*Noted*quote:
Oric ook maar die loopt gezellig vrij rond. Want ja, das een moslim en die zijn zielig he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
Mladic heeft echt persoonlijk bloed aan z'n handen, goed als ze 'm hebben.
Weer zo'n 'maar huillie doen het ook' fallacý!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oric ook maar die loopt gezellig vrij rond. Want ja, das een moslim en die zijn zielig he.
Oh jaaa, laten we het daarop gooien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oric ook maar die loopt gezellig vrij rond. Want ja, das een moslim en die zijn zielig he.
Consequentheid is iets onbekends voor jullie soort, ik weet het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Weer zo'n 'maar huillie doen het ook' fallacý!
Nee hoor Oric is al weer vrijgelaten. Heeft alleen in voorarrest gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh jaaa, laten we het daarop gooien.Flikker toch op man, vandaag of morgen komen ze allemaal
wel aan de beurt. Het recht is van toepassing op ons allen, of we nou Christen, Moslim of Atheïst zijn.
Ik walg van je. Echt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Consequentheid is iets onbekends voor jullie soort, ik weet het.
Meh, kom jij maar met goed bewijs dat hij inderdaad al die Serven heeft vermoord. Ik kan alleen onzin vinden op het internet. Het enige substantiële wat ik kan vinden is dat hij geen effectieve controle had over de jeugd troepen toen zij de dorpen aanvielen en dus niet verantwoordelijk is voor hun daden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor Oric is al weer vrijgelaten. Heeft alleen in voorarrest gezeten.
http://nos.nl/artikel/73759-naser-oric-direct-vrijgelaten.htmlquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Meh, kom jij maar met goed bewijs dat hij inderdaad al die Serven heeft vermoord. Ik kan alleen onzin vinden op het internet. Het enige substantiële wat ik kan vinden is dat hij geen effectieve controle had over de jeugd troepen toen zij de dorpen aanvielen en dus niet verantwoordelijk is voor hun daden.
quote:Hoofdaanklager van het tribunaal, Carla del Ponte, was verbaasd over de lage straf. Del Ponte zei na de zitting: "Een straf van twee jaar krijgen mensen die uit de supermarkt stelen. Het is absoluut schandalig dat zo’n lichte straf wordt opgelegd aan iemand die dergelijke oorlogsmisdaden heeft begaan."
Bewijs
Oric voor het Joegoslavië TribunaalBerucht is de aanval, geleid door Naser Oric, op het dorp Kravice en twee gehuchten daar in de buurt. Deze vond plaats op 7 en 8 januari 1993, tijdens het Servisch-orthodoxe kerstfeest. Volgens VN-aanklager Jan Wubben liet Oric mannen, vrouwen en kinderen meenemen naar het politiebureau van Srebrenica om hen te laten martelen en vermoorden door moslimagenten. Wubben had een gevangenisstraf van achttien jaar geëist tegen Oric, maar kon de rechters van het VN-hof niet overtuigen. Hoewel er veel materiaal was over de misdaden, kon Wubben niet bewijzen dat Oric hier bij betrokken was.
Ach, Remlof heeft het al verwijderd, maar Zith schreef even dat hij gewoon een hekel aan alle Serviers heeft. Dat vind Zith wel ok.quote:
Geen bewijs van effectieve controle. Het is zonde als hij die inderdaad had maar er moet bewijs zijn voor een rechtsoordeel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/73759-naser-oric-direct-vrijgelaten.html
http://historiek.net/Algemeen/Naser-Oric-1967.html
[..]
Goede zaak.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:25 schreef Wesleybrabant het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt dat Mladic in het vliegtuig zit richting Den Haag.
Het is gewoon bekend. Oric en zijn aanhangers ontkennen het zelf niet eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Geen bewijs van effectieve controle. Het is zonde als hij die inderdaad had maar er moet bewijs zijn voor een rechtsoordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |