Jij bent echt een vreemde snuiter..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vraag me af of de bewakers in de penitentiaire inrichting in Scheveningen ook weer iets van gif in de koffie gooien of in het eten van Mladic net als ze bij ex-president Slobodan Milosevic hebben gedaan om hem te vermoorden.![]()
Arme Mladic, hij gaat hier kennis maken met de Nederlandse traditie om mensen die teveel weten uit de weg te ruimen.![]()
Shame on you, cipiers. Shame on you.
Dat vraag ik me soms ook wel af. Mladic en co. mogen dan wel slechterikken gewezen zijn, maar is de andere kant dan automatisch 'de goeden'? Daar hoor je nooit wat over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wel, maar de bevelhebbers aan de andere kant hebben ook zo hun verantwoordelijkheden.
Zo raar is dat toch niet, een groot deel van de Servirs ziet Mladic toch helemaal niet als het tuig dat ie is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef erikdewaal het volgende:
'We wisten wel dat Mladic hier zat'
LAZAREVO - In het Servische plattelandsdorp Lazarevo zijn de meningen verdeeld over de voorgeschiedenis van de arrestatie van Ratko Mladic. „Laten we het niet voor ons houden, wij wisten heel goed dat Mladic hier was”, aldus een man die niet met zijn naam in de krant wil. Ook andere dorpelingen reppen over een „publiek geheim”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_zat___.html?p=18,1
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:22 schreef Chadi het volgende:
Allemaal politiek om bij de EU te mogen horen.
Misschien zouden ze hun kinderen aan moeten doen wat Mladic de onschuldige kinderen van Srebrenica heeft aangedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, een groot deel van de Servirs ziet Mladic toch helemaal niet als het tuig dat ie is?
Je MOEST en zou er Israel bij betrekken he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel grappig was dat ze zeiden dat het belangrijk was om te laten zien dat mensen niet met dit soort misdaden wegkwamen, vooral in het licht van hun onvoorwaardelijke steun aan Isral.
Dit soort tribunalen bestaan bij gratie van selectieve vervolging. Sommige landen zijn meer gelijk dan anderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je MOEST en zou er Israel bij betrekken he?
Dit! Eens met Weltschmerz!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit soort tribunalen bestaan bij gratie van selectieve vervolging. Sommige landen zijn meer gelijk dan anderen.
Dus dit is dan een sterk signaal aan, laten we zeggen, Netanyahu, dat hij er niet mee wegkomt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef De_Nuance het volgende:
Half leeg of half vol verhaal, iedere vervolging van een etnisch zuiveraar is mooi meegenomen.
Ik heb anders heel andere reacties gehoord, dit was slechts een klein stapje. het zal nog zeker 12-15 jaar gaan duren vvordat Servie een serieuze kandidaat zal zijn. Ze zitten momenteel niet echt te wachten op de zoveelste oost Europese bananenrepubliek, daar is al leergeld voor betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, die klopjacht is allemaal voor de goede orde geweest.![]()
Vandaar ook dat Europarlementarirs als Bergman nu om het half uur in nieuwsuitzendingen uitleggen dat er een grote hobbel is weggenomen. Mladic was gewoon de grootste sleutel voor toetreding.
En aan zo'n beetje elke president van de VS. Niet voor niets erkennen de gringo's ons strafhof niet. Die zweten peentjes. De lijst van oorlogen en gesteunde dictators en doodseskaders door de VS is enorm.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus dit is dan een sterk signaal aan, laten we zeggen, Netanyahu, dat hij er niet mee wegkomt?
He, er zijn nog tientallen landen die er veel bruter bezig zijn. Wanneer ga je eens fulmineren tegen bv onze grote handelspartner China?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit soort tribunalen bestaan bij gratie van selectieve vervolging. Sommige landen zijn meer gelijk dan anderen.
Waarom wordt bananenrepubliek Hvratsko (Kroati) wel binnenkort toegelaten dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb anders heel andere reacties gehoord, dit was slechts een klein stapje. het zal nog zeker 12-15 jaar gaan duren vvordat Servie een serieuze kandidaat zal zijn. Ze zitten momenteel niet echt te wachten op de zoveelste oost Europese bananenrepubliek, daar is al leergeld voor betaald.
Die zijn er ook nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom wordt bananenrepubliek Hvratsko (Kroati) wel binnenkort toegelaten dan?
"Kandidaat" is een officiele status binnen het toetredingsproces he. Montenegro heeft die status bijvoorbeeld al. Aardige kans dat Servi dat de komende jaren ook bereikt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb anders heel andere reacties gehoord, dit was slechts een klein stapje. het zal nog zeker 12-15 jaar gaan duren vvordat Servie een serieuze kandidaat zal zijn. Ze zitten momenteel niet echt te wachten op de zoveelste oost Europese bananenrepubliek, daar is al leergeld voor betaald.
De Eurocraten stoppen niet totdat heel Europa en zelfs een deel buiten Europa onderdeel is van het Duitse Lebensraum project, dat ze de EU genoemd hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"Kandidaat" is een officiele status binnen het toetredingsproces he. Montenegro heeft die status bijvoorbeeld al. Aardige kans dat Servi dat de komende jaren ook bereikt.
Dat zeg ik juist niet, ik had gewild dat het wel zo was maar het is niet zo helaas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus dit is dan een sterk signaal aan, laten we zeggen, Netanyahu, dat hij er niet mee wegkomt?
Straks gaan ze nog Europesequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Eurocraten stoppen niet totdat heel Europa en zelfs een deel buiten Europa onderdeel is van het Duitse Lebensraum project, dat ze de EU genoemd hebben.
Erger dan het huidige stelsel kan dat niet zijn toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog Europesegezondheiszorg
invoeren!
Alleen te begrijpen voor directe slachtoffers van Kroatisch/Bosnische/VN-agressie. Die er weldegelijk was. Maar zelfs dn heb je geen vrijbrief dingen niet in perspectief te hoeven zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist niet, ik had gewild dat het wel zo was maar het is niet zo helaas.
Echter, voor de nabestaanden en levende slachtoffers is dit iets moois. Ik irriteerde me vooral aan een bepaalde reactie die het opneemt voor deze walgelijke vent.
Ik ontken de agressie aan de andere zijde ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alleen te begrijpen voor directe slachtoffers van Kroatisch/Bosnische/VN-agressie. Die er weldegelijk was. Maar zelfs dn heb je geen vrijbrief dingen niet in perspectief te hoeven zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |