Altijd herrie in de ghetoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Id_do_her het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij "het ghetto van Meppel"?
Ik ben ontzettend gepest omdat ik mij niet kon groot houden op een vmbo school (niveau kon ik sowieso niet aan) ben zelfs is nok out geslagen door iemand op speciaal onderwijs heb 1 dag in het ziekenhuis gelegen en onder een trein geduwd bij gouda op het station door allochtonen die ik kende van schoolquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef smoking-snares het volgende:
Hoe lang maal je al met je negatieve gedachten?
Ben je vroeger gepest?
Hoe vaak spreek je iemand aan per week?
is dit een significant verschil met vroeger?
Ik wil je helpen maar ik heb dan eerst wat info nodig
(heb geen psychologie gestudeerd, maar ik heb wel de benodigde boeken erover gelezen)
Je moet eerst leren om voor jezelf op te komen, en van daaruit je zelfvertrouwen opbouwen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend gepest omdat ik mij niet kon groot houden op een vmbo school (niveau kon ik sowieso niet aan) ben zelfs is nok out geslagen door iemand op speciaal onderwijs heb 1 dag in het ziekenhuis gelegen en onder een trein geduwd bij gouda op het station door allochtonen die ik kende van school
iemand had een piepjes test tregen angst voor gelegd.
Door het te vertellen en zo piepje gaat, schijnt een goede therapie te zijn, maar ik denk......ik leef toch met mij zelf, wat kan die piepjes nou veranderen aan mij.
Ik zat op de sportschool, 2 keer per week, alleen dan alleen een abbo van de sporttoestellen en een zwembad, maar ook afgezegd omdat ik in die 2 maanden proef ook maar eenzaam vond.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:30 schreef smoking-snares het volgende:
Ik heb sowieso een tip,
Toen ik een tijd lang down was, heb ik me gefocust op zelfhulp-boeken. Dit werkte matig,
Ik kreeg wel de mind-set, ik heb niks te verliezen dus kan ik alles maken.
Toen ben ik gaan bepalen wat ik leuk vond,
Daarna ben ik gaan sporten.
Wat was het meest effectief tegen de depressie?
SPORTEN!
hehehe zo ben ik ook hoor bij de sportschool, zorg gewoon dat je ballen kweekt, je moet schijt hebben wat anderen van je denken( Ik heb dat ook moeten leren hoor, ik ben vroeger ook gepest op de vmbo school).quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Ik zat op de sportschool, 2 keer per week, alleen dan alleen een abbo van de sporttoestellen en een zwembad, maar ook afgezegd omdat ik in die 2 maanden proef ook maar eenzaam vond.
Iedereen kent en praat met elkaar, en daar ben ik dan met mijn flesje water en een handoek..
Hoe de fuck heb je dit overleefd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef ghettofred het volgende:
[..]
onder een trein geduwd bij gouda op het station door allochtonen die ik kende van school
Zelfkennis is okquote:Als je mij ziet zou je ook denken wat een mislukkeling heb praktijk onderwijs gevold, ook geen opleiding en als je in de spiegel kijk zie ik een dikke lelijk iemand met een bril en kort blond haar, niemand houd echt van mij
op het spoor geduwd, de trein was er nog lang niet maar ik durfte bijna niet meer op het perron te komen, omdat ik bang was dat ze nog wat deden maar dan als de trein dicht in de buurt was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dit overleefd?
ik werk wel is een paar dagen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Doe je verder nog iets in je dagelijkse leven?
Probeer een baan te vinden, dan raak je in ieder geval uit de sleur en heb je contact met andere mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |