nee, dat is in de spits niet te doen! (en te voet is echt te ver, want daarna moet ik naar mijn werk)quote:
Daar moet hij volgens mij iets ouder voor zijn (10 mnd. had ik begrepen); hij kan ook nog niet zelfstandig zitten. :-(quote:
Gaat heel prima. Heb mijn kind zeker een half jaar zo vervoerd naar het KDV. Mijn argument: als je valt bescherm je eerste jezelf, dan pas je fiets. Tegenargument is altijd, als je voorover valt vangt je kind de klap op tussen jou en stuur. Kom je dus nooit uit. Voor mij was het een go-go.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef mefke79 het volgende:
Gewoon Babymee en fiets meenemen naar de fietsenmaker, die kan em waarschijnlijk zo voor je monteren. Oke, kost misschien een tientje, maar dan zit ie wel goed vast.
Ik heb een verlenger (bij de fietshandel gekocht) maar als ik hem daar op zet dan zit er te veel speling nog in. Als ik een tikje tegen de zijkant geef, ligt hij eraf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Heb je een standaard bagagedrager? Dan is het een heel simpel ding om te monteren. Hoe probeer je hem erop te zetten, waar gaat het mis?
Ik heb m trouwens achterop, wel zo fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |