Er zijn mensen die hun hele leven in de hoop leven dat hun liefde ooit eens beantwoord wordt, terwijl dat nooit zal zijn. Dus dit kan met gemak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Seam het volgende:
Heb je ooit al eerder een vriendin gehad? Of ervaring in liefde?
Want je wordt wel heel erg snel verliefd zeg, dat je na een half jaar tijd nog altijd zulke gevoelens heb voor iemand die je nog nooit gesproken hebt is opmerkelijk.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef tsooj_tsooj het volgende:
Ze wist niet of ze wat met me wilde afspreken, ze wilde er over nadenken. Een paar dagen sms'te ze dat het haar niet zo'n goed idee leek om wat af te spreken omdat ze me nog nooit gesproken had of iets dergelijks. Ik vond dit geen duidelijk antwoord en bovendien een paradox
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef mikemareen het volgende:
Bel haar gewoon op en zeg dat je nu wel eens met r af wilt spreken. Als ze dat al niet eens wilt, dan moet je haar gewoon overal verwijderen, want dan is ze je gewoon niet waard.
Ik zet ook altijd op zoveel mogelijk meiden tegelijk in en er zijn er altijd wel een paar die happen en met je willen afspreken.
Bedenk ook dat elke vrouw anders denkt (de 1 vindt het te vlug, de ander wilt direct afspreken enz.)
Dat maakt het single leven zo leuk! Wees niet teleurgesteld en stort je op die bulke voorntjes-chicks ;-)
ik betwist dat. Oscar kende namelijk geen woord Nederlands!quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:14 schreef eigendeegcookie het volgende:
Zoals Oscar Wilde zei:
Het is beter te hebben bemind, maar nooit gekregen,
dan in het geheel niet te hebben bemind.
Spreek voor jezelf. Voor mij is "nee" toch altijd "nee" geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vrijwel is de eerste keer wanhopig of onzeker, zeker als je echt gek van iemand bent en onervaren bent, terwijl de ander dat waarschijnlijk niet is. Maar wees blij, je hebt een belangrijke les gehad, waar je uiteindelijk alleen maar meer van kunt leren.
En wat vindt Ineke er eigenlijk van?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vrijwel is de eerste keer wanhopig of onzeker, zeker als je echt gek van iemand bent en onervaren bent, terwijl de ander dat waarschijnlijk niet is. Maar wees blij, je hebt een belangrijke les gehad, waar je uiteindelijk alleen maar meer van kunt leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |