abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:17:19 #241
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97371713
Ik vraag me af of de bewakers in de penitentiaire inrichting in Scheveningen ook weer iets van gif in de koffie gooien of in het eten van Mladic net als ze bij ex-president Slobodan Milosevic hebben gedaan om hem te vermoorden. :'(

Arme Mladic, hij gaat hier kennis maken met de Nederlandse traditie om mensen die teveel weten uit de weg te ruimen. ;(

Shame on you, cipiers. Shame on you. o|O
pi_97371792
Ja joh, who cares, ga eens naar je naamtopic kijken.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:55:56 #243
pi_97372682
[quote]7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:20 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, who cares, ga eens naar je naamtopic kijken.
[/quote\

:'(
pi_97372684
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vraag me af of de bewakers in de penitentiaire inrichting in Scheveningen ook weer iets van gif in de koffie gooien of in het eten van Mladic net als ze bij ex-president Slobodan Milosevic hebben gedaan om hem te vermoorden. :'(

Arme Mladic, hij gaat hier kennis maken met de Nederlandse traditie om mensen die teveel weten uit de weg te ruimen. ;(

Shame on you, cipiers. Shame on you. o|O
Jij bent echt een vreemde snuiter..
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_97373001
1995, alweer zo lang geleden. Zuid-Afrika werd wereldkampioen rugby, in Zuid-Afrika. Het was voor het eerst dat Zuid-Afrika mee mocht doen (de sportboycot vanwege apartheid was afgelopen). Dat vond ik trouwens veel spectaculairder dan dat Ajax de CL won, maarja, voetbal interesseerde me toen ook al weinig. Het is en blijf een erg saaie sport om te zien.

Afijn, de val van Srebrenica kan ik me ook nog wel herinneren van het nieuws. De verhalen die ik er later over heb gelezen zijn echt gruwelijk. Deze man hoort voor altijd in een diepe, donkere cel te zitten. Zo snel mogelijk naar Scheveningen!
PWBF
pi_97373294
Mooi dat hij gepakt is. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef waht het volgende:

[..]

Dat wel, maar de bevelhebbers aan de andere kant hebben ook zo hun verantwoordelijkheden.
Dat vraag ik me soms ook wel af. Mladic en co. mogen dan wel slechterikken gewezen zijn, maar is de andere kant dan automatisch 'de goeden'? Daar hoor je nooit wat over.
pi_97373340
Allemaal weer opgezet net als Bin Laden, 'We wisten wel dat Mladic hier zat'

LAZAREVO - In het Servische plattelandsdorp Lazarevo zijn de meningen verdeeld over de voorgeschiedenis van de arrestatie van Ratko Mladic. „Laten we het niet voor ons houden, wij wisten heel goed dat Mladic hier was”, aldus een man die niet met zijn naam in de krant wil. Ook andere dorpelingen reppen over een „publiek geheim”. Andere inwoners daarentegen zeggen dat de voormalige Bosnisch-Servische legerleider in het dorp is 'gedumpt' voor een in scne gezette dramatische arrestatieoperatie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_zat___.html?p=18,1

:)
pi_97373453
Allemaal politiek om bij de EU te mogen horen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:23:04 #249
pi_97373466
Iedereen die nu zo blij is dat deze onschuldige man, die het Grote Illuminatie-plan en de NWO in de weg stond, nu is opgepakt, zijn jullie er ook voorstander van dat Mladic vermoord wordt in de bajes net als Milosevic? :{

Of vinden jullie dat Mladic alleen gevangenisstraf moet ondergaan, maar zonder de doodstraf? :o

Poll: Straf voor Mladic?
Levenslang
Doodstraf
Vrijspraak
Anders:
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_97373485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef erikdewaal het volgende:
'We wisten wel dat Mladic hier zat'

LAZAREVO - In het Servische plattelandsdorp Lazarevo zijn de meningen verdeeld over de voorgeschiedenis van de arrestatie van Ratko Mladic. „Laten we het niet voor ons houden, wij wisten heel goed dat Mladic hier was”, aldus een man die niet met zijn naam in de krant wil. Ook andere dorpelingen reppen over een „publiek geheim”.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_zat___.html?p=18,1

:)
Zo raar is dat toch niet, een groot deel van de Servirs ziet Mladic toch helemaal niet als het tuig dat ie is?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:24:06 #251
pi_97373502
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:22 schreef Chadi het volgende:
Allemaal politiek om bij de EU te mogen horen.
Jij snapt het! :D
pi_97373658
Ik zag gisteren de NOS erover, en ik kan nou niet echt onder de indruk zijn van hoe hoog de onschuldspresumptie in het vaandel staat. Ook niet bij Rutte en Rosenthal. Wel grappig was dat ze zeiden dat het belangrijk was om te laten zien dat mensen niet met dit soort misdaden wegkwamen, vooral in het licht van hun onvoorwaardelijke steun aan Isral.

Bovendien was het weer n grote Pontius Pilatusshow van natte handjes, met Mladic als de absolute schurk kon Nederland er natuurlijk niks aan doen. OK, er lag ook nog een beetje schuld bij de VN, maar niet bij Nederland uiteraard. Het gaat immers om het verzachten van het trauma van Dutchbatters, en o ja, dan waren er ook nog de slachtoffers zelf.

Het lijkt mij sterk dat Mladic niet verantwoordelijk is voor deze moordpartij, al staat de aard van de verantwoordelijkheid natuurlijk wel ter discussie. En er zijn zoveel leugens verspreid en geslikt over voormalig Joegoslavi, dat zelfs dat niet met absolute zekerheid te zeggen is. Dit NATO-hof is er om die leugens tot historische werkelijkheid te verheffen, en dat zou dan de bombardementen op burgerdoelen rechtvaardigen die Servi zo stuk hebben gemaakt dat het wel keurig in de pas moet lopen om geld voor herstel te krijgen.

Deze zaak zal wel sterk zijn, dus nu hoeft niet het halve proces achter gesloten deuren, met getuigen die door de aanklager amnestie zijn verleend voor massamoord, marteling en verkrachting en een Amerikaans paspoort hebben gekregen, en straffeloos meineed mogen plegen, terwijl de verdachte zelf wezenlijke getuigen niet mag oproepen. Ook hij zal wel bedolven worden onder stapels dossiers, die vooral laten zien wat voor verschrikkelijke dingen gebeurd zijn wanneer ze kloppen, of ze zijn schuld bewijzen is minder relevant, die staat immers al vast. Maar als ze daarin inderdaad een sterke zaak hebben, zal hij niet vergiftigd raken net voordat hij aan zijn verdediging mag beginnen terwijl het verhaal van de aanklager bijzonder zwak is gebleken.

En de NOS, die staat er bij en kijkt ernaar, met de camera voor het gerechtsgebouw het verhaal van de aanklager te reproduceren. Die schakelen bij het NATO-tribunaal altijd over naar de koninginnedag-modus, lekker verslag doen van chauvinistische gezelligheid en constateren dat dit een parel is voor het internationale strafrecht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97373707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet, een groot deel van de Servirs ziet Mladic toch helemaal niet als het tuig dat ie is?
Misschien zouden ze hun kinderen aan moeten doen wat Mladic de onschuldige kinderen van Srebrenica heeft aangedaan.
PWBF
pi_97373927
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel grappig was dat ze zeiden dat het belangrijk was om te laten zien dat mensen niet met dit soort misdaden wegkwamen, vooral in het licht van hun onvoorwaardelijke steun aan Isral.
Je MOEST en zou er Israel bij betrekken he?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97374103
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je MOEST en zou er Israel bij betrekken he?
Dit soort tribunalen bestaan bij gratie van selectieve vervolging. Sommige landen zijn meer gelijk dan anderen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:43:41 #256
pi_97374168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit soort tribunalen bestaan bij gratie van selectieve vervolging. Sommige landen zijn meer gelijk dan anderen.
Dit! Eens met Weltschmerz! ^O^

Ook wel selectieve verontwaardiging genoemd.
pi_97374865
Half leeg of half vol verhaal, iedere vervolging van een etnisch zuiveraar is mooi meegenomen.

Ik zie dat LinkseBoomdude het hier bijna opneemt voor deze slager van Srebrenica...
pi_97374937
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef De_Nuance het volgende:
Half leeg of half vol verhaal, iedere vervolging van een etnisch zuiveraar is mooi meegenomen.
Dus dit is dan een sterk signaal aan, laten we zeggen, Netanyahu, dat hij er niet mee wegkomt?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:13:46 #259
117098 Hathor
Effe niet
pi_97375343
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Welnee, die klopjacht is allemaal voor de goede orde geweest. |:(
Vandaar ook dat Europarlementarirs als Bergman nu om het half uur in nieuwsuitzendingen uitleggen dat er een grote hobbel is weggenomen. Mladic was gewoon de grootste sleutel voor toetreding.
Ik heb anders heel andere reacties gehoord, dit was slechts een klein stapje. het zal nog zeker 12-15 jaar gaan duren vvordat Servie een serieuze kandidaat zal zijn. Ze zitten momenteel niet echt te wachten op de zoveelste oost Europese bananenrepubliek, daar is al leergeld voor betaald.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:15:55 #260
pi_97375431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus dit is dan een sterk signaal aan, laten we zeggen, Netanyahu, dat hij er niet mee wegkomt?
En aan zo'n beetje elke president van de VS. Niet voor niets erkennen de gringo's ons strafhof niet. Die zweten peentjes. De lijst van oorlogen en gesteunde dictators en doodseskaders door de VS is enorm.

Voorbeeldje:
En alle Amerikanen die tegen oorlog zijn, zoals Kennedy en John Lennon worden vakkundig door de CIA uit de weg geruimd.
pi_97375474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

He, er zijn nog tientallen landen die er veel bruter bezig zijn. Wanneer ga je eens fulmineren tegen bv onze grote handelspartner China?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:17:36 #262
pi_97375510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb anders heel andere reacties gehoord, dit was slechts een klein stapje. het zal nog zeker 12-15 jaar gaan duren vvordat Servie een serieuze kandidaat zal zijn. Ze zitten momenteel niet echt te wachten op de zoveelste oost Europese bananenrepubliek, daar is al leergeld voor betaald.
Waarom wordt bananenrepubliek Hvratsko (Kroati) wel binnenkort toegelaten dan? :o
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:18:41 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_97375549
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Waarom wordt bananenrepubliek Hvratsko (Kroati) wel binnenkort toegelaten dan? :o
Die zijn er ook nog niet.
pi_97375722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

"Kandidaat" is een officiele status binnen het toetredingsproces he. Montenegro heeft die status bijvoorbeeld al. Aardige kans dat Servi dat de komende jaren ook bereikt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:30:00 #265
pi_97375943
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

"Kandidaat" is een officiele status binnen het toetredingsproces he. Montenegro heeft die status bijvoorbeeld al. Aardige kans dat Servi dat de komende jaren ook bereikt.
De Eurocraten stoppen niet totdat heel Europa en zelfs een deel buiten Europa onderdeel is van het Duitse Lebensraum project, dat ze de EU genoemd hebben. ;(
pi_97376069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zeg ik juist niet, ik had gewild dat het wel zo was maar het is niet zo helaas.

Echter, voor de nabestaanden en levende slachtoffers is dit iets moois. Ik ergerde me vooral aan een bepaalde reactie die het opneemt voor deze walgelijke vent. En dan ook mede gebruik makende van het 'anderen doen het ook' argument.
Mijn pa zei dan altijd , als iedereen van de brug springt.. enfin je kent het.
pi_97376073
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De Eurocraten stoppen niet totdat heel Europa en zelfs een deel buiten Europa onderdeel is van het Duitse Lebensraum project, dat ze de EU genoemd hebben. ;(
Straks gaan ze nog Europese :o gezondheiszorg :o invoeren!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:34:24 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_97376096
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Straks gaan ze nog Europese :o gezondheiszorg :o invoeren!
Erger dan het huidige stelsel kan dat niet zijn toch?
pi_97376112
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dat zeg ik juist niet, ik had gewild dat het wel zo was maar het is niet zo helaas.

Echter, voor de nabestaanden en levende slachtoffers is dit iets moois. Ik irriteerde me vooral aan een bepaalde reactie die het opneemt voor deze walgelijke vent.
Alleen te begrijpen voor directe slachtoffers van Kroatisch/Bosnische/VN-agressie. Die er weldegelijk was. Maar zelfs dn heb je geen vrijbrief dingen niet in perspectief te hoeven zien.
pi_97376182
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Alleen te begrijpen voor directe slachtoffers van Kroatisch/Bosnische/VN-agressie. Die er weldegelijk was. Maar zelfs dn heb je geen vrijbrief dingen niet in perspectief te hoeven zien.
Ik ontken de agressie aan de andere zijde ook niet.

Begrip voor deze massaslachting nooit. Ik hoop dat je slim genoeg bent om in te zien waarom dat zo is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')