quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
met de uitstraling van een triootje tramconducteurs.
Wat was er mis met Slovenië dan? Goede zangeres, mooi nummer. Dat Ierland zo hoog staat is een schande!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Met alleen televoting heb je wat problemen. Maar de jury-stemmen met Slovenie, Oostenrijk en Ierland op 4-5-6 vind ik ook niet bepaald geweldig. Om nog maar te zwijgen over Litouwen als winnaar van de 1e Halve Finale.![]()
Wat ik ook niet begrijp is dat niet helemaal zuiver zingen bij sommigen heel streng wordt afgestraft, zoals UK en Noorwegen, terwijl landen als Zweden en San Marino er redelijk mee wegkwamen.
Dan heb je dus 10 stemmen van een willekeurige selectie van het volk...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou dan ook veel liever zien dat het aantal juryleden wordt opgetrokken naar 10... ik vind 5 echt te weinig
Dat is wel heel laag jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan Zwitserland zo belachelijk laag hebben gescoord in de televoting in de finale? Ik ga haast technische fouten vermoeden...
Wellicht stoorden de luisteraars zich net zo aan het vele nanananaaaaa nanananana als ik en hebben ze daarom niet gevotequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan Zwitserland zo belachelijk laag hebben gescoord in de televoting in de finale? Ik ga haast technische fouten vermoeden...
Maar zo storend was het ge-nanana toch niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht stoorden de luisteraars zich net zo aan het vele nanananaaaaa nanananana dan ik en hebben ze daarom niet gevote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |