abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97320717
Ts heeft zaterdag zoals afgesproken een bbq bij het meisje waar die al tijdje leuk contact mee heeft. Omdat ze mijn voorstellen elke keer weigerde. Stelde ze voor om zaterdagavond te gaan BBqen. Nu kwam ik net online op msn en stond der ''love you'' in haar 2e naam dit was een klap op me borst, mischien was dit voor een van haar vriendinnen bedoelt maar wie weet een andere jongen :{ . Nadat ik online was gekomen verwijderde ze dit snel uit haar naam en begon ze te praten.

TS had zoon zin in zaterdagavond was heel de week vrolijk aan het werk en alles.
Na dit gezien te hebben voel ik me gelijk weer klote, nu word ik aan het lijntje gehouden of wat dan ook. Dus als zaterdag niet doorgaat ken ik beter met deze onzin stoppen omdat er toch verder niks dan uitvloeit want het maakt me dag er somber en depressief uitzien.
pi_97320807
Hoe oud is ze?
pi_97320822
Leuk contact als ze alle voorstellen afschiet :')
pi_97320855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:39 schreef Sqwurb het volgende:
Hoe oud is ze?
19

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:39 schreef Plantagehouder het volgende:
Leuk contact als ze alle voorstellen afschiet :')
Naja ik had voorgesteld volgend weekend iets te doen zei ze dat ze te druk had, maar zondag kwam ze zelf met dit voorstel om dit in het weekend te doen
pi_97321163
okee, misschien dat t voor dr vriendinnen is maar als ik jou was zou ik niet al teveel verwachten en na de BBQ nog zien of het wat wordt. Het weigeren van voorstellen kan natuurlijk ook met onzekerheid te maken hebben.
pi_97321226
Confronteer haar ermee, inclusief 't feit dat ze het meteen uit haar msnnaam haalde. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
pi_97321450
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:49 schreef juxtaposition het volgende:
Confronteer haar ermee, inclusief 't feit dat ze het meteen uit haar msnnaam haalde. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ja maar zal dat niet een beetje wanhopig overkomen en haar afschrikken

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef Sqwurb het volgende:
okee, misschien dat t voor dr vriendinnen is maar als ik jou was zou ik niet al teveel verwachten en na de BBQ nog zien of het wat wordt. Het weigeren van voorstellen kan natuurlijk ook met onzekerheid te maken hebben.
Ja ik zie het zaterdag wel voor zelfde geld word het op het laatste moment afgezegd en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg
pi_97321829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

[..]

Ja ik zie het zaterdag wel voor zelfde geld word het op het laatste moment afgezegd en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg
Dan weet je meteen wat je aan dr hebt, en dan kun je er beter mee kappen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:10:21 #9
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97322055
Er is een verschil tussen je klote voelen en depressief zijn. Wees maar blij dat je niet depressief bent.

Daarbij kom je nogal wanhopig over. Jullie hebben niks dus er is ook niks aan de hand. Het is haar goed recht dat zij ook achter andere jongens aanzit. Hopelijk spoort dit jou aan om beter je best te gaan doen.

Jaloezie is geen goeie eigenschap. Vooral niet wanneer je nog helemaal niks hebt met mekaar.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97322211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef goofy_goober het volgende:
Er is een verschil tussen je klote voelen en depressief zijn. Wees maar blij dat je niet depressief bent.

Daarbij kom je nogal wanhopig over.
Naja depressief dat is toch elke dag somber zijn en nergens zin in hebben en elk klein dingetje wat je in de weg zit word je strontziek van en altijd chagerijnig zijn.

Volgens mij ervaart iedereen dat anders
pi_97322279
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef goofy_goober het volgende:

Daarbij kom je nogal wanhopig over. Jullie hebben niks dus er is ook niks aan de hand. Het is haar goed recht dat zij ook achter andere jongens aanzit. Hopelijk spoort dit jou aan om beter je best te gaan doen.

Jaloezie is geen goeie eigenschap. Vooral niet wanneer je nog helemaal niks hebt met mekaar.
Ja daar heb je gelijk aan dat we nog niet echt iets hebben, maar het gekke is toch dat je je er druk om kan maken. En dat zit mij echt in de weg ik probeer dit ook elke dag beetje te verwerken door afleiding op het werk. En dan kom je koos vriendloos thuis en komt het weer.
pi_97322323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Naja depressief dat is toch elke dag somber zijn en nergens zin in hebben en elk klein dingetje wat je in de weg zit word je strontziek van en altijd chagerijnig zijn.

Volgens mij ervaart iedereen dat anders
Van een vrouwtje waarmee je iets probeerd is het normaal dat je een klote voelt ja :) maar depri dus niet, miss nu 10 jaar relatie maar das weer een ander verhaal
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:17:11 #13
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97322327
Depressiviteit:

- Gedeprimeerde stemming gedurende het grootste deel van de dag.
- Duidelijke daling van belangstelling in aangename activiteiten.
- Veranderende eetlust en duidelijke gewichtstoename of gewichtsverlies.
- Verstoord slaappatroon of slapeloosheid of meer slapen dan normaal.
- Veranderingen in activiteitenniveaus, rusteloosheid of zich beduidend langzamer bewegen dan normaal.
- Vrijwel alle dagen vermoeidheid of energieverlies.
- Gevoel van schuld, hulpeloosheid, bezorgdheid, en/of vrees.
- Verminderde capaciteit om zich te concentreren of besluiten te nemen.
- Suïcidale gedachten.

Als je van al deze punten last hebt vanwege een msn-naam dan zou ik maar eens met psycholoog gaan babbelen.
pi_97322365
Wat goofy_goober zegt.

Succes met je wijf en as t bij de BBQ niks is vooral kappen ;)

*out*
pi_97322426
Als vrouwen afspraken steeds verzetten zien ze gewoon helemaal niets in je.. je wordt inderdaad aan het lijntje gehouden om je niet te kwetsen. Niets is zo moeilijk om te zeggen dat je niets in iemand ziet.
pi_97322432
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:17 schreef goofy_goober het volgende:
Depressiviteit:

- Gedeprimeerde stemming gedurende het grootste deel van de dag.
Chagerijnig op het werk en negatief zijn.

- Duidelijke daling van belangstelling in aangename activiteiten.
Niet veel aandacht aan dingen die om me heen gebeuren ''boeit me niks instelling''

- Verstoord slaappatroon of slapeloosheid of meer slapen dan normaal.
Als ik uit kan slapen slaap ik tot 3 uur 's middags

Als je van al deze punten last hebt vanwege een msn-naam dan zou ik maar eens met psycholoog gaan babbelen.
Dus zo erg zal het wel niet zijn
pi_97322980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
Als vrouwen afspraken steeds verzetten zien ze gewoon helemaal niets in je.. je wordt inderdaad aan het lijntje gehouden om je niet te kwetsen. Niets is zo moeilijk om te zeggen dat je niets in iemand ziet.
En daar horen dan ook nog veel leugens bij. Het is eigenlijk allemaal te zielig voor woorden hoe het in elkaar zit.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:54:41 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97323349
Wat is je probleem dan als je het antwoord al weet?
pi_97323471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:54 schreef goofy_goober het volgende:
Wat is je probleem dan als je het antwoord al weet?
Hmm ik weet niet maar ik kijk het nog even aan tot zaterdag
pi_97327671
Als je depressief wordt omdat iemand ''Love you'' in haar fucking MSN naam heeft staan kun je beter de rest van je leven binnen blijven.

Vergeet de gordijnen niet dicht te doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97327729
Je bent niet depressief, je bent gewoon somber en teleurgesteld, aansteller.
pi_97331649
Sjongejonge, ik had me toch wel veel erger voorgesteld bij het lezen van de titel. Allereerst TS; alsgezegd, je bent niet depressief. Je bent verdrietig en op dit moment op zijn top, een paar dagen laten berusten en het is beter. 1 van de grootste verschillen tussen jou situatie en depressief zijn is dat een depressie lang aanhoudt omdat het structurele factoren heeft.

Verder; overdrijf je niet een beetje met je reactie? Het feit dat ze dat weghaalt zegt volgens mij eerder iets over dat ze juist niet wilt dat ze het zo opvat. Ik neem aan dat ze niet zo dom is om een ander te hebben, daarover Love You in haar naam te zetten, en dan als jij online komt ineens beseft dat het niet zo handig is. Ik ga er maar even vanuit dat als je zoiets in je naam zet dat je er van uitgaat dat iedereen dat kan lezen, maar goed.

Anders zet je gewoon Love You Too! in je naam, en haal je dat ook snel weg als ze online komt :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:55:51 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97331850
Kutleven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97331940
Ze zei nog tegen me, er komt een beetje een hopeloze jongen online wat moet ik doen. Ik zeg haal i love you maar even weg, ik weet toch dat je van me houd. Sorry ts :@
pi_97350970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef keste010 het volgende:
Sjongejonge, ik had me toch wel veel erger voorgesteld bij het lezen van de titel. Allereerst TS; alsgezegd, je bent niet depressief. Je bent verdrietig en op dit moment op zijn top, een paar dagen laten berusten en het is beter. 1 van de grootste verschillen tussen jou situatie en depressief zijn is dat een depressie lang aanhoudt omdat het structurele factoren heeft.

Verder; overdrijf je niet een beetje met je reactie? Het feit dat ze dat weghaalt zegt volgens mij eerder iets over dat ze juist niet wilt dat ze het zo opvat. Ik neem aan dat ze niet zo dom is om een ander te hebben, daarover Love You in haar naam te zetten, en dan als jij online komt ineens beseft dat het niet zo handig is. Ik ga er maar even vanuit dat als je zoiets in je naam zet dat je er van uitgaat dat iedereen dat kan lezen, maar goed.

Anders zet je gewoon Love You Too! in je naam, en haal je dat ook snel weg als ze online komt :P
Je hebt gelijk het is gewoon een klote gevoel.
Nee ben straight too the point geweest tis inderdaad een andere jongen, maar dan met smoesjes komen van dat der telefoon kapot is vind ik nog veel erger :? Achja move on life is life moet ik maar denken, er zijn wel ergere dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')