivede me nog
daarom willen we dedicated serversquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd zo'n hekel aan he, je schiet met je commando vol op zijn gezicht en dan knifed ie je nog steeds door die kogelregen heen. Had ik maar kryptonite kogels.
Dit viel me ook op vandaag, normaal kon je naar de andere kant van de map knallen met SAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:29 schreef BzP het volgende:
[..]
pfffff.... En die gun was nog zo chill met SA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |