Want? Het is niet zomaar iets wat je weggooit ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef fraubitch het volgende:
Dumpen en een sexmaatje zoeken. Je houdt jezelf en haar voor de gek.
Ik vermoed dat je een van de weinigen bent die nooit twijfelt. Het is toch ook als man heel gewoon dat je denkt, fuck ik wil het ook weleens weer met een ander doen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
Tja, ik vind dat altijd lastig..
Ben zelf al 3,5 jaar samen met mijn vriend en heb nooit twijfels gehad.
Dus ik denk wel dat als je twijfels krijgt, er iets niet goed zit..
Stel jezelf de vraag af of je gelukkiger denkt te zijn met haar in je leven of zonder haar. Als dit zonder is, dan denk ik dat het wel duidelijk is wat je te doen staat..
Sleur na iets meer dan 1,5 jaar? We wonen nog niet eens samen. Daarnaast doen wel veelquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dat betekent dat jullie relatie in een sleur terecht is gekomen.
http://mens-en-gezondheid(...)ie-uit-de-sleur.html
Niet elke man denkt zo en zeker niet wanneer ze hun soulmate hebben gevonden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Kloonie het volgende:
Het is toch ook als man heel gewoon dat je denkt, fuck ik wil het ook weleens weer met een ander doen bijvoorbeeld.
Jouw vriendje heeft toch wel eens twijfels gehad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
Stel jezelf de vraag af of je gelukkiger denkt te zijn met haar in je leven of zonder haar. Als dit zonder is, dan denk ik dat het wel duidelijk is wat je te doen staat..
Dit denk ik dus ook. Als je relatie gewoon goed zit, en je bent gek op elkaar, waarom dan twijfelen of verlangen naar een ander?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet elke man denkt zo en zeker niet wanneer ze hun soulmate hebben gevonden.
Kom op zeg. Elke man en ook vrouw binnen een relatie denkt weleens, hmm daar zou ik het ook wel mee kunnen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Als je relatie gewoon goed zit, en je bent gek op elkaar, waarom dan twijfelen of verlangen naar een ander?
Dat ik het met een Vin Diesel of een Bradley Cooper zou kunnen doen, zegt niet dat ik gelijk naar diegene 'verlang'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Kom op zeg. Elke man en ook vrouw binnen een relatie denkt weleens, hmm daar zou ik het ook wel mee kunnen doen.
Hij probeert zijn eigen verlangen goed te praten door het op elke man/vrouw te projecteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ik het met een Vin Diesel of een Bradley Cooper zou kunnen doen, zegt niet dat ik gelijk naar diegene 'verlang'.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:45 schreef Mishu het volgende:
Is het niet eens tijd om te gaan settelen als je al 31 bent?
Je hebt pas 19 (!!) maanden iets, en twijfelt al een paar maanden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Want? Het is niet zomaar iets wat je weggooit ofzo.
dit dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:45 schreef Mishu het volgende:
Nee. Ik ben ook de 30 voorbij inmiddels, en ik ga pas settelen wanneer er iets voorbij komt dat het waard is om mee te settelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:45 schreef Mishu het volgende:
Bijna iedereen heeft wel eens twijfels in een relatie, maar het ligt eraan hoe ernstig die twijfels zijn. Sterker nog het is heel normaal las ik eens in de Quest (volgens mij).quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
Huu, dat vind ik zo'n dood doener, de meeste relaties in NL halen niet eens de 4-5 jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Re het volgende:
stel jezelf samen voor over 4-5 jaar... en neem de beslissing nu
Mee eens. Het heeft geen zin zo ver de toekomst in te kijken. Over 4-5 jaar sta je misschien heel anders in het leven dan je had kunnen voorspellen/voorzienquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huu, dat vind ik zo'n dood doener, de meeste relaties in NL halen niet eens de 4-5 jaar.
Volgens mijn filosofie kun je beter in het nu leven.
Dat je niet blind bent en om je heen kijkt is één ding. Net als het erkennen dat er genoeg mooie vrouwen zijn die je zou kunnen doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een van de weinigen bent die nooit twijfelt. Het is toch ook als man heel gewoon dat je denkt, fuck ik wil het ook weleens weer met een ander doen bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |