abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 22:27:51 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97476128
Maar ehm, je weet toch wel dat vrouwen maar tot hun 35ste, maximaal 40ste kinderen kunnen krijgen hè? :) Dus als je een gezin wilt zou ik daar wel rekening mee houden. Voordat je samen een stabiele relatie hebt ben je ook al weer 4-5 jaar verder..

Het blijft niet eeuwig feest. Dit is vaak ook de reden waarom mensen vaak rond hun 30ste gaan settelen.

Tenzij je geen kinderen wilt natuurlijk ;)
pi_97476144
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Yep, de klik is in elk geval ongekend voor mij op het gebied van interesses. Beiden filmfreaks, houden veel van reizen, sportief. Wat dat betreft is het top. Maar toch knaagt er iets. En dat is denk ik toch iets van dat ik gewoon nog een tijdje relatieloos zijn. Ook al ben ik 31 en roepen een hoop mensen dat dit toch wel een leeftijd is om te settelen.
Lijkt me toch duidelijk wat je moet doen als je gewoon geen relatie wilt?

Daarnaast, mensen die denken dat je na je 30ste moet gaan settelen :r
Sarcasme. Herken het.
pi_97476204
Concreet voorbeeld, gisteren uitgeweest in A'dam en het nummer van een dame gescoord. Ik zal er niks mee doen, heb ze ook niet gesmst vandaag. Toch twijfel ik vandaag zal ik wel niet sms'en. Uiteindelijk sms ik niet, want binnen een relatie doe ik dit soort dingen niet. Naar mijn idee zal ik dit niet doen als ik 100% zeker ben van deze relatie.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:30:12 #34
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97476265
Moet niet maar het is wel handig als je kinderen wilt van een vrouw die op dezelfde lijn zit qua ontwikkeling.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:31:33 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97476339
Sowieso in Amsterdam kan je als man zijnde elke avond wel een Engelse blonde dronken toeriste scoren, dat is niet zo moeilijk hoor :P
  zondag 29 mei 2011 @ 22:32:04 #36
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_97476372
Het komt omdat mensen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn.
geen.
pi_97476412
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Mishu het volgende:
Sowieso in Amsterdam kan je als man zijnde elke avond wel een Engelse blonde dronken toeriste scoren, dat is niet zo moeilijk hoor :P
:P Ze viel niet in die categorie.
pi_97476462
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Mishu het volgende:
Moet niet maar het is wel handig als je kinderen wilt van een vrouw die op dezelfde lijn zit qua ontwikkeling.
Kinderen wil ik wel, maar de komende jaren hoeft het van mij nog niet.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:35:17 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97476559
Nouja dan is dit niet de juiste voor je, 'de ware'.
pi_97476678
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lijkt me toch duidelijk wat je moet doen als je gewoon geen relatie wilt?

Daarnaast, mensen die denken dat je na je 30ste moet gaan settelen :r
Ja dat is duidelijk, maar ik ben er niet uit of dit niet gewoon een fase van twijfel is. Dus dat het over een halfjaartje weer over is.
pi_97476801
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Mishu het volgende:
Nouja dan is dit niet de juiste voor je, 'de ware'.
Ik geloof niet in de ware.En ik ben ook niet overtuigd dat zij niet de juiste is. Het voelt ook gewoon vaak goed.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:46:56 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97477160
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de ware.En ik ben ook niet overtuigd dat zij niet de juiste is. Het voelt ook gewoon vaak goed.
Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. Ik denk eigenlijk niet dat zij het probleem is, om eerlijk te zijn beschrijf je haar als je ideale vriendin zo'n beetje. Al was het fucking Maxima, dan nog ben jij niet klaar voor een relatie. En na 1,5 jaar komen er dingen om de hoek meekijken zoals 'willen wij samenwonen, dan trouwen, dan kindjes'.

Ik weet niet of je kinderen wil maar als jij haar ziet als de moeder van je kinderen, dan zijn je eigen twijfels misschien wel waard om verder te onderzoeken (met haar?).
Resistance is futile.
pi_97477591
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. Ik denk eigenlijk niet dat zij het probleem is, om eerlijk te zijn beschrijf je haar als je ideale vriendin zo'n beetje. Al was het fucking Maxima, dan nog ben jij niet klaar voor een relatie. En na 1,5 jaar komen er dingen om de hoek meekijken zoals 'willen wij samenwonen, dan trouwen, dan kindjes'.

Ik weet niet of je kinderen wil maar als jij haar ziet als de moeder van je kinderen, dan zijn je eigen twijfels misschien wel waard om verder te onderzoeken (met haar?).
Misschien is dat wel inderdaad het beste. Gewoon mijn twijfels met haar bespreken.
  maandag 30 mei 2011 @ 03:37:59 #44
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_97484778
Na het lezen van de OP kan ik alleen maar zeggen: maak het uit. Waarom zou je een relatie willen terwijl je helemaal niet voelt wat je zou moeten voelen in een relatie? Ik begrijp dat echt niet, je hoeft toch niet per se een relatie te hebben? Zoek een fuckbuddy.
pi_97510827
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 03:37 schreef Grunge. het volgende:
Na het lezen van de OP kan ik alleen maar zeggen: maak het uit. Waarom zou je een relatie willen terwijl je helemaal niet voelt wat je zou moeten voelen in een relatie? Ik begrijp dat echt niet, je hoeft toch niet per se een relatie te hebben? Zoek een fuckbuddy.
I know, een fuckbuddy is ook zo gevonden leert het verleden :-) Maar ik blijf gewoon mixed feelings houden aangezien het ook gewoon goed klikt op een hoop gebieden.
pi_97565085
Klinkt meer alsof de relatie is ontstaan in de trend van 'Waarom niet?'

Persoonlijk zoek ik liever iemand waar ik al helemaal warm van word als ik d'r zie dan een '6je op de schaal van 10' want dat gaat toch niks worden, spreek uit ervaring :) . Jammer genoeg onstaan veel relaties uit het laatste terwijl de ander jou wellicht als een '10' ziet en gaat het stuk.
pi_97566035
Joh, in heel traditionele samenlevingen ontstaan relaties uit de noodzaak om te overleven danwel om gewoon iemand te hebben om bij te zijn. Zelfs mijn opa en oma hebben het nog over dat je gewoon iemand nodig had om je bij te staan.

Nu is dat natuurlijk wel heel gedateerd, maar het valt mij wel op dat elke twijfel om een relatie enorm wordt uitvergroot. In het geval van TS geloof ik daar echt in, accepteer het, en zet de plussen en minnen tegenover elkaar en geef extra gewicht aan de dingen die je echt belangrijk vindt. Wedden dat uiteindelijk de balans toch positief is? :)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97571230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Kloonie het volgende: Daarnaast hebben we elkaar bijvoorbeeld
afgelopen december 1 week niet gezien en toen heb ik haar echt gemist.
Anyways, twijfel twijfel en je kan ook zeggen als je al twijfelt zit het niet goed.
Maar iedereen twijfelt toch ook weleens over zijn relatie?
Je gaat haar weer missen als je het uit maakt, gegarandeerd.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_97574361
Mjah, als je denkt dat er wat beters voor je is gewoon lekker stoppen. Zou ik ook doen.

Is voor je vriendin ook beter. Kan ze iemand zoeken die wel echt blij met haar is, en jij iemand die aan je wensen voldoet.

Zou het zelf zo doen en verwacht dat van m'n vriendin ook. Ik zit niet te wachten op iemand die twijfelt, en neem aan ieder ander ook niet :)
Einde van een tijdperk
pi_97667083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, als je denkt dat er wat beters voor je is gewoon lekker stoppen. Zou ik ook doen.

Is voor je vriendin ook beter. Kan ze iemand zoeken die wel echt blij met haar is, en jij iemand die aan je wensen voldoet.

Zou het zelf zo doen en verwacht dat van m'n vriendin ook. Ik zit niet te wachten op iemand die twijfelt, en neem aan ieder ander ook niet :)
Ik snap je opmerking, alleen we hebben absoluut een goede klik op bijna alle gebieden. Heb er de laatste tijd goed over nagedacht en het komt denk ik door het volgende. Fysiek vind ik haar niet 100% aantrekkelijk. Ze heeft een maatje meer (maat 40-42), voorzover dat een maatje meer is...
Nou is dat denk ik een opmerking die not done is, en waar ik half vrouwelijk fok over mij heenkrijg.
Maar dat is denk ik de kern van wat mij dwars zit. Zelf klaagt ze er ook regelmatig over haar vetrandjes, en dan probeer ik haar aan het sporten te krijgen. Haal haar bijvoorbeeld 2x per week op om te fitnessen, maar dan heeft ze ook vaak geen zin bijvoorbeeld.

Ik twijfel ernstig of dit een halszaak voor mij is. Het gaat uiteindelijk niet alleen om het uiterlijk, maar ik vind dit wel een belangrijk ding. Ze hoeft echt geen maatje 36 te zijn, maar at least doe er wat aan.
pi_97667630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Ik snap je opmerking, alleen we hebben absoluut een goede klik op bijna alle gebieden. Heb er de laatste tijd goed over nagedacht en het komt denk ik door het volgende. Fysiek vind ik haar niet 100% aantrekkelijk. Ze heeft een maatje meer (maat 40-42), voorzover dat een maatje meer is...
Nou is dat denk ik een opmerking die not done is, en waar ik half vrouwelijk fok over mij heenkrijg.
Maar dat is denk ik de kern van wat mij dwars zit. Zelf klaagt ze er ook regelmatig over haar vetrandjes, en dan probeer ik haar aan het sporten te krijgen. Haal haar bijvoorbeeld 2x per week op om te fitnessen, maar dan heeft ze ook vaak geen zin bijvoorbeeld.

Ik twijfel ernstig of dit een halszaak voor mij is. Het gaat uiteindelijk niet alleen om het uiterlijk, maar ik vind dit wel een belangrijk ding. Ze hoeft echt geen maatje 36 te zijn, maar at least doe er wat aan.
Jij zou dus best verder met haar willen als ze eerst een paar kilo afvalt? Dan heb je toch je antwoordt al? Als je echt voor iemand gaat accepteer je diegene zoals hij/zij is met alle plus en minpunten! iedereen heeft punten en eigenschappen waar de ander niet zo heel blij is, maar de vraag is of je het accepteert of dat je er een big thing van maakt! :)
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:56:23 #52
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97668410
Lekker zo'n vriend die je 'subtiel' aan het sporten probeert te krijgen :P Leuk, goed voor de sfeer ook.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:57:27 #53
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97668449
Ik denk ook niet dat er veel vrouwen van boven de 26 zijn die niet al een maatje meer hebben.
pi_97669472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef Mishu het volgende:
Lekker zo'n vriend die je 'subtiel' aan het sporten probeert te krijgen :P Leuk, goed voor de sfeer ook.
Erm dat is haar eigen voorstel geweest. Ik snap haar alleen op dit gebied niet. Wel klagen maar er niks aan doen. Volgens mij maakt het je dan eigenlijk ten diepste geen reet uit. Het zal wel een vrouwending zijn.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:53:15 #55
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97671011
Dat is vrij normaal hoor. Je kan best iets vervelend vinden maar er niet de energie/wat dan ook hebben om het uit te voeren. Hetzelfde met rokers die eigenlijk niet blij zijn dat ze roken.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:20:16 #56
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_97672610
Nu de aap uit de mouw is snap ik kloonie's probleem wel. Maar het is kiezen of delen..

De volgende vriendin heeft misschien wel een dikke moedervlek op maar schaamlip waar ze niks aan wilt doen, en die daarna een toch wel wat opvallende bolle rug tijdens een 'op ze hondjes'-sessie.

Dan lig je daarnaast weer te dromen over die lekkere lovehandles en die grote memmen waar je zo lekker in kon kneeden en heb je weer spijt/wrok.
Je leeft maar één keer...
pi_97673883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:53 schreef Mishu het volgende:
Dat is vrij normaal hoor. Je kan best iets vervelend vinden maar er niet de energie/wat dan ook hebben om het uit te voeren. Hetzelfde met rokers die eigenlijk niet blij zijn dat ze roken.
Nou ja ik herken het in ieder geval niet in mijzelf. Als ik een probleem heb pak ik dat aan en blijf ik er niet over mokken.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:49:50 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97674497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef Kloonie het volgende:

[..]

OK, I hear ya. Stel dat ze een enorm lekker wijf zou zijn, dan zou er niets aan de hand zijn denk je?
Resistance is futile.
pi_97674704
zou je het kunnen accepteren als ze er niets aan doet ?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:06:38 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97675370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:54 schreef wrmookniet het volgende:
zou je het kunnen accepteren als ze er niets aan doet ?
Hmm, wat voor een hoop geeft dat voor de toekomst? Want als TS blijft dan zullen er ooit eens kindjes volgen en dan zal za zeker die maat hebben.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')