SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
23 Januariquote:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Wie als eerst vanaf nu een Tomahawk 'Across The Map' behaalt en het filmpje post krijgt een![]()
ik kan vanavond pas aan de late kant gamen, maar als ik firing range of summit speel dan zal de kans erg groot dat ik er vanavond 1 post
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Setmtex ontploft mid air man...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mag een Semtex across the map ook?
kan nooit across teh map zijn doodeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Setmtex ontploft mid air man...
kan nooit across teh map zijn doode![]()
Frag danquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Setmtex ontploft mid air man...
kan nooit across teh map zijn doode![]()
Ik had in nuketown 2 over the map frag direct impact kills..
Had ook een frag gesmeten, 3 hitmarkers en toen explosie.. double kill
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:
Ik had gister een potje gungame met een gozer die alleen maar ging kniven. Het leek net of hij commando aanhad. Echt niet normaal.![]()
Dat doe ik ook soms als ik een eikel wil zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik had gister een potje gungame met een gozer die alleen maar ging kniven. Het leek net of hij commando aanhad. Echt niet normaal.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, ach, ik vind het niet erg dat hij knivet. Maar ik had dat potje als enige 3 bars connectie en daardoor leek het waarschijnlijk dat hij mij op 10 meter afstand kon prikken![]()
Ik heb hem als eerste gepostquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: