abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97315342
... wat mij betreft opgelost.
Mag verwijderd worden.

[ Bericht 98% gewijzigd door tsooj_tsooj op 26-05-2011 20:43:29 (Mag verwijderd) ]
pi_97315542
Heb je ooit al eerder een vriendin gehad? Of ervaring in liefde?
Want je wordt wel heel erg snel verliefd zeg, dat je na een half jaar tijd nog altijd zulke gevoelens heb voor iemand die je nog nooit gesproken hebt is opmerkelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:05:00 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97315603
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Seam het volgende:
Heb je ooit al eerder een vriendin gehad? Of ervaring in liefde?
Want je wordt wel heel erg snel verliefd zeg, dat je na een half jaar tijd nog altijd zulke gevoelens heb voor iemand die je nog nooit gesproken hebt is opmerkelijk.
Er zijn mensen die hun hele leven in de hoop leven dat hun liefde ooit eens beantwoord wordt, terwijl dat nooit zal zijn. Dus dit kan met gemak.
pi_97316305
@Seam
Nee, niet zoveel ervaring in de liefde. Moet zeggen dat ik het ook niet heel handig aangepakt heb. Ik denk dat je maar beter zo snel mogelijk actie kunt ondernemen, omdat anders het alleen maar moeilijker en moeilijker wordt en de kansen op succes niet echt toenemen...
Ik had dit ook niet eerder zo heftig meegemaakt.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:18:16 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97316388
Des te langer je contact uitstelt, des te meer je haar gaat romantiseren. En omdat je haar niet kent, kan dat inderdaad heel vervelend uitkomen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:27:25 #6
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_97316937
Gast, stalkerig gedrag verpest het altijd. Je moet echt stukken losser en nonchalanter worden, zo krampachtig schrik je iedereen af.

Ik denk dat je een veel grotere kans had gehad als je gewoon chill een keer naast haar was gaan zitten in college en beetje had gepraat.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:09:16 #7
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_97319389
Kun je dit verhaal niet gewoon in het echt doen? Wel in het echt, dan.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_97319986
Het gaat erom dat je haar gestalkt hebt. Waarom wil ze je niet meer? want.. erm.. ja, je stalkte me zo erg toen.
Dat schrikt erg af.

Je zou haar een laatste kans kunnen vragen maar ik betwijfel of het nog werkt. Indien je het wilt proberen: jezelf kwetsbaar openstellen maar tegelijkertijd ook laten zien dat je gegroeid bent. dus: je bent meteen gevoelens voor haar gaan krijgen, je vond haar betoverend vanaf het eerste gezicht (niet het woord verliefd gebruiken); helaas kon je toen niks doen omdat dit je heel veel belemmerde en je was heel verlegen; je bent gegroeid in de tijd dat je elkaar neit hebt gezien; je wilt graag een kans om het goed te maken; laat ook nog even horen waarom je dat verdient. Het belangrijkste is hoe je je dan presenteert. Je moet wel nonchalant en luchtig praten (en niet luchtig aka je neemt het niet serieus, maar luchtig alsof je alvast de consequenties zou aanvaarden mits ze nee zou zeggen).
pi_97320497
Bel haar gewoon op en zeg dat je nu wel eens met r af wilt spreken. Als ze dat al niet eens wilt, dan moet je haar gewoon overal verwijderen, want dan is ze je gewoon niet waard.
Ik zet ook altijd op zoveel mogelijk meiden tegelijk in en er zijn er altijd wel een paar die happen en met je willen afspreken.
Bedenk ook dat elke vrouw anders denkt (de 1 vindt het te vlug, de ander wilt direct afspreken enz.)
Dat maakt het single leven zo leuk! Wees niet teleurgesteld en stort je op die bulke voorntjes-chicks ;-)
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:34:02 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97320561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef tsooj_tsooj het volgende:
Ze wist niet of ze wat met me wilde afspreken, ze wilde er over nadenken. Een paar dagen sms'te ze dat het haar niet zo'n goed idee leek om wat af te spreken omdat ze me nog nooit gesproken had of iets dergelijks. Ik vond dit geen duidelijk antwoord en bovendien een paradox
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:35:24 #11
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_97320625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef mikemareen het volgende:
Bel haar gewoon op en zeg dat je nu wel eens met r af wilt spreken. Als ze dat al niet eens wilt, dan moet je haar gewoon overal verwijderen, want dan is ze je gewoon niet waard.
Ik zet ook altijd op zoveel mogelijk meiden tegelijk in en er zijn er altijd wel een paar die happen en met je willen afspreken.
Bedenk ook dat elke vrouw anders denkt (de 1 vindt het te vlug, de ander wilt direct afspreken enz.)
Dat maakt het single leven zo leuk! Wees niet teleurgesteld en stort je op die bulke voorntjes-chicks ;-)
:')
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_97322118
TS... ben je nou stom of lijkt het maar zo? Het kan niet duidelijker: ze vindt je niet leuk... als ze je leuk had gevonden had je dat allang gemerkt... Het heeft dan ook geen enkele zin om, om kansen te vragen..

Je lijkt niet op een stalker, je bent een stalker..
pi_97322859
Het is wel stalkerig, maar blijkbaar heeft het haar niet afgeschrikt, want ze mailde je gewoon terug.

Ik denk eerder dat ze gewoon niet op jou valt (qua uiterlijk wellicht).
pi_97324892
Zoals Oscar Wilde zei:
Het is beter te hebben bemind, maar nooit gekregen,
dan in het geheel niet te hebben bemind.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_97325905
Ik denk niet dat ze op je valt. Maar ze houdt contact omdat ze gevleid is door je aandacht.
pi_97332831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 05:14 schreef eigendeegcookie het volgende:
Zoals Oscar Wilde zei:
Het is beter te hebben bemind, maar nooit gekregen,
dan in het geheel niet te hebben bemind.
ik betwist dat. Oscar kende namelijk geen woord Nederlands!
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:40:20 #17
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97336177
Die meid vond het gewoon wel leuk dat er iemand zo overduidelijk achter haar aan zat en moeite bleef doen. De gedachte dat er sowieso iemand is die je wil en je op handen draagt. Vandaar die persoonlijke e-mails en geen duidelijk antwoord wanneer puntje bij paaltje komt: ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, alleen voor meteen beschikbare aandacht.

Alle contact verbreken :Y
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_97339331
Wat betreft het in het echt tegen haar zeggen. Dat heb ik dus gedaan, we hebben uiteindelijk afgesproken en zijn wat gaan drinken. Ze vertelde dat ze dus in eerste instantie wel gereageerd had. Dat is jammer, want dat sms'je heb ik dus nooit gehad.
Mijn beeld van dat gesprek is wel dat ze er absoluut niet meer voor openstaat, dat ze haar beslissing gemaakt heeft.

Eigenlijk is hier geen oplossing voor, behalve het accepteren, denk ik.
Dus hiermee beantwoord ik mijn eigen vraag.
Ik heb er wel vrede mee eigenlijk.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:00:11 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339568
Gelukkig maar. En doe de volgende keer niet zo wanhopig, daar schiet je niks mee op.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:12:49 #20
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97340035
Vrijwel is de eerste keer wanhopig of onzeker, zeker als je echt gek van iemand bent en onervaren bent, terwijl de ander dat waarschijnlijk niet is. Maar wees blij, je hebt een belangrijke les gehad, waar je uiteindelijk alleen maar meer van kunt leren.
pi_97340288
Deze man :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:20:52 #22
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97340344
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vrijwel is de eerste keer wanhopig of onzeker, zeker als je echt gek van iemand bent en onervaren bent, terwijl de ander dat waarschijnlijk niet is. Maar wees blij, je hebt een belangrijke les gehad, waar je uiteindelijk alleen maar meer van kunt leren.
Spreek voor jezelf. Voor mij is "nee" toch altijd "nee" geweest.
pi_97340429
Omg. :')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:39:12 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_97341004
damn son, you've got issues :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_97341203
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En wat vindt Ineke er eigenlijk van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')