Ik ook, maar ik denk dat ik het dit weekend wat rustig aan doe. Zaterdag verjaardag in Dedemsvaart, dus dan sowieso al niet stappen. Misschien morgenavond, maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik lees de OP en nou heb ik zin om te stappen
Ik heb afgelopen weekend veel te veel geld uitgegeven aan stappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat ik het dit weekend wat rustig aan doe. Zaterdag verjaardag in Dedemsvaart, dus dan sowieso al niet stappen. Misschien morgenavond, maar ik betwijfel het.
vanavond date, verder zie ik alleen maar werk in de planning staan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond even de stad in, moet weer eens wat meuk halen, morgen naar de stamkroeg, zaterdag ergens de CL-finale kijken, nog geen idee waar..
Kan toch ook heel leuk zijn met zijn tweetjes zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Het spannendste van mijn weekend wordt denk ik movie night met kleine man
Ik weet 100% zeker dat ik meer geld heb uitgegeven aan stappen afgelopen weekendquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend veel te veel geld uitgegeven aan stappenMorgen ga ik sowieso, maar matigen met drinken, dat wel
Ik moet gewoon het hele weekend werken, dat is ook niet echt spannend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Het spannendste van mijn weekend wordt denk ik movie night met kleine man
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevaltquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik meer geld heb uitgegeven aan stappen afgelopen weekend
Vrijdag 900e, Zaterdag 120equote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevalt
Knus op de bank met chips en colaquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch ook heel leuk zijn met zijn tweetjes zo
Ik heb op de Zwarte Cross het driedubbele uitgegeven in 3 dagenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevalt
Wanneer mag ik met jou mee stappen??quote:
De teringquote:
Hence ook de 900e gok ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
Maar je had toch een locatie afgehuurd enzo babs?
1 tot 2 paar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De teringBedenk hoeveel mooie schoenen je daarvan kan kopen
één schoenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De teringBedenk hoeveel mooie schoenen je daarvan kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |